|Louis|
Harry visszament órára, nekem pedig mivel ez volt az utolsó, elindulok hazafelé, hogy az ajándékokat átvigyem Chelsea-ékhez. Próbáltam inkább több kisebb dolgot összeválogatni meglepetésnek és úgy vélem, jó munkát végeztem. Chelsea még nincs otthon, viszont az anyukája megtartva a szavát, a tűzhelynél áll és valamit kavargat.
- Jó napot! - intek felé egy mosollyal az arcomon.
- Szia, Louis! Hogyhogy már itt vagy?
- Nekem ma csak hat órám volt, a többieknek pedig ha jól emlékszem, nyolc lesz. Segíthetek valamiben?
- Aranyos vagy, de nem kell semmiben. Már kész vagyok. Ryan nemsoká jön értem és indulunk, de te nyugodtan maradhatsz.
- Köszönöm - nézek rá hálásan.
- Főztem nektek csirkehúslevest és sütöttem fish and chips-et. Jó lesz, drága?
- Persze, tényleg nagyon hálásak vagyunk. Harry nagyon fog örülni.
- Bocsánat, ha ez túl intim, de közted és Harry között van valami? - kérdezi a nő egy mindent tudó mosollyal.
- Mi... mi nem vagyunk együtt, vagy ilyesmi - tiltakozok rögtön.
- Bocsánat, csak annyira nagy szeretettel beszélsz róla. Látom a csillogást a szemedben. Azt a csillogást, amit a Niall és Chelsea kékjeiben is mindig felfedezek.
- Csak nagyon jó barátok vagyunk.
- Rendben van, megértettem. Bocsánat, nem akartam beleszólni.
Megsimítja a hátam, majd az előtérbe sétál, hogy a cuccait magához vegye. Elköszön tőlem, majd el is indul férjéhez.
Még egy órám van, amit egyedül fogok tölteni. Ezt az időt, úgy döntöttem, pakolászással töltöm. Mindennel pont akkor lettem készen, amikor a többiek beléptek az ajtón.
- Uram Isten! - kapja szája elé kezeit Harry. - Ez... Szóhoz sem jutok, srácok. Ez elképesztő! Köszönöm.
Mindenki megöleli a fürtöst és mintha nem töltöttünk ma volna vele semmi időt, sokadjára is boldog születésnapot kívánunk neki.
- Először együnk légyszi, mert éhen halok - nyöszörög Chelsea.
- Támogatom az ötletet! Már vagy két órája nem ettem - helyesel Niall.
- Bocsi Harry, majd utána átadjuk az ajándékaid - paskolja meg Haz hátát Liam.
Így tehát elindultunk a konyhába, hogy a szépen megterített asztalhoz ülve elfogyasszuk a korai vacsoránk.
- Chelsea, mondd meg anyukádnak, hogy istenien főz! - simogatja Harry a hasát.
- Jól van, átadom - kuncog a lány.
- Rendben van, ajándékozhatunk már? - csapom össze a két tenyerem.
- Menjünk a nappaliba akkor - javasolja Liam.
A régi poénokon nevetve sétálunk át a nappali ajtaján. Harry itt is pironkodott egy sort a díszítést látva, de végül helyet foglalt a kanapén.
- Kezdhetjük mi? - kérdezi Niall megfogva Chelsea kezét.
- Mi közösen vettünk neked ajándékot Ni-vel. Reméljük, hogy tetszeni fog.
A lány átnyújt egy borítékot, amit a göndör mosolyogva bont fel. Leesett állal bámulja a két papírdarabot, amit előhúzott belőle.
- Most csak vicceltek, ugye? Ez... ez nagyon drága. Nem, ezt nem gondolhatjátok komolyan.
YOU ARE READING
Temporary Fix (L.S.)-BEFEJEZETT
Fanfiction„-Mi lenne ezután a barátságunkkal?- kérdezem félve. -Elég erős a barátságunk ahhoz, hogy mindent kibírjon, Harry. Ez csak egy plusz dolog lenne. Néha örömet szerzünk egymásnak, aztán pedig minden mehet úgy, mint eddig is. Felhívhatsz, mikor magányo...