--36--

1.8K 108 4
                                    

Yeni bir sezonla Merhaba!!
Teşekkür Ederim'de neler olacak?Yaralar kapanacak mı?Yoksa,daha çok mu açılacak?Hayatlarına yeni kişiler girecek mi?

Selena Gomez-The Heart Wants What It Wants

Medya;Ada Arsen.

###2Ay Sonra###

Acı çekmek..bunu hissetmiştim hemde bir çok kez.. Şimdi de hissediyordum. Gereginden fazla...Neden bunlar olmuştu? Babam'ın yüzündendi sanırım. Ve babam'ın yüzünden hem aramızdan çok sevdiğim 2.annem gitmişti hemde acı çekiyorduk.2 aydır tatildeydik. Yaz tatilinde.
Ablam gibi sevdiğim.
Annem gibi gördügüm.
Önem abla.
2 ay önce ölmüştü. Batu ve Bülent abi çok üzülmüştü. Buket ve Batu'nun arası bozulmuştu. Batu yalnız kalmak istediği için onu haklı görüyordum fakat Bukette Batu'nun yanında olmak istiyordu. Sonuçta sevgilisiydi. Geleceğini paylaşmak istediği kişiydi.
1 hafta sonra gidecektik.2 ay önce,Önem teyze'nin ölümünden 2 hafta sonra Evrim bizi tatile göndermişti. Bülent abi ve Batu o günlerde yaşayan ölü gibilerdi. Evrim de onların bu hallerine dayanamamış ve,'Tatile gidin. Kendinizi toparlayın. Geldiğinizde sizi böyle görürsem,evden atarım valla.'demiş ve bizi evden kış kış etmişti.Bende üzgündüm fakat kendimi toparlamıştım. Batu'nun yerinde olsam bende böyle olurdum. Zaten öyle olurdum,demeye gerek yok olmuştum. Evrim de bir süreliğine şirket'in başına geçmişti. "Bir ay daha mı kalsak?"dedi,Batu beni düşüncelerimden arındıran kalın sesiyle."Olmaz.Bütün işler Evrim'e kaldı. Yeter bu kadar. İşim'in başında olmalıyım."dedi,Bülent abi. İş demişken,ben Önem abla'nın yanında çalışacaktım. Kararımdanda vaz geçmedim. Ona bir sözüm vardı.
Onların şirket'inde stajyerlik yapacağım. Bülent abi'nin yatıyla denizde geziyorduk. Bu Batu'nun fikriydi."Ben duş alacagım. Gelirken ne getireyim?"dedi Batu sanki çok ciddi bir şey söylemiş gibi. "Ben havuza girecegim. Sen gelmeyecek misin?"dedim. "Hayır..."diyerek arkasını döndü ve tekrar bana dönerek,"Güzel kızlar vardır dimi?"dedi. "Vardır.Merak etme sana birini ayarlarım."dedim. "Hayır. Şu an için bir ilişkiye hazır değilim. Hadi gidelim."diyerek kapıya ilerledi ve bir şeyler mırıldandı fakat benim duymayacagım bir şekilde mırıldanmıştı. "Ne dedin?"dedim. "Hiç." Nasıl'hiç?' "Nasıl'hiç'?"dedim düşüncelerimi dile getirerek. "Bir şey yok."diyerek garsona işaret etti. "Batu. Söyle-" "Gelen garsona bak."dedi o bana bakarken. Garsona doğru kafamı çevirirken,"Ne garson-vay be."dedim. Bak yakışıklı adam şimdi. "Bir tane soda alabilir miyim?"dedi Batu. Genç adam bana döndü. Kaşlarını kaldırdı. Ama ben çocuga bön bön bakıyordum. "Siz?.."dedi. Gözlerimi kırpıştırarak,"Şey.. ım..bende bir soda alayım."dedim 32 diş sırıtarak. "Tamam. Hemen geliyor."diyerek arkasını döndü ve gitti. "Yalnız adam yakışıklı Allah var.Eee.. seninde dibin düştü tabi."dedi Batu gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken. Sinirlenmeye başlayınca çenem kasıldı. "Garsonlarda zaten ayrı bir karizmatik oluyor. Oda var şimdi."dedi. Sinirliyken bile onun bu hali komigime gitti. "Batu."dedim uyarı içerikli sesimle. "Ya,tabi sende haklısın şimdi-" "Batu."dedim yeniden uyarıcı sesimle sözünü keserek.O arada ben 'Batu.'derken genç adam gelmişti. "Buyrun."diyerek bize uzattı sodaları. "Teşekkür ederim."diyerek elinden aldım. "Ada sende teşekkü etmekle master yaptın ama bir