Prológus

1.9K 82 22
                                    

|Harry|

Ma reggel még az átlagosnál is nehezebben keltem ki a biztonságot nyújtó, meleg ágyamból. A téli szünet utáni visszatérés az iskolába a legrosszabb. Főleg úgy, hogy tegnapelőtt életem szilveszteri buliján vettem részt.

A telefonomra pillantva értesültem arról, hogy megint számtalan üzenetem érkezett iskolatársaimtól, akik leginkább lányok voltak és a szilveszteremről érdeklődtek. A közeli barátaimon kívül ezt senki más nem tudja, de biszexuális vagyok, mostanában pedig már egyre jobban hidegen hagynak a lányok.

Az iskolában tizedikes létemre a "menők" csapatát erősítem, hiszen az egyik legjobb barátom Louis, aki ugyebár végzős és minden lány oda van érte. Mi nem az a fajta baráti társaság vagyunk, akik diákok életeit keserítik meg a szünetekben, vagy akik a jó tanulókat cikizik. Inkább mondanám azt, hogy az állandó bulik miatt szeretnek az emberek, amiket mi rendezünk. Tény, hogy néhányan a baráti körünkből eléggé élvezik a nagy társaságot, de mi ezeket az eseményeket inkább csak magunk miatt tartjuk, nem pedig azért, hogy még jobban megszeressenek az emberek.

Amint elkészültem minden reggeli teendőmmel, elsétáltam a következő utcáig, ahol a sarkon már várt rám Niall.

-Mi tartott már eddig, Hazz? Itt várok már rád egy negyed órája és mindjárt idefagyok- pillant mégegyszer a karórájára.

-Akkor miért vártál meg? Annyi idő alatt már simán a sulinál lennél. Egyébként meg neked is szia.

-Mert a haverom vagy és inkább együtt megyek veled- forgatja meg a szemeit.

-Köszi azért, hogy megvártál- szégyellem el magam az előző bunkó viselkedésemért.- És bocsi, hogy egy fasz voltam.

-Semmi baj- zárja le a témát egy ökölpacsival.

Az iskola előtt találkoztunk a többiekkel is. Ez már hagyomány számunkra, hogy mindig együtt megyünk be a suliba.

-Végre már, hogy itt vagytok. Olyan kicseszett hideg van, de Zayn azt mondta, hogy ne menjünk be nélkületek- háborodik fel rögtön Liam.

-Sziasztok, titeket is jó újra látni- forgatom meg szemeim.

-Jól van már Hazzus, ne kapd fel ilyen gyorsan a vizet. Rossz nap, mi?- karolja át a vállam Louis.

Így sétálunk be az épületbe. A legtöbb ember köszön nekünk, mi pedig mosolyogva köszönünk vissza nekik, még ha nem is annyira kedveljük az adott személyt.

-Lou, mi van azzal a csajjal, akit szilveszterkor szedtél fel?- érdeklődik Zayn.

-Nyilván csak dugtunk. Utána ment mindenki a dolgára. Ha egy kapcsolatot keféléssel indítasz, abból már nem lehet semmi. De ez csak az én véleményem.

Elmosolyodtam a gondolatmenetére, bár teljesen igazat adok neki.

-És te Hazz? Azóta van valakid?- utal Niall a hetekkel ezelőtti utolsó csajra, akivel randizgattunk párszor, de rájöttünk, hogy ez nem fog köztünk működni.

-Senkim- rázom meg a fejem.

-Pénteken már muszáj lesz összeszedned valakit. Már én érzem rosszul magam amiatt, hogy ilyen magányos vagy- veregeti meg a hátam Liam nevetve.

-Mert az nektek jó, hogy minden hétvégén másik csajt dugtok? Ebben nektek a vágyaitok kielégítésén kívül mi az élvezetes?- mondom a kelleténél talán kicsit hangosabban, a folyosón lévő tanulók pedig egyre gyakrabban pillantanak felénk.

Temporary Fix (L.S.)-BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now