Multi:Özge
Avril Lavigne:Hello Kitty"Ben Aras'ı arıyorum o zaman sende Buket'i ara"dedi Batu. Of offfff. "Offf ya neden ama? Hem Batu Aras neden geliyor?" dedim sızlanıp odamın koltuna yayılarak. Tabi niye geliyor Buket'in buraya gelmesini fırsaf bilerek geliyor ve benim yanımda olmayı başarıyor. Bence(!) Batuda kapıya dogru ilerlemişti ve bir eli telefonda Aras'ı arıyor diger eli kot şortunda bende kırmızı tekli koltukta yayılıyorum. "Olmaz ya ben Buketle tek olmak istiyorum hem yarın sevgililer günü"dedi bana dönerken. "Ve bizim sevgilimiz yok"dedim ona göz devirerek. "Olabilir ama düşünsene ben Buket'e süpriz yaparsam oda begenir ve benle sevgili olur"dedi sevinerek. " 'Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi'diye depresyona girip gelme yanıma"diyerek şarkıdan alıntı yaptım ve Batu'ya ilettim. "Yok yaa melegim o benim yaaaggg"diyerek yanıma geldi ve sarıldı. "Beni Buket olarak sakın görme"dedim. Geri çekildi ve dogrularak yüzümü süzdü. "Buket daha güzel hıh"dedi. "Şimdi görürsün sen"dedim ve hızlıca kalktım oda kovalayacagımı anlamış olacak ki oda kapıyı açıp koşmaya başladı bende onun peşinden tabi. Bu arada hızlı koşuyormuş. Aras villanın kapısıdan girdigini gördüm Batu da fark etti ve Aras'ın arkasına geçti tam bir çocuguz yaa. "Aras beni koru abicigim yiyecek bu kız benigg"dedi "Aras çekil önümden"dedim oda ellerini benim önüme dogru tutuyordu. "Yavaş lan ne oldu?"dedi Batuya kafasını çevirerek. "Buket'i ondan güzel buldugum için kızdı bana kovalıyor şimdi"dedi. Aras bana döndü ve sinsi bakışlar atmaya başladı. "Ne?"dedim şaşkın bir şekilde Aras'a bakarken. Gülmeye başladı veee kahkaha atmaya başladı. "Ugraşamam yaa cidden"dedim. "Ya tamam tamam"diyerek kolumu tuttu Aras. Ona döndüm ve koluma baktım oda baktı sonra çekti "Ya şey güldüm ama bu komikliginize güldüm"dedi. "Tamam umrumda degil"dedim ve mutfaga yol aldım. Ne? Bu durumlarda Suzi'nin yanında durmak iyi geliyor insan'a. Mutfaga girdim. "Naber Suzi?" dedim. "İyi kızım sen?" "Bende iyiyim Önem teyzeler nerede?" "Buradayız" Bülent amca'nın sesiyle onlara döndüm. Bülent amca Önem teyze'nin omzuna kolunu atmış Önem teyze de Bülent amca'nın beline kolunu koymuş. Sarılıyorlar işte bildiginiz forever bu çift ya. "Batu nerede?"dedi Önem teyze etrafına bakarken. "Ha onlar dışarıda"dedim dışarıyı göstererek. "Kim var yanında?"dedi Önem. "Aras"dedim. "Beni mi çagırmıştınız?"dedi Aras arkamdan. Hay bi sen eksiktin. Fikrimi degiştirdim. Bir Batu eksikti. "Ne yapalım bugün?"dedi Batu. Aras'ın omzuna kolunu atarken. "Valla ben Önem teyzelerleyim"dedim. "Ya ama yaaa"diyerek sızlandı Batu. "Ama falan yok"dedim ona dönerek. Hass... Bin.. Arasla dip dibeyiz. E tabi direk ben kafamı çevirdim. "Ben odamdayım akşam için giyecek birşeyler bakacagım"dedim. Kapıdan tam çıkacaktım Aras durdurdu. Ona sorarcasına baktım. "Buket bugün alışveriş'e çıkacakmış birlikte çıkın. Akşam giyecek birşeylerde alırsın"dedi. Ve ellerini kaldırıp ben suçsuzum gibi bir hâl aldı. "Sadece söyledim"dedi. "Tamam ben Buket'i ararım"dedim. Mutfaktan çıktım arkama göz ucuyla baktım ellerini yumruk yaparak "Yes!"dedi. İnşallah korktugum başıma gelmez. Odama girdim ve telefonumu aldım ah dogru bende Buket'in telefon numarası yok aslında Batu'nun bile yok. Önem teyzeyle Bülent amca'nın numarası var. Mutfaga dogru tekrar odamdan çıktım. Telefonuma bakarken "Ah!"diye bagırış çıktı agızımdan. Lan suyun içinde ne işim var. Yoksa Batu'nun şakasımı? Karnımda bir el hissettim. Lan neyin peşindesiniz? Yüzeye çıktıgımızda suyu yuttugumu daha yeni fark ettim."