--7--

3.6K 212 8
                                    

Hot Chelle Rae ft. Demi Lovato: Why Don't You Love Me

"Gir"dememle odaya Batu girdi.

"Telefon sana"dedi ve telefonu uzattı. Gözlerim onun ve telefon'un arasında gidip gelirken almayı tercih ettim. Kulagıma götürdüm "Alo?"dedim. Batu kahkahalar atıyordu. 'Ne var?'dercesine kafamı salladım telefondan hâlâ ses gelmeyince kulagımdan çektim ve ekarana baktım. Kimse aramıyordu. "E kimse aramıyor?"dedim Batu'ya  sorarcasına ama o hâlâ kahkahalar atıyordu. "Kimsenin aradıgı falan yok. Babam sana almış bu telefonu telefonun yok ya ondan"dedi kahkahalarının arasından. "Telefon sana deyince biri arıyor zannettim"dedim. Telefonun sesiyle ekrana baktım. Özge arıyordu. Açtım ve kulagıma götürdüm. "Alo?"dedim

"Canım biz geldik. Evdeyim şimdi bize gelsene Bukette gelecek şimdi"

"Tamam geliyorum canım"dedim. Mutluydum.   "Ben Özgelere gidiyorum"dedim ve dolabıma yöneldim. "Bende gelicem"dedi birden. "Deli misin kız kıza takılacagız biz"   "Tamam ya of ben gidiyorum"dedi ve surat büzerek odadan çıktı. Bende üzerime buz rengi bir şort üstünede beyaz bir gömlek giyerek şort'un içine soktum.

Ayakkabı olarak da beyaz vans'ımı giyerek beyazlarla bir kombin yaptım.

Odamdan çıkarak Özgelerin evine dogru yöneldim. Villadan içeriye girdim ve kapıya yönelerek zile bastım kapıyı Gizem açtı. Gizem,Özgegil'in yardımcıları. Yukarıya çıktım Özge'nin odasına yöneldim ve kapıyı tıklattım içeriden 'Gir'diye ses gelince hiç beklemeden girdim.Özge kolumdan çekip yataga önüne oturtturdu. "Sana birşey söyleyecegim"dedi heyecanla. "Söyle ya söylesene çok merak ettim"   "Kızım tamam. Ya ben gece mutfaga gittim tamam mı ondan sonra salondan ses geldi baktım Aras televizyon izliyor,telefon'u çaldı sessizce duvara yaslandım telefonu açtı bende dinledim bak Aras; "Herşey hazır değil mi?"Dedi sonra "Tamam"dedi sonra "A"dedi acaba kim? " Özge o kadar uzun konuştu ki şuraya süzülüp uyuyasım geldi bir an. "Bilmem "dedim elimle oynarken. Acaba ben miydim? Yok canım başka bir şeydir o hem ben niye olacakmışım ki?  Saçmalama Ada. Kendini kandırma. Ya benimle ne ilgisi olabilir ki?  Saçma düşüncelerimi bölen Özge oldu "Ne oldu? "diye sordu. "Yok yok bir şey "dedim hafif titrek sesimle. Sesim neden titredi?  Zil çaldı ve 3 dakika sonra içeriye birden Aras girdi. Ardından da Buket. "Aras ver onu"dedi. Bir Özge bön bön onlara bakıyorduk. İPhone görmüş masum köylü gibi. "Neden? "dedi Aras arkaya elini koymuş bir şekilde bana arkası çapraz dönüktü.  Bana Özge kaş göz işaretleriyle 'Kağıdı al'diyordu. Birden Aras'ın elindeki kağıdı aldım.  Dudağını ısırdı.  Sen ısırma. Kağıdı açtım. İçinde 'Ada'yaziyordu. "Ada onu ver"dedi Aras. "Bana emir veremezsin"dedim. Ona kaşlarımı çatarak. "Ada onu bana verebilir misin? "dedi.  Bu sefer böyle şansını deneyerek.  "Üstünde ismim yazıyor"dedim ayağa kalkarak.  "Yani? "dedi Aras.  Ya bide yani?  Diyor mal ben ona benim ismim yazıyor diyorum o ne diyor?

"İsmim yazıyor okuyacağım "dedi ve lavaboya yöneldim.  "Hayır"dedi Aras bilegimden tutarak.  "Neden?"dedim.  Eğer okumamı istemiyorsan bir nedeni vardır elbet."Bu senin mi? "dedim.  "Evet"dedi Aras.  "Al"dedim ve eline verdim.  Kağıdı koyduğum eline birde bana baktı sonra bir şey demeden odadan çıktı. Ama ben o kağıdın içinde ne yazdığını öğreneceğim.  "Ee kızlar sizin aşk hayatınız nasıl gidiyor"dedim ikisine bakarak. "Benim var"diyerek elini kaldırdı Buket. Bıkarcasına. "Benim Aras yüzünden yok"dedi Özge de. "Sen neden böylesin"dedim Buket'e. "Ya Dorukla bu aralar aramız iyi değil de"dedi Buket.  "Senin neden Aras yüzünden sevgilin olmadı"   "Olabilirdi o gün ama olmadı"dedi. "Anlatsana"dedim.  "Berkeyle birbirimizi seviyorduk. Bir gün yemeğe çıktık gittiğimiz yerde canlı müzik vardı. Berkeyle dans'a kalktık yakınlaştık yakınlaştık tam birbirimizi öpecektik ki Aras Berke'nin yüzüne yumrugu koydu bizden habersiz. Ve puff biz birlikte olamadık"dedi. Vah vah. "Tama o zaman ne yapalım?"dedi Buket. "Tenis"dedi Özge  "Sana da uyar mı?"dedi bana bakarak Özge. "Evet"dedim.  "E hadi gidelim o zaman"dedi Buket. Aşağıya indik ve atabaya binerek sahildeki tenis sahasına -artık ona ne deniyorsa-

yol aldık. Geldigimizde saha boştu. " " Ee nasıl yapacağız?"  "Selam kızlar"diyerek bir kız geldi. Hep beraber saha'nın içine girdik. "Bu Yeşim dediğim kız"diyerek. Fısıldadı kulağıma Özge.

Sinirlendim. Neden sinirlendim ki ben? Yeşim ve Buket oldu bizde Özgeyle olduk. İddia'ya girmek istedik ama Yeşim hanım'ın programı varmış akşam'a. Kesin Arasla olacaklardır. Ne? Olanın var olmayanın var olm. Sag tarafıma baktığımda bize bakan bir çocuk gördüm. E bu beni serserilerden kurtaran çocuk. Su içmeye gittim,içtim ve neydi adı ha Alper'e baktım. "O akşam için sağol"dedim. "Akşam? Ha o gün önemli değil unutmamışsın beni"dedi. Ben seni ukala beklemiyordum. "Yardımcı oldugun kadar saklasın da"dedim. "Yok canım ben doğruyu söylüyorum"  hah ne doğru ama. "Hadi Ada"dedi Özge arkadan. "Selam kızlar. Oo Alper de burada'ymış"dedi Aras. Aras mı dedim ben? "Ada'yla tanışmışsınız"dedi sözlerine devam ederek. "Ada?-bana bakarak- güzel isimmiş. Tanıştığıma memnun oldum Ada"dedi ve tellerin arasından elini uzattı. Bende uzattım el sıkıştık ve bizde maça döndük. Aras'la   Alperde bizi izlediler. Arada sırada atıştılar. Bizde ne yaptık? Tabiki kovduk.

---

Eve yürüyerek dönmeye karar verdik. Özge aldıracakmış arabasını.

Yeşimde maç bitince gitti. Biz kahkaha atarken Aras belirdi. Biz gülmeyi kestik.Buketle Özge kaş göz işaretleri yaptı. Onlarde Özgelerin evine gitti.  Elini arkasından çıkardı. Elinde bir buket papatya vardı. Oha bu benim papatya sevdiğimi nereden biliyor? "Sevgililer günün kutlu olsun"dedi ve bana uzattı. Mübarek olsun diyeydin iyiydi.

Aldım ve "Teşekkür ederim ve neden?" Ne? Ben açık konuşurum utangaç'ım ama o kadar da değil. "Ne neden?"   "Neden bana çiçek aldın?"   "Cünkü bugün sevgililer günü"dedi. Aa gerçekten mi? -,-

"Biliyorum ama-"    "Ama biz sevgili değiliz ve bu anlamsız"diyerek sözümü kesti.  "Senin bir sevgilin var"dedim ona bakarak.  Yüzünde hiç bir ifade yoktu. Çekilip yanından gittim. O ise,arkamdan bana bakıyordu. Onun hayatında olmam için onun hayatındaki kişiler olmaması lazım dimi. Odama girdim ve çiçeği koltuğun üzerine koydum. Üstümü değiştirdim. Odaya Batu girdi. Ben kahvaltıda edemedim.  "Sevgililier günün kutlu olsun kanki"dedi çiçek verdi. Papatya'ydı. "Vayy kardişim"dedim ve bir buket papatyayı verdi. Bende diger papatyalar'ın arasına koydum.

Sevgililer günümüzde böyle gectie ya. Beraber Batu'yla playstation oynadık. Beraber bide teen wolf'u izledik. 3.sezonu bitirdik. Önem teyze odaya girdi. "Çocuklar hadi yemeğe"dedi leptop'u kapattık. Salon'a gittik ve yemek masasına oturduk. "Çocuklar biz sevgililer gününü başbaşa geçirecegiz "dedi. "Siz Özgelere gideceksiniz onlarında annesi ve babası evde olmayacakmış onlarda kalacaksınız"dedi. What dedin glw?

"Olur"dedi Batu. Yine ne planlıyor bu çocuk?

Çok kısa bir bölüm oldu.
Ama birdahaki bölümde bunu telafi edeceğim

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin