|Louis|
Mivel nekem már nem muszáj az utolsó héten bemennem az iskolába, nyilvánvalóan kihasználom a lehetőséget és inkább otthon maradok, de mindig elsétálok Harry elé, hogy utána együtt mehessünk el valahová.
- Holnap megint eljössz értem? - kérdezi Harry, miközben a mellkasomhoz bújik.
- Persze! Aztán felszállunk a buszra és elmegyünk a vidámparkba. Megfelel így a kis hercegnek?
- Tökéletes. Nagyon várom már, Lou! Olyan rég voltam ott és most együtt megyünk - derül fel az arca.
Annyira szeretem! Minden egyes nappal csak egyre szerelmesebb leszek. Rettegtem attól, hogy a rózsaszín köd majd egyszer csak úgy eloszlik, de ez szerencsére nem történt meg és hiszem, hogy soha nem is fog. Az egyetem-kérdés viszont csak kétségeket sző az agyamban. Tudom, hogy nem kéne, mert bízok bennünk és a kapcsolatunkban, de a távkapcsolat akkor sem lenne az igazi. Nekem szükségem van az érintésére és a tudatra, hogy a közelemben van.
Hazz vállaim kopogtatja meg finoman ujjaival.
- Lou? Itt vagy még? - ül fel, így pontosan a sátor közepén ül, feje fölött pedig az egyik zseblámpa világít.
Ajkaim résnyire nyílnak, így bámulom az előttem ülő gyönyörűséget.
- Pontosan olyan vagy, mint egy angyal - húzom magamhoz vékonyka testét és milliónyi puszival halmozom el selymes bőrét.
- Édesem - fogja két tenyere közé az arcom, majd hüvelykujjával letörli azt az egy átkozott könnycseppet, aminek muszáj volt kicsordulnia.
- Én... én annyira szeretlek téged, Harry.
Az egyszerű, mégis rengeteg érzelmet rejtő mondat során szerencsésen egyre több csepp folyik végig az arcomon. Hazza viszont egytől egyig lecsókolja őket.
- Én is szeretlek téged Lou - mosolyog szomorúan. - De ne sírj, kérlek, mert ezzel egyáltalán nem nyugtatsz meg.
- Bocsánat, nem akartam. Csak azért mégis félek. Sajnálom, hogy valamilyen szinten felhoztam a dolgot, amit még meg is beszéltünk, hogy nem fogunk, de nem tudom elfelejteni csak úgy.
- Persze, ezt nem is lehet elfelejteni. Hidd el, nekem sem megy - hajtja fejét az ölembe.
Végigfuttatom az ujjaim a puha tincsekben és egy puszit nyomok homlokára.
- De nem lesz baj - suttogom csendesen.
- Én itt leszek neked mindig, Louis.
- Én is neked, Hazzym.
A pillanatot Harry telefonja csörgése töri meg.
- Ki az? - kérdezem kíváncsian, mert hát nem mindenki szokott csak úgy este tizenegyhez közeledve hívást kezdeményezni.
- Chelsea - mondja furcsállva. - Nem szokott ilyenkor hívni.
Hazz és Chelsea kétségkívül nagyon közel állnak egymáshoz, persze csak mint barátok. Ezt is igazolja szerelmem sápadt arca, mikor felveszi a telefont. Látszik rajta, hogy fontos neki. Kihangosítja a hívást és közel teszi az arcához.
- Szia, Chelsea! Mi újság? - kérdezi, viszont csak szipogást hallunk válaszként. - Mi a baj?
- Harry, átmehetek hozzátok? Nem.. nem baj az sem, ha nem - hadarja kétségbeesetten.
- Itt vagyok én is, ha nem zavar, gyere nyugodtan - válaszolok Harry néma kérdésére, amit szemeivel üzen nekem.
- Oké, indulok.
YOU ARE READING
Temporary Fix (L.S.)-BEFEJEZETT
Fanfiction„-Mi lenne ezután a barátságunkkal?- kérdezem félve. -Elég erős a barátságunk ahhoz, hogy mindent kibírjon, Harry. Ez csak egy plusz dolog lenne. Néha örömet szerzünk egymásnak, aztán pedig minden mehet úgy, mint eddig is. Felhívhatsz, mikor magányo...