Öhö öhö öhö öhö"oh be. "İyi misin?" kafamı birden çevirdim. What? Aras? "Beni sen mi ittin?"diye çirkifleştim. "Hayır"dedi. Merdiven onun arkasındaydı. "Neyse çekil geçecegim"diyerek onu ittim. Ama 1 m ilerlemedi. "Çekilsene"dedim. "Tamam"dedi ve aşagıya dogru daldı. Bende merdivenlerden yukarıya çıktım ve odama yöneldim.Telefonum? Ah evet ya havuzun içine düşmüştür oda benimle birlikte. Telefonumun markası; samsung wifi dokunmatik ama küçük. Odama Aras girdi ve telefonumu uzattı "Havuzda buldum"elinden telefonumu kaptım ve açma tuşuna bastım. Lanet olsun ya açılmıyor. Oflayarak telefonu yataga fırlattım "Of"diyerek saçlarımı geriye attım "Ne oldu?"dedi. Kedi oglan dogurdu adınıda Aras koydu demedim tabi. "Açılmıyor. Neyse çıksana" "Neden?" "Islagım"diyerek kıyafetimi gösterdim. "Hı tamam görüşürüz"dedi ve odamdan çıktı. Dolabımdan mini şort ve tişört çıkardım ama o kalçasını zor kapatan şortlardan degil. Banyoya geçtim, giyindim ve odamdan çıktım. Karşımda Aras çok güzel(!) tam yanından geçecektim ki kolumu tuttu. "Birşey mi diyecektin?" kolumu bıraktı "Şeyy.. Ben seni itmedim sen kaydın düştün bende arkandan atladım yani yanlış anlamanı istemem" "Tamam ya sorun degil" "Telefonun çalışmıyor mu?" kaşlarımı kaldırdım ve olumsuz anlamda kafamı salladım. "Maalesef"dedim. "Batu nerede?"diye sordum ardından. "Oda mutfakta birşeyler alacakmış bende sana bunu söylemek için geri döndüm birden de sen çıktın odadan" Tamam neyse görü-" "Hâlâ buradayım birde Buket gelecekmiş aradı Batu.Alışveriş için gelir birazdan"dedi "Tamam aa zaten geldi"dedim ve el sallayarak yanına gittim. "Batu beni aradı seninde gelmek istedigini söyledi hazırlan hadi çıkalım" "Yok zaten hazırım da tek saçlarım.."diyerek saçlarımı gösterdim. "Arabada hemen kurur zaten"dedi. "Tamam" "Hop kızlar gidiyor musunuz?"dedi arkadan Batu. "Evet"diye anırdım.
Arabaya dogru yöneldik Buket bana döndü ve "Herşeyini aldın dimi telefonunu falan" "Telefonum yok. Havuza düştügü için açılmıyor bozuldu" "O zaman AVM de telefonda bakarız"dedi "Tamam"dedim ve arabaya bindik.
Avm'ye girdik ve elbise abiye satan bir mağazaya girdik. Girmemizle Buket eline bir elbise aldı eline tutuşturdu sonra kendisine de elbise aldı "Hadi kabine gir ve giyin"dedi. Ceva vermeme izin vermeden kendisi kabine girdi. bende yan taraftaki kabine girdim. Giyindim ve aynada kendimi süzdüm. Kırmızı kalın askılı,kısalıgı diz üstümün yarısına geliyor. Dışarı çıktım ve karşımda Aras'ı gördüm. Wtf? "Wow gerçekten harika görünüyorsun"dedi beni süzerken. "Hak veriyorum Aras'a"dedi. "Neyse ben başka elbiselere bakayım"dedim ve bir elbiseyi elime aldım ve üzerimde tuttum"Uu"diye fısıldadım kendi kendime. "Ne oldu?"dedi Aras. Ellerini ceplerine koymuş,cool bir tavırla sırıtıyordu. "Hiç"dedim. "Neden 'uu'dedin peki? "diye sordu. Off ne meraklıymış bu da. "Hiç cevap vermeyerek yanından geçecektim ki kolumdan tuttu ki öyle birşey olmadı. Geçtim gittim hiç birşey demedi. Diğer elbiselere bakarken elime bir elbise geldi. Üstümde tuttum. Güzeldi. Kabine girdim ve denedim aynada kendimi süzdüm ve dışarı çıktım. "Er Buket ne dersin? "dedim. Aras kafasını çevirdi ve beni süzdü. "Bence olmamış. Bak birde bunu dene"dedi ve elime bir elbise tutuşturdu.
Binci ilmimiş bik birdi bini dini.Kabine girdim ve denedim. Aynada kendime bir bakış attım ve dışarı çıktım.
"Bak şimdi birşeye benzedin"dedi Aras. Bak,gör,dinle,al ağzının payını.
"Aras sen niye geldin ya? "dedim. "İddiamız vardı ve ben zaman kaybetmeden istediğimi almaya geldim"dedi ve bana doğru bir adım attı. Fazla mı yakındık? Grup çekildim "Bak bu güzel "dedi Buket elindeki siyah elbiseyi uzatarak."Tamam"dedim ve elindeki elbiseyi alarak kabine girdim. Giyindim ve çıktım. "İüff"dedi Aras. "Oha Ada?! "ne?? Arkama döndüm ve kendime baktım oha eteğin boyuna bak? Kalçamı zor kapatıyor. "Bir dön bakayım"dedi Aras. Elleri yine ceplerinde koltuğa dayanmış. Kendi etrafımda yavaş yavaş döndüm."Dur"dedi ve durdum. Arkam ona dönüktü kalçamamı bakıyor o!?!?! Birden önüme döndüm ve kızgın bakışlarımla "Sen kalçamamı bakıyorsun? "diye çıkıştım. "Ama neden döndün yaa ben halimde memnundum"dedi sızlanarak. " Ama ben memnun değildim" bana baktı ve kıs kıs gülmeye başladı "Ne yani kalçamamı bakmak istiyorsun?"dedi bak lafı neresinden anlamış. "Hayır! Beni dikizlemenden"dedim. Etraftaki bakan kişi sayısı fazlalaşmıştı. Neye bakıyorlar? Erkeklerdi zaten çoğu bakanlar. Aras'a baktım. o napıyor? Çocuklara kötü bakışlar atıyordu. Bana döndü "Bence sen kabıne gir"dedi. "Neden?"dedim cevap vermedi. Yanımızdan iki erkek geçti biri "Adamdaki şansa bak"dedi ve gözleri va bacağımı buldu. Aras kalktı ve "Ne diyorsun lan sen? "dedi çocu- ben neden çocuk diyorum adam lan resmen. "Şunu diyorum"dedi ve kaş göz işaretleriyle bacağımı gösterdi. "Biraz daha bakarsan bakacak gözün kalmayacak"dedi. "Alla alla"dedi. Ve Aras yumruğu gözüne gömdü. Çocuk arkasına bakmadan gitti. "Sende değiştir üstünü"dedi kabıne girecektim ki gözüme bir buliz ve etek ilişti. Etek ve buliz alarak kabine geçtim. Beyaz etek üstünde siyah çizgiler var bacağımın yarısına geliyor. Bulizde biraz kalın askılı siyah üstünde beyaz çizgiler var.
Dışarı çıktım "Güzel bence bu hepsinden"dedi Buket."İyi"dedim ve kabine girerek üsütümü değiştirdim. Ve kabinden çıktım. Alacağım giysileri alarak kasaya yöneldik. Parayı ödeyip mağazadan çıktık. Aras yanıma gelerek "O giydiğin kırmızı güzeldi"dedi pis pis sırıtarak
"Onu adama yumruk attıktan ve bana üstünü değiştir demeden önce düşünecektin "dedim "İstesem giyerdim yani? " "Hayır" "Evet" "Hayır " "Evet" "Hayır!" "Evet! " "Kavgamız bittiyse arabaya biner misiniz lütfen? " dedi Buket. Ne zaman geldik lan biz? Arabanın kapısını açacaktım ki "Ben kendi arabamla giderim sen öne geç" "Görüşürüz " "Birde bugün hiç dediğimi yapmadın yarın kaçamazsın "dedi "Görüşürüz"diyip gitti. Bende arabaya bindim.