Medya:Ada Arsen
Multi:Demi Lovato-Shouldn't Come Back (Bu kadına bayılıyorum ya :) Lovatic Forever )
Telefona öylece bakıyordum.Ne demek istemişti?Ne yani belam beni mi bulmuştu? İçim ürperiyordu.Korkuyor muydum?Bence...Evet. Neden benimle uğraşıyorlardı?Bir nedeni olmalıydı.Demek ki beni hep arayan bu kişiydi.Bir kadın.Benden ne istiyor olabilir?Ve neden gelip benimle yüzleşmek yerine,içimi ürpertecek şeyler söylüyor?Tam hayatım düzene giriyor,diyecegim sırada bu çıktı."Ada,iyi misin?"diyerek düşüncelerimden sıyrılmamı sağladı Aras. "İ-iyiyim"dedim kekeleyerek.Kekelemiştim.Çünkü korkuyordum.Olacaklardan,beni bekleyen tehlikelerden.Yolumda radarlar vardı ve benim o radarları geçmem gerekiyordu.Yalnız değilde elimden tutan biriyle."Pek iyi görünmüyorsun ama.Arayan kimdi?"dedi Aras. "Şey..Im..Nasıl anlatacagım bilmiyorum.Korkuyorum"dedim burukça. "Korkma,anlat ne oldu?"dedi Aras. "Kim olduğunu sordum ve bana:Yakında göreceksin.Gibi şeyler dedi"dedim. "Düşman'ın var mıydı senin?"dedi Aras. "Hayır.Aras ben çok korkuyorum.Annem öldükten sonra ben güçsüzleştim"dedim ve dolmuş gözlerimi bıraktım.Ve akmasına izin verdim."Şhh.Geçecek"gibi şeyler diyerek sarıldı Aras.Ve saçıma öpücükler bıraktı. "Umarım"diye fısıldadım."Biraz hava alalım mı?"dedi. Kafamı sallayarak onayladım. Kalktıktan sonra elini belime sardı ben de omzuna başımı koydum ve beraber bahçe'ye çıktık. "Seni korkutmak istiyor benim yanımdayken sana kimse bir şey yapamaz"dedi. Güven hissediyordum yanında olunca.Kimse bir şey yapamaz gibi geliyordu.Beni koruyacak bir kalkan var gibiydi."Aras?"dedim.Kafasını,benim gözleri'nin içine bakabilecegim kadar egdi.Bana soran gözlerle bakarak. "Efendim?"dedi. "Beni bırakmazsın dimi?"dedim.Sesim çok burukça ve titrek çıkıyordu. "Hayır,asla ama asla bırakmam.Mezara kadar benlesin"dedi. "Seni asla bırakmam.Sen istesen de istemesende"dedi.Bu gülümsememe neden olurken diğer taraftan da telefondaki konuşmalar aklıma geldigi için somurtuyordum. "Sahile inelim mi?"dedim. "Ha sen benim yarama iyi gelmiyorsun boşuna uğraşma demiyorsunda"dedi.Hafif bir kıkırtı çıktı agızımdan. "Aşk olsun"dedi. "Aşk olsun"dedim. "Nihayet bir şeydede hem fikiriz"dedi. "Aras?"dedim. "Hı?" "Hı diye bir şey yok Türkçede"dedim gülümseyerek. "Ben yaptım olamaz mı?"dedi. "Olur olurda-Aaa Aras sen kilo almışsın"dedim. "Yalan söyleme"dedi. "l do not lie"dedim. "Seninde ingilizcen gelişmiş haa"dedi. "Oha o kadarını da biliyoruz heralde.Sen beni fazla küçümsüyorsun heralde..?"dedim gözlerimi kısmış bir şekilde ona bakarak. "Yok canım olur mu öyle şey?"sanki dokunsam kahkahalar atacakmış gibi söyledi. Omzundan başımı kaldırdım ve önden hızlı hızlı yürüyecekken kolumdan tuttu. "Bırak ya"dedim. "Hayır.Seni bırakamam bir saniye bile yanımdan ayıramam seni kaybetmek istemiyorum ufaklık"dedi. "Bende seni odun"dedim ve sarıldım. "Seni seviyorum"dedim. "Teşekkür ederim"dedi hafif hafif kıkırdayarak. "Ohhoo hep bunu yapacak mıyız?Ben gidiyorum"dedim.Bırakmaya çalışıyordum ama sıkı tutuyordu. "Tamam tamam"dedi. Pes ettim ve ellerimi boynuna doladım. "Bende seni seviyorum"dedi. "Ha şöylee yola gel"dedim. Beni kucakladı ve koşmaya başladı. "Bırak Aras böyle yapmanı sevmiyorum"dedim. Ne yani?Poposuyla bakışmak istemiyorsam. "Seni kucaklamak kolay ufak tefek bir şeysin zaten"dedi. "Bırakk!!"diye cırladım. "Tamam bırakıyorum"dedi ve beni yere bıraktı. Hay ben..Beni denize oturtturmuş ve şuanda buz kesildim. "Aras soguk havada beni neden soguk suya oturtturuyorsun.Hadi hasta olursam?"dedim."Ben sana bakarım"dedi. "Ben ondan şüpheliyim"dedim. "Nedenmiş o?"dedi. Alaylı bir şekilde. "Bilemem artık buz gibi suya koyan sensin istersen bu konuda tartışmayalım"dedim. Lan soguk sudayım hala. Ellerimi uzattım ve en şirin gülümsememi takınarak. "Aşkım,tatlım hadi sevgilim yardım et"dedim şirin olmaya çalışarak. Kendimden sogudum yemin ediyorum.Tamam aşkım'ı anladımda tatlım nedir?"Bak bir şey isterken şu tatlım,aşkım şeylerini kullanma"dedi. "Neden?" "Olmuyo hayır diyemiyorum"dedi. "İyi o zaman hadi kaldır hayatım"dedim. Hasta olacam yemin ederim.Cık cıklayarak kaldırdı.E tabi bu burada bitmedi. "Benden habersiz beni kucaklıyorsun.Şimdide kucaklayacasın!"dedim. Kaşlarıyla dedigimi onaylamadı.Yani;kaşlarını kadırıp,indirdi. "İyi o zaman bende...Şuradaki kaslıya gideyimde beni kucakla diyeyim"dedim."Gözlerini pörtleştirdi ve "Tamam ben seni kucaklarım"dedi ve yatay bir biçimde beni kucakladı.Valla ben buradan inmem.Rahatım abi bi kere.Kıyıya geldigimizde bazılar'ının bize baktıgını fark etmemle Aras'ın omzuna vurmaya başladım. "Aras indir beni"dedim. "Kızım az önce sen demedin mi beni kucakla diye?"dedi. "Yalancı"dedim gözlerimi kısarak. Yere indirirken,yerin kum oldugunu hatırlamamla bacaklarımıda boynuna doladım. "Ada"dedi sabır dilercesine. "Ne oldu?"dedim. "Boynuma atkı gibi dolandın ve sen dedin indir beni diye"dedi. "Burada indirme kum olmayan yer var bak orada indir"dedim. "Neyse zaten ben memnunum"dedi ve ilerledi.Kumluk alandan çıkınca indirmesi için bekledim ama hala indirmedi."Aras?İndirsene beni"dedim. Cık sesi çıkarıdı ve "Ben böyle iyiyim"dedi. "Aras"dedim sabır dilercesine. "İyi tamam"dedi ve indirdi. "Hadi eve gidelim"dedim. "Tamam.Gel bakalım ufaklık"dedi ve elini boynuma attı. "Sen ne zaman bana 'ufaklık'demeyi keseceksin?"dedim. "Bilmem.Ama hiç niyetim yok"dedi. "Off neyse senle ugraşamam şimdi"dedim. "Hayırdır?"dedi. "Ne?" "Uğraşamam falan alırım ayagımın altına haa" "İşte o biraz zor ben o eski sevgilin Yeşim gibi değilim.Ayagını denk al Aras Bakır"dedim. "Allah,Allah?"dedi. "Aras bu konu nereye gidecek?"dedim. Çok yorgundum ve uyumak istiyordum. "Yarın devam edecegiz kaçışın yok"dedi. "İyi tamam"dedim.Ne yapar ne eder hallederim.Uykumu alayımda başka istegim yok.
---
Uyandıgımda saat 8'di.Yatakta dogruldum.Telefo'nun melodisiyle kafamı komidin'e çevirdim.Elime aldım ve ekranına baktım.Dünkü numaraydı.Açtım ve kulagıma götürdüm. "Günaydın.Ee nasılsın?"dedi.Gerçek misin? "Ne istiyorsun?"dedim. "Sinirlenme.Bak kim seni istiyor.." "Alo?"diye aglamaklı bir kadın sesi geldi. "Ya neden benimle ugraşıyorsunuz?Amacınız ne?Sen kim-" "Su"diyerek sözümü kesti."Su mu?"dedim şaşkınlıgımla.Su derken ne demek istiyordu?? "Ben...Ben senin ablanım Ada"dedi.O an ki duydugum şeyle heryerim tutuldu.Gözlerimden yaş aktı.Ve telefon ben fark etmeden elimden kayıp gitti.
"Ben senin ablanım Ada" bu ses kulagım'ın çınlamasına sebep oluyordu.Benim bir ablam m vardı?Ama annem bana böyle bir şeyden bahsetmemişti.Gizlemiş olamaz dimi?
"Alo?" telefondan ses geldiginde kafam ister istemez aşaga düştü.Telefona bakıyordum öylece.Konuşmak istiyordum yada istemiyordum.İkilemde kalmıştım."Alo?"tekrar ses geldiginde telefonu almakdan başka çarem olmadıgını düşündüm ve elime aldım kulagıma götürdüm. Sesli bir şekile yutkundum.Agladıgımdan haberim yoktu.Yanagımdaki ıslaklık sayesinde anlamıştım."Benden ne istiyorsun?"dedim."Ada?Ben Su ablan"dedi. "Benim ablam yok"dedim ve telefon'u yüzüne kapattım.Gerçekten benim bir ablam var mıydı? Odamdan içeriye biri girdi."Ada!"dedi ve yanıma gelerek yataga oturdu ve bana sarıldı. "Ne oldu?"dedi Batu. "İyiyim"dedim. "Sanmıyorum"dedi. "İyi değilim"dedim ve sıkıca sarıldım."Batu,ben hiç iyi değilim"dedim. "Anlat ne oldu?" "O adam tekrar aradı"dedim. "Hangi kadın?" "Oyun odasında playstation oynarken arayan adam"dedim. "Ha evet haberim var.Ne dedi sana?"dedi. "Telefonu bir kadına verdi.O kadında bana'Ben senin ablanım'dedi.Adıda Su'ymuş"dedim. "Hımm.Canım yaa"dedi. "Biz senin yanında olacagız"dedi."Ben..Aileme zarar vermesinden korkuyorum"dedim.
--
Batudan;
Buketle çok güzel bir çift olmuştuk.Beraber çok eglenceli vakitler geçiriyorduk.Çanta'ya ve topuklu ayakkabıya düşkün olsa bile onu seviyordum.Neden önceden tanışmadık ki?Ah doğru onun için ben imkansız bie insandım önceden.Neyse..Ada'yı kahvaltıya çagırmak için yanına gittim ama onu neşeli bir şekilde görmek yerine yatakda oturmuş aglayan bir şekilde görmeyi beklemiyordum."Ada!"diye koşarak yanına gittim.(Sonrasını biliyorsunuz)Mutfakda annemleydik "Anne?"dedim mutfaga dayanırken. "Efendim?"dedi. "Şey.."dedim. "Yine acıktım demiyeceksin değil mi?Daha yeni kahvaltı ettik"dedi.Bu kadında varya her söyleyecegim şeyi yemege baglıyor.Neyse. "Anne bugün Ada'nın odasına gittim ya çagırmak için,Yatakda aglıyordu"Annem kahvesini karıştırırken birden durdu ve bana baktı. "Yanına gittim.Dün arayan adam yine aramış ve Ada'ya bir şeyler demiş,sonrada bir kadına vermiş .Kadın,Ada'ya'Ben senin ablanım'demiş.Ve kadın'ın adıda Su'ymuş"dedim.Annem sanki 'Uzaylılar Dünya'yı bastı'dermişim gibi bakıyordu. "Bende onu teselli ettim.Ama en çokta dedigi şey beni duygulandırdı"dedim. "Ne dedi?"dedi. "Ben aileme zarar vermesinden korkuyorum'dedi"dedim. Annem'in gözleri dolmaya başladı.Ve beklemedigim bir anda bana sarıldı."Kimse aileme zarar veremez"dedi. "Anne Ada?-" "Şhh sakın öyle bir şey deme sorgulama bile Adada benim kızım kimse ona zarar veremez"dedi. "Umarım"dedi kısık sesle.Kendisinin bile zor duyacagı bir sesle.Ama ben duymuştum işte..