--12--

3.7K 186 4
                                    

Multi:Carly Rae Jepsen-Call me maybe

Gözlerimi sevinerek açtım .Ama yan tarafımda gördügüm bir erkekle sevincim anında soldu. "Noluyor be!"dedim.Gözlerini açtı,esnedi ve bana bakarak gülümsedi.Yakışıklıymış ha. Lan bu ne arıyor benim yatagımda "Sanada günaydın"dedi.Bu ne rahatlık ya. "Sen kimsin ve yatagımda ne işin var?"  "Sen benim yatagımdasın"dedi. Ona sorarcasına baktıgımda Odaya dalan Aras'ın sesiyle bakışlarım Aras'a döndü. "Güzellik hadi-"bize sorarcasına bakıyordu. "Of ya!"diye çemkirdim. "Neyse size günaydın ben gidiyorum"dedi ve birşey demeden odamdan çıktı.Aras ise bana sorarak bakıyordu. Gözlerimi devirdim ve birşey söylemesine izin vermeden banyo'ya girdim.Ne ekşındı o öyle. Yüzümü yıkadım ve saçımı bol toplayarak banyodan çıktım.Dolaptan siyah tayt üstüne beyaz askılı bir bluz aldım ve banyo'ya girdim.Aras her hareketimi izliyordu.Banyo'ya girdim ve siyah taytımı giydim.Sol bacagımda dize kadar yırtmaç sag bacagımda dizden altı yırtmaçtı.Bluzümü de giydim ve saçımı örgü yaparak sag omzuma attım.Çilekli rujumu da sürdüm ve banyodan çıktım.Aras hala buradaydı."Yanına geldigimde böyle bir manzarayla karşılaşacagımı bilmiyordum"dedi. "Aras onunla yatmadım fesat düşünme"dedim. "İyi bakalım sana güveniyorum"dedi. Nasıl sana güveniyorum? Kahvaltı masasına otururken "Günaydın ve dünkü süpriz içinde teşekkür ederim"dedim."Rica ederiz"dedi Önem teyze.Herkes kahvaltısını yemege başlayınca bende yemege başladım."Sen ne için gelmiştin?"dedim Aras'a. "Sahile gideriz biraz spor yaparız demek için gelmiştim"dedi.Aras,kalktıgımda yatagımda gördügüm adama bakıyordu.Adam diyince yaşlı gibi oldu."Bülent bey bavulunuzu hazırladım efendim"dedi Suzi. "Tamam Suzancıgım sagol"dedi ve Suzan teyze gitti."Baba nereye gidiyorsun?"dedi Batu. "Baban bu günlerde evde pek olmayacak"dedi Önem teyze.Rahatsız olurmuşçasına."Avukatlık"dedi Önem teyze kaşlarını kaldırıp,indirirken. "Sende haber vererek gelseydin odanı hazırlardık Berkancıgım"dedi Önem teyze 'cıgım'ı uzatarak. "Uzatarak Berkan'cıgım'dedigine göre alevler yükseliyor ya siz bence işten konuşun mesela ben hemen emekli olmayı düşünüyorum"dedi Berkan.Arasla bize bakıyordