--33--

2.5K 113 7
                                    

Bridgit Mendler-Ready Or Not

Medya;Aras.

Gece boyunca uyuyamamıştım.Bu kim?Kim bu?Gizli numarayla aramış.Saat;6:00 ve ben odamda volta atıyorum.Ayak sesleri duymamla merdivene döndüm.Batu yukarıya çıkıyordu.Sessizce çıkıyordu.Kesin yine beni uyandırmak için bir şeyler yapacaktı.Ama ben uyanıgım.Geriledim ve duvar'a yaslandım.Odama girdi."E bu yatakta yok."dedi,isyanla.Yanına yaklaştım ve"Böh!"diye bagırdım. "Aaa!Anacıgım!"diye bagırarak arkasını döndü.Bende gördügümle"Aaa!"diye bagırmaya başladım. "Yeter bagırmayı kesin artık!"diye araya kaynak yaptı,Evrim.Bende sustum."Bu ne hal oglum?"dedim. "Ne varmış halimde?"dedi,Batu. "Erkek adam yüzüne yeşil maske yaparmı lan.Hemde yeşil.Ben bile yapmıyorum."dedim,yüzümü buruşturarak. "Ya hani kadınlar yapar,biriside görünce o anlık korkar ya.Bende o şeyi yapayım."dedi. "Allahım,sen Batu'ya akıl fikir ver.Rica ediyorum."dedim yukarıya bakarak."Nereye bakıyorsun,Ada?"diye sorarak bakışlarını tavana dikti,Batu. "Kafana bakıyorum.Beyin var mı diye ama yokmuş.İstersen ödünç verebilirim?"dedim,alayla ve Batu'ya baktım."Ha-ha-ha.Çok komik.Gülmekten karnım yarıldı."dedi. "Batu cidden git şu yüzünü yıka."dedi,Evrim. "Uyutmadınız zaten."dedi sözlerine isyanla devam ederek. "Tamam be."dedi.Banyo'ya girerken Batu'yu kolundan tuttu,Evrim."Ne oldu?,Evrim."dedi,Batu. "Sen kimin maskesini kullandın?Annen maske sürmez yüzüne.Yoksa Ada'nınkini mi aldın?"dedi. "Ben maske kullanmam ki."dedim. "Bir dakika,bir dakika.Bekle geliyorum."dedi ve arkasını dönüp,koridor sonundaki odasına ilerledi.Odasına girdi.Sol tarafa yöneldi.Bir kaç saniye bekledikten sonra,"Batu!"diye bağırdı.Yanımıza sinirden köpürmüş bir şekilde geldi."Sen,benim,Newyorkdan aldıgım,en sevdiğim,sürmeye bile kıyamadığım maskemi nasıl kullanırsın!"diye bağırdı tekrar. "Ya-"   "Sakın benim eşyalarımı bir daha elleme."dedi,Evrim.Dİğer konuşmalarının aksine sakin bir sesle.Ama içeride bir canavar vardı."E alırsın yenisini."  "Ya ben bunu Newyorkdan aldım hemde az kalmış.Çok kullanılır mı maskede oğlum?"dedi."Ben kahvaltıya iniyorum."dedim. "Sabah sabah ne kahvaltısı?"dedi,Batu. "Sen ona laf edeceğine hesap ver."dedi,Evrim. "Ya of amma değerli masken varmış hee."dedi,Batu."Ben gidiyorum."diyerek bıkkınlıkla nefes verdim.Aşagıya indim ve odadan çıktım.Mutfaga gittim."Suzi ne yapıyorsun bakalım?"dedim. "Öyle,bugün okul tatil dimi?"dedi. "Aynen öyle."dedim. Telefonum çalmaya başladı.

Gizli numara arıyor...

Yine gizli numara arıyordu. "Kızım açmayacak mısın?"dedi,Suzi. "Hayır."dedim kesin bir dille.Her kimse benle oyun oynuyordu.Bende telefonu açmam.Açmak zorunda mıyım?

###3 AY SONRA###

"Hala mı arıyor?Yeter lan yeter!Ver ben açacağım!"diye bağırarak telefonu elimden aldı ve açarak kulağına götürdü. "Lan!Geri zekalı ben sana demedim mi bir daha sevgilimi rahatsız etmeyeceksin diye?!"kükredi Aras.Karşıdaki kişi'nin sesini duyamıyordum.Sadece,"Aras sakin ol."demekle yetiniyordum."Bak hala gevezelik yapıyor.Sus lan.Bu sana son uyarım eğer bir daha-"Sözünü kesen karşı tarafı dinlemeye başladı."Merak etme sen.Ben ne yapacağımı biliyorum.Umarım süpriz'im hoşuna gider."diyerek telefonu kapattı,Aras.Telefonu elime tutuşturdu. "Oki-aman Dogukan'a,Met'e,Batu'ya ve-bunu diyecegim aklımın ucundan bile geçmezdi ama Alper'e haber verin."dedi.Artık herkes alışmıştı.Kimseye Okidoki kelimesi cazip gelmesede Met kelimesi herkes'in hoşuna gittigi için Mert'e öyle diyorlardı.Sadece ben Dogukan'a Okidokş diyordum.Farkımız tarzımız.Neyse konuyu saptırmayalım."Aras ne yapacaksın?"dedim. "Şimdiye kadar yapmam gerekeni ama yapmadığımı."dedi. "Ne demek istiyorsun?Onu öldürmek gibi bir girişimde bulunmayacaksın değil mi?"dedim."Katil miyim ben?Tabiki öldürmeyeceğim sadece ceza vereceğim o kadar."dedi."Bende geliyorum."dedim. "Hayır.Sen gelmiyorsun."dedi. "Aras birden bire mafya adamına mı dönüştün?"dedim. "Seni korumakla mafya adam'ının ne ilgisi var?"dedi. "Aras haber verdim bizimkilere geliyorlar."dedi,Dilara."Bana ne?Bende geleceğim."dedim. "İyi tamam.Ama ne dersem onu yapacaksın.Sözümden çıkmaycaksın."dedi."Tamam,abi."dedim. "Abi deme gıcık oluyorum.Başka söz bulamadın sevgiline söyleyecek bir tek bunu mu buldun?"dedi."Tamam,aşkım.Hadi gidelim."dedim. "Ha şöyle."dedi ve evden çıktık.Karşımızda bizimkiler geliyordu."Gençler nereye?"diye sordu,Bülent abi.Tabi ki merak edecek.İt sürüsü gibi gidersek."Öyle,gezecegiz.Okulun tatile girmesiyle rahatladık ve biraz nefes alalım,dedik."dedim. "İyi bakalım."dedi,Önem abla.Hepimiz sahte sırıtışımızla önümüze dönerken,döndügümüzde yüzümüz ciddi bir hal almıştı."Biz de geliyoruz."dedi,Buket."Hayır olmaz,çok tehlikeli."dedi,Batu.Yüzüne oturmayan sahte ciddiligiyle. "Sende gitme o zaman tehlikeliymiş meğer."dedi,Buket. "Olmaz  biz erkeğiz."dedi,Batu."Hıı tabi,geçen ay yüzüne kadın maskesi sürdüğünde öyle demiyordun ama."dedim."Ne?!"dedi,herkes bir agızdan.Tabi ben,Batu ve Evrim dışında."Bir korku operasyonu için sürmüştüm.."dedi,Batu."Nasıl bir korku operasyonuymuş bu?"dedi,Buket."Sonra anlatırım.Şu anda tehlikeli bir işin içindeyim."dedi,Batu ve araba'nın sürgülü kapısını kapattı. Hepimizde,büyük-siyah bir doblo'ya biniyorduk.Resmen mafya çetesi gibiydik.Ben Aras'ın yanına oturdum.Diğerleride bir şekilde oturdular işte."Pardon ama biz nereye gittigimizi biliyor muyuz?"dedim."Evet."dedi,Aras. "Nereden?"dedim."Geçen ay,Demir bey'in(Batu'nun dedesi.) verdiği kokteyl'i hatırlıyor musun?"dedi.Evet hatırlıyordum.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin