--35--Sezon Finali

2.4K 104 6
                                    

Demi Lovato-Cool For The Summer

Medya;Aras ve Ada.

Biz bu hayat'a oyuncu olmak için mi geldik..yada..hayat bize bir armağan,hediye mi?Bazı sabahlar bize kabus olabiliyor.Bazı sabahlar ise,sanki güzel bir rüyadaymışsın da uyanmak istemiyormuşsun gibi..bazısı ise,....ya ben yaşadığıma ne ad verilir kabus mu?,yoksa güzel bir rüya mı?Sanırım güzel bir rüya değil.Bence biz onu eleyelim.Çünkü;şu an gördüğüm sahne'yi hiç beklemiyordum,diyebilirm.

Gerçekten,Hiç beklemiyordum.Bu bir kabus ve lütfen birisi beni uyandırsın.Lütfen...

#1 Gün Önce#

Geri çekildi ve o durdurmak istediğim an sona erdi."Ada?"dedi,Aras. "Efendim?"dedim. "Sen bu dünyadaki sahip olunabilecek en güzel  sevgilisin.Biliyorsun değil mi?"dedi. "Evet."dedim,ukalaca. "Bana ukala diyene bak."dedi,gülerek. "E sen biliyorsun dedin-"  "Tamam,tamam.Sormadım farz et."dedi.

Herkes bizim evde toplanmıştı.Eve geldiğimizde Batu'nun odasına çıkmıştık.Suzi bize,atıştıracak bir şeyler getirmişti."Şimdi arkadaşlar,Kumsalla biz sevgili olamadık ya."diyerek bana döndü,"Ada'nın yüzünden."dedi.Kumsal,okuldaki beni ona sözde ayarlayacağım kızdı."Ama sen beni dans'a yazdırmadın."dedim. "Sevgilin olmaz,dedi ben ne yapayım?"dedi,Met. Aras'a dönerek,"Hain,gıcık sevgili."dedim,gözlerimi kısarak."Hain?Gıcık?Benim için şarkı söylediğini unuttun galiba?"dedi,Aras."Ne var,ben herkes için söylerim."dedim. "Allah,Allah.Yok öyle tek bana söyleyeceksin."dedi."Tamam.Zaten sen zorlasan bile söylemem."diyerek sarıldım ve yanağını öptüm."Gına geldi."dedi,Met."Ne oldu da abi gına geldi?"dedi,Okidoki."Oğlum şunlara bak.Ayh."dedi,Met."Ne var?"dedi ve Melisa'yı öptü,Okidoki."Yeterin oğlum."dedi,Met. "Met?"dedi,Batu. "Hı?"diyerek Batu'ya döndü ve Batu Buket'in yanağını öptü."Siktirin gidin oğlum ya."dedi,Met. "Şşş..Nereden öğreniyorsun sen bu lafları."dedi,Dilara. "Töbe,töbe."dedi,Met."Karışmayın lan arkadaşıma."dedi,Melisa."Melisa?"diyerek kaşlarını kaldırdı,Okidoki."Yani..şey..yapmayın demek istedim."diyerek lafı dönderdi,Melisa.Oda'nın kapısı tıklandı ve içeriye,Evrim,Bülent abi ve Önem hanım girdi."Gelin,gelin.Siz de sohbet'e katılın."dedi,Batu sırıtarak."Zevzeklik yapma.Yarın ki-"  "Hayır ben gelmiyorum."diyerek,Bülent abi'nin sözünü kestim.Az çok biliyorum ne diyeceğini onun için boş verelim. "Maalesef Ada,sende geliyorsun."dedi,Bülent abi."Ada,kusura bakma ama artık nereye gidersek sende geleceksin.Başka bir yere gitseydik zorlamazdım ama yarın'ın önemi büyük."dedi,Önem abla. "Ne zaman bitecek bu kokteyller?"dedim. "Galiba,yarından sonra bitecek."dedi,Evrim. "Kokteyl ne için yapıyorsunuz?"dedim. "Bülent abin bahsetmişti ya yeni proje yapıyorlardı hatırlıyor musun?,"dedi ve ben onaylayarak kafamı salladım.Devam etti,"İşte o proje yarın sunulacak."dedi,Önem abla. "Peki,bu proje'nin konusu ne?"dedim.Önem hanım agzını açtı,"Yeter,yeter.Bu kadar iş konuşması yeter.Çünkü bunaldım.Daha sonra konuşun."dedi Batu ve Önem abla'nın söyleyeceklerini agızına tıkadı."Seni de göreceğiz Batu beyyy."dedi,Evrim'y'i uzatarak."Aman.Aman diyim ben proje,şirket,dosya mosya uğraşamam.Benden uzak cehennem'e yolu var."dedi,Batu.Önem ablaların arkasından Evrim de çıktı ve kapıyı kapattı."Ada,sende annemlerin yanında iş konuşma ben sıkılıyorum."dedi,Batu sitem ederek."Tamam canım benim.Konuşmamki."dedim,gülerek. "En sevdiğiniz ders neydi küçükken?"dedi,Melisa ortaya konu atarak."Bilmem.Senin neydi?"dedi,Okidoki Melisa'ya."Matematik."dedi. "Ayh.Matematiği-Melisa'nın bakışlarıya-ben çok severim."dedi. "Siz?"dedi,Melisa hepimize bakarak. "Kimya-" "Hayır lise değil orta okul."dedi,Melisa,Met'in sözünü keserek. "İnkılap'ı severdim."dedi,Met. "Neden?",Melisa. "Kendimi o derse daha yakın hissederdim.",Met. "Bende Türkçe'yi severdim.Çünkü;Yazı  yazmayı çok seviyorum.",Özge.Bu arada Özge geldi.Ama sessiz bir kız olduğu için fazla konuya yorum yapmaz.  "Bende.",Buket. "Ben fen ve teknolojiyi severdim.Çünkü,yemekleri çok severim.Onlar benim arkadaşım.",Batu sırıtarak."Ben en çok müziği severdim.",Dilara. "Ben beden eğitimi severdim.",Su. "Sen Ada?",Melisa. "Ben tasarım'ı severdim."dedim. "Aras?"diyerek Aras'a döndüm."Ben resim'i severdim.Çünkü;küçüklüğümden beri mimar olmak istemişimdir.Halada öyle."dedi. "Olursun canım olursun."dedim,gülerek."Akşam bize geliyorsun."dedi,Aras. "Nasıl size geliyorum?"dedim. "Annem,akşam yemeği için seni davet etti."dedi."Ama-"  "Aması maması yok geliyorsun."dedi. Pes ederek,"Tamam."dedim."Ooo akşam eğlence ha?Asla kaçıramam.Aras,annene söyle kardeşim akşam bizde varız."dedi,Okidoki kolunu Melisa'nın omzuna atarak. "Bizde."diyerek Batuda kolunu Buket'in omzuna attı. "Tabi bizde."diyerek Met'te kolunu Dilara'nın omzuna attı.Dilara yavaşca eline ve Met'e baktı.Elini aldı ve omzundan attı. "Şurada ambiyans yapıyoruz Dilara uyar mısın?"dedi,Met. "Sen git Kumsalla ambiyans  mı yaparsın,ne yaparsan yap."dedi,Dilara. Dilara hala Batu'yu seviyordu.Keşke kendine birini bulsada aşk acısı çekmese."Tamam lan gelin.İsterseniz sülalenizi de getirin."dedi,Aras. "Kalk,kalk,kalk."diyerek kızlar kolumu çekiştirdi ve bende bu güce pes ederek kalktım."Ne oluyor lan."dedim. "Daha kıyafet alacağız kuaför falan çok işi hala duruyor musun?"dedi,Buket. "Ayh.Tamam,çekiştirmeyin yeterki."dedim ve Aras'a özür dileyen bakışlarımı yolladım.Aşağıya indik.Bizim kızlarda beni çekiştirmeyi bırakmıştı."Nereye kızlar?"diye sordu,Evrim."Alış-veriş'e."dedi,Buket."Bekleyin bende geliyorum.Hava almam lazım."dedi,Evrim ve bizimle geldi.Avm'ye gelince,arabadan indik ve mağazalardan birine girdik.Elbiselere ve eteklere bakmaya başladım.Beyaz bir elbise aldım elim ve kabine girdim. Üstü işlemeli etek kısmı sadeydi.Dışarıya çıktım ve boy aynasından kendime baktım.Olmamıştı yani beğenmemiştim.Hem üstüme oturmamıştı.Siyah bir elbise denedim.Önü straplez arkasında biraz  dekolte var.Yok buda olmaz.Gömleklere bakmaya başladım.Mavi bir gömlek aldım elime,beyaz kumaş üstü dantel bir etek aldım.Kabinde denedim.Dışarıya çıktım ve kendimi süzdüm.İşte bu oldu.Kabine geçtim ve üstümü değiştirdim.Kıyafetlerin fiyatını ödedikten sonra,sıra ayakkabı almaya gelmişti.Mağazaya girdik.Kızlar salyalarını akıta akıta ayakkabıları inceliyorlardı.Siyah bir topukluda gözüm takıldı.Ama ayakkabı almak istemiyordum.Zaten geçenlerde almıştım."Ada,sen ayakkabı denemeyecek misin?"diye sordu,Melisa. "Hayır geçen sefer almıştım zaten gerek yok."dedim. "Tamam."dedi ve konu kapandı.
---
Arabadan indik ve ben odama doğru yürüdüm. İçeriye girdim ve aldıklarımı yatağıma koyup,dışarıya çıktım. "2 saat sonra alırım."dedim,Aras. "Niye alacaksın zaten şuradan şuraya."dedim. "Olmaz."dedi ve ben bir şey demeden gitti.Odama geçtim ve duş aldım.Uzun bir duştan sonra,aldıklarımı giydim.Altıma da sade,siyah,pilatform topuk ayakkabı giydim.Banyoya gittim ve saçımı,yapmaya çalıştım ama istediğim model olmadı.Banyodan çıktığımda görüş alanıma Suzi girdi.Yukarıya çıkıyordu."Suzi?"dedim.Kafasını kaldırıp bana baktı."Efendim,kızım?"dedi. "Saçımı yapamıyorum.Sen yapar mısın?"dedim. "Tabi ki."dedi.Elinde sepet vardı.Yere koydu."Bende Evrimle senin kıyafetlerini getirmiştim."diyerek açıklamada bulundu."Tamam,şöyle geçelim.Sen benim saçımı yapmaya başla."dedim,gülümseyerek. Beraber aynamın önüne yöneldik ve ben sandalyeye oturdum."Nasıl yapayım?"dedi. "İstedigin gibi,nasıl yapmak istersen."dedim. "Tamam."diyerek gülümsedi ve yapmaya başladı. Bittiginde incelemeye başladım.Topuz bir örgü yapmıştı. Değişikdi ama hoş duruyordu. "Teşekkür ederim. Bu arada Suzi,sorması ayıp nereden ögrendin bu modeli?"dedim. "Kızım ben gençken kuaförlük yapıyordum. Elemandım ama ufaktan ufaktan bir şeyler ögrendim."dedi. "Eline sağlık."dedim ve merdivenlere yöneldik. "Rica ederim kızım."dedi. Merdivenlerden aşagıya inerken görüş alanıma Aras girdi. "Benim bir tanem-"bakışları bacağımı bulmasıyla sustu. "Ada bu etek ne?Yarısını dolapta mı unuttun?"dedi."Suzi şuna birşey söyle."dedim."Şu?"dedi,Aras. O arada Suzi gülerek gitmişti. "Aşkım.Canım.Bence biz kartık gidelim.Harcanıyoruz burada."dedim ve çekiştirerek dışarıya çıkardım.Pes etti ve birlikte onların evine gittik. Yemek bahçede yenecekti sanırım.  Çünkü masada tabaklar vardı. "Merhaba canım."dedi gülümseyerek Nesrin hanım."Merhaba."dedim bende gülümseyerek.İçeriden herkes çıkmaya başladı.Oha,bunlar ciddimiydi. Bizimkilerin hepsi buradaydı.Herkes masaya geçti.Arasla yanyana oturduk.Yemeğimizi yerken kimseden ses çıkmıyordu.Alperde buradaydı ve Yeşimde."Ada,sen hangi bölümdeydin?"dedi,Nesrin hanım."Ben,modacılık."dedim. Yemeğini çatallayan eli durdu ve kafasını kaldırarak gülümsedi."Gerçekten mi?"dedi.Sevinmişe benziyordu."Evet ama ben sadece ayakkabı çizmek istiyorum.Belki de tam modacı olurum.Önem teyze,sizin şirkette stajyer olmamı istedi.Bende kabul ettim,sizin için bir sorun olur mu?Eğer olursa-"  "Hayır.Kesinlikle olmaz gel ve staj'ını yap tatlım."dedi. "Teşekkür ederim."  "Rica ederim."dedi."Anne,Ada teşekkür etmekde oscar ödülü almış biri."dedi,dalgasına Aras. "Aras."dedim,uyarıcı bir sesle."Nasıl yani?"dedi,Nesrin hanım.Kesin anlatacak.Of. "Anlatayım;Ben bir gün Ada'ya 'Seni seviyorum.'dedim.Ada da;'Teşekkür ederim.'dedi."dedi,Aras. "E napayım o zaman ben aşkı,sevmeyi falan bilmiyordum ki.Onun için ne diyeceğimi bilemedim.'Teşekkür ederim.'dedim.Beklemiyordum."dedim. "Tamam,oğlum.Kızın üstüne gitme."dedi,Nesrin hanım."Aynen gelme benim üstüme."dedim. "Tamam,tamam."dedi ve yanağımdan öptü,Aras. Yemekler bittikten sonra bahçede oturmuş kahve içiyorduk."Kokteyl'e geliyorsun dimi Adacım?"dedi,Nesrin hanım samimiyetle.Bu kadın beni çok sevdi ya.Tabi bende onu sevdim.Samimi kadın."Geliyor,geliyor."dedi,Batu söze atlayarak. "Evet."dedim.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin