Gym Class Heroes-Stere Hearts ft.Adam Levine
Medya;Kaldıkları Otel.
Sabah uyandım,istemsiz bir şekilde üzgündüm.Aslında istemsiz değildi.Dışım üzülmezken içim öyle hissetmiyordu.Aslında dışımda...off ne diyorum ben?Aras gelmezse diye üzülüyorum.Çünkü o olanlardan sonra..
/Geçmiş zaman/
Aras bana mel mel bakıyordu.Kıza döndü ve,"Siz kimsiniz ben sizi tanımıyorum."dedi. "Aras,Aras,Aras,beni nasıl tanımazsın?Hani çok güzel bir-" Yerimden kalkmamla "Ada."diyerek hışımla ayaga kalktı Arasda.Kızın dediklerini agızına tıkadı. "Hiç bir şey duymak istemiyorum!"diyerek kulüp'e doğru yürüyordum.Arkama bile dönmemiştim.Bir kez olsun bile. "Batu,beni eve bırak yada anahtarları ver.Ben güvenlige söylerim.Geri getirir arabayı."dedim. "İyide Arasda anahtar."dedi.Sessiz bir küfür savurup.Dışarıya çıktım ve taksi duragına doğru yürüdüm.Taksi duragını görmemle o tarafa doğru koşuyordum ki,"Ada beni dinle."diyen Aras'ın sesiyle ona döndüm. "Anlat,aklından geçen bütün yalanları söyle."dedim. "Ben o kızı tanıyorum,tamam kabul ediyorum.Ama o seni tanımadan önceydi.Bir sene önceki ilişki.Unutmuştum bile ben onu."dedi. "Belliki kız seni unutamamış.Kız'a ayrılmak istedigini söyledin mi?"dedim. Suratıma durgunca bakıyordu. "Aras,doğruyu söyle.Kız'a ayrılmak istedigini söyledin mi?!"diye bagırdım. "Hayır!"diye kükredi."Kızı benimle aldatıyordun!"diye bagırdım. "Benide onunla...Aslında kız haklı.Kendisine bir şey demeden çekip giden için ilişki bitmiştir belki ama kız-" "Ya,Ada.İlişkimiz bitti bizim onunla.Ne yapacaktım?,haber vermek için email adresinden'Senden ayrılıyorum.Senin içinde uygun mu?'diye mesaj mı atacaktım?"dedi. "Belki."dedim. Birbirimize öylece bakıyorduk.Bana yaklaştıgında"Lütfen,şu kız meselesini halledene kadar bana dokunma olur mu?"dedim. "Ada,büyütüyorsun."dedi. "Evet,bir sene kadar büyütüyorumdur."dedim ve taksinin geldigini görmemle bindim ve evin adresini verdim.Acaba fazla mı çıkışmıştım?
/Şimdiki zaman/
Aras'dan;
"Aras?,sen gelmiyor musun?"diyen Batu'ya baktım."Hayır."dedim.O olanlardan sonra,beni yanında istemeyebilir.Kız beni görmek bile istemiyordur. "Batu?"dedim. "Efendim?"dedi. "Sen bi git Ada'yı yokla benimde gelmemi istermiymiş yani, sor bir şeyler ama benim gönderdiğimi çaktırma."dedim. "Tamam.Ben bir sorayım bakalım."dedi ve gitti.5-10dakika sonra Batu kapıda belirdi. "Evet,gelmeni istiyormuş.Hatta dün için çok çıkıştıgını düşünüyormuş.Bende Aras gelmiyecekmiş dedim bir hayli üzüldü."dedi.Sırıttım.Batuda sırıttı.'Ne var?'anlamında bakış attım. Sırıtması yüzünde silindi. Yanıma geldi ve, "Sen aşıksın dırı dırı dırım."dedi melodi sesleri çıkararak.Sırıttım.Sonra sırıtmamı yüzümden sildim."Bir git işine olum."dedim.Ama gülümsememi yüzümden silemiyordum. "Tamam,tamam.Utandın gidiyorum." "Ha bu arada ben Ada'ya süpriz yapacagım çaktırma tamam mı?" dedim. "Abi sen aşık-" "Anladık Batu!"diyerek hışımla yerimden kalktım ve tekrar gülümsedim."Aptal aşıklar gibi gülümsemeyi kes Aras!"diye kendimi azarladım.
Ada'dan;
Aras gelmeyecekti.Batu bana öyle söylemişti.Bavulumu aldım ve sürükleyerek dışarıya çıktım.Batu ve Buket arabanın üstüne kayakları takıyorlardı.Oflaya oflaya yanlarına gitmeye başladım.Aras gelmeyecegine göre arabayı Batu kullanacaktı. Buket yanıma geldi,"Ya,ne oldu neden bu kadar üzgünsün?"diye sordu. Yere bakarak,agır agır yürüyordum. "Hadi kızlar.Batu'nun deyişiyle;Come on!"Aras'ın sesiyle kafamı kaldırdım.Araba' nın şöfor koltugunda oturmuş,kapı açık bir şekilde bana bakıyordu.Yüzümde ister istemez gülümseme oluştu.O anlık istekle yanına doğru koştum ve bavulu bırakarak üstüne atladım.Beni tuttu ve kendi etrafında çevirdi.Ellerimle yanaklarını kavradım ve yüzünün incelemeye başladım."Seni seviyorum."dedim ve yanagından öptüm. Ellerimi yanaklarından çektim ve bavulumu bagaja koydum.(Araba;Range rover-beyaz)Bagajı kapattım ve Aras'ın yanına oturdum.Camı açtım ve "Görüşürüz!"diye bagırdık Batu'yla,Bülent amca ve Önem teyzeye.Arasda annesine "Görüşürüz anne!"diye bagırdı ve bizimkilerde el sallamak ve gülümsemekle yetindi.Emniyet kemerimi taktım.Aras arabayı çalıştırdı.İşte yolculuk başlıyor..