alışamadın be. E tabi insan başarınca-" Batu'nun elinden hızlıca sodayı alıp hızla havuza itmemle sözleri yarım kaldı. Batu yüzeye çıkınca güneş nedeniyle sol gözünü yummuştu. "Gerçekten mi? Beni havuza atmakla bir Batu Gürsoy'un gevezeligini durduracagını mı sandın?"dedi ben kahkaha atmakdan yarılırken."Eglen sen eglen."diyerek havuz'un merdivenlerinden yukarıya çıktı. Ben kahkaha atarken bir tane kız bana çarptı ve elindeki gazete yere düştü. Yerdeki gazete'yi alırken,"Hay aksi!Ben özür dilerim."dedi. Yerden gazetesini aldıktan sonra göz göze geldik. "Sen.. Sen Ada Arsensin."dedi. Arkasına dönerek,"Serkan buraya gel."dedi ve bir adam geldi. "Ada Arsen'in fotograflarını çek."dedi. "Çekme. Yoksa o gözlerinle vedalaşmak zorunda kalırsın."diyerek yanlarından ayrıldım. Otel'in kapısından içeriye girerken birine çarpmamla kafamı kaldırdım,"Özür dilerim."dedim. Bu garson çocuk değil mi ya? "Önemli değil."dedi. "Sen..."derken cümlemin devamını o getirdi. "Ben,Uzay."diyerek elini uzattı. Ben garsoncu çocuk diyecektim ama o da olur. "Ada."diyerek uzattıgı elini sıktım. "Sen burada mı çalışıyorsun?"dedim. "Hayır bu otel bizim fakat babam beni çalışmam için zorluyor. Bende burada arada sırada çalışıyorum."dedi. "Neden zorluyor?"dedim. "Boş duruyormuşum."diyerek göz devirdi. "Anladım. Neyse ben gideyim."dedim. Yanından geçecekken bilegimden tuttu."Bir şey sorabilir miyim?"dedi. "Tabi."dedim ona tam dönerek. "Birşeyler yapalım mı? Eger işin yoksa tabi."dedi. "Olabilir."dedim. "Tamam. Ben açık büfede olacagım. İstedigin zaman gelirsin."dedi. "Peki."diyerek asansör'e bindim.
Asansör durunca kendimi dışarıya attım ve kaldıgımız odaya gittim. Cebimden kartı çıkardım ve kapıya okuttuktan sonra kapıyı açıp,içeriye girdim. Ardından kapıyı kapatıp salona geçtim ve Bülent amca'nın yanında yerimi aldım. "Siz havuza girmeyecek miydiniz?"dedi gözleri halen televizyondayken. Bende gözlerimi televizyona çevirdim. "Aslında girecektik ama'televizyonda bir kulüpten Yeşim ve Aras el ele çıkınca sözüm yarım kaldı. Ardından sözlerime devam ettim'bir magazinci benden izinsiz fotografımı çekmeye kalkınca oradan ayrıldım fakat Batu halen havuzda kız kesiyor."dedim. Haberi dinlemeye başladım. "Playboy Aras Bakır,eski sevgilisiyle bir kulüpten çıkarken görüntülendi.."derken Arasla Yeşim'in fotografları görüntüleniyordu. Ardından Arasla benim fotografım görüntülendi."Acaba Playboyumuz'un sevgilisi Ada Arsen bu habere ne tepki verecek? Hala sevgilisiyse tabi. İşte bu soru merak konusu;Ailesiyle tatile giden Ada Arsen,İstanbulda Yeşim Karaer ile gününü gün eden Aras Bakır halen sevgilisi mi? Bu-" kumandayı hızla alıp televizyonu kapatmamla kadının sözleri yarım kaldı. "Hala Aras'ı unutamıyorsun sanırım."dedi Bülent abi. Bakışlarını üzerimde hissediyordum. Bülent abiye dönerek,"Beni o gün dinlemedi. Bende zorlamadım çünkü çekip gitti. İstanbula döndügümüzde karşılaşırsak neler olacagını bilmiyorum."dedim. "Akışına bırak."dedi. "Zaten yapacak bir şey yok sanırım." "Gençsin ve önünde dolu dolu yaşayabilecegin yıllar var." "Haklısın Bülent abi."diyerek burukça gülümseyerek. "Gel buraya suratsız kızım benim."diyerek kafamı gögüsüne yasladı ve saçlarımı okşayarak öpücükler kondurdu. Ben ise, halen 'kızım' kelimsindeki güzelligi keşfediyordum.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin