14

947 70 16
                                    

|Louis|

- Harry írt - néz fel a telefonjából Zayn.

- Mit? Ugye nem akar idejönni? - kérdezi Chelsea egy létra tetején állva.

- Szívem, le ne ess onnan! - mosolyog barátnője felé kedvesen Niall.

- Azt írja, hogy valaki nem akar-e elmenni hozzá, mert unatkozik.

- Valakinek tényleg el kéne mennie. Rá fog jönni, ha tovább titkolózunk - javaslom.

- Igazad van. Megyek én. De addig ne csináljatok semmi baromságot, csak díszítsetek tovább! - adja ki az utasításokat nekünk a lány.

- Rendben, nem fogunk - kuncogok, amit egy lufi hangos durranása szakít félbe.

- Louis! Mondtam, hogy a lufikat csak holnap fújjuk fel, mert mire idehozzuk Harryt, leeresztenek!

Chelsea hangja frusztrált és kimerült. Szegény lány napok óta szervezi ezt az apró kis meglepetést Harry születésnapjára. Persze mi is segítünk neki, de szinte mindent ő talált ki. Mi csak inkább a megvalósításban segédkezünk.

- Sajnálom, Chelsea. Menj csak, addig próbáljuk megcsinálni a legtöbb dolgot.

A lány kap egy puszit az arcára Nialltől, aztán kilép az ajtón.

- Okés, akkor én felteszem a szalagokat - vállalkozik Liam, hogy befejezze azt, amit eddig a lány csinált.

Mindenki más pedig visszatért ahhoz, amit eredetileg is csinált. Zayn és Niall újra a Z telefonján megnyitott torta receptjét figyelték és próbálták pontosan követni az utasításokat. Eddig egészen jól haladnak és a házban nagyon kellemes illat terjeng. Én a többi díszítést rendezem el a konyhában és a nappaliban. Chelsea szülei megengedték nekünk, hogy itt tartsuk Harry születésnapját, mivel holnap este színházba mennek és nem is lesznek itthon. Mrs. Etonborg, a lány anyukája is nemsokára hazaér és segíteni fog nekünk az előkészületekben.

- Segítsek, Payno? - kérdezem a létrán álló fiútól, aki nem úgy látszik, mintha boldogulna egyedül.

- Hát ha feladnád a másik végét, azt megköszönném.

Felállok a földről, ahol eddig ültem és a kezébe adom a kis fejjel lefelé lógó háromszögekből álló szalagot. Kezd csillapodni a kezdetben hatalmas káosz körülöttünk, ahogy egyre több minden kerül a helyére.

- Sziasztok! - hallunk egy női hangot a bejárati ajtó felől.

- Jó napot, Mrs. Etonborg! - köszönünk kórusban.

- Nahát, de ügyesek vagytok! Még a tortát is elkezdtétek nélkülem.

- Igen, megpróbálkoztunk vele - mosolyog Niall.

- És még nem gyújtották fel a konyhát! - neveti el magát Liam. Szerencsére a nő érti, hogy csak viccből mondta, ezért ő is nevet velünk.

- Egyébként a lányom hová tűnt? 

- Elment Harryhez, hogy ne tudjon rájönni a meglepetésre - válaszolja Zayn.

- Nagyon jól elterveztétek ezt az egészet, srácok!

- Köszönjük, de ez igazából mind a Chelsea érdeme. Ő talált ki mindent - meséli büszkén Niall.

- És köszönjük, hogy itt ünnepelhetünk - teszem hozzá.

Temporary Fix (L.S.)-BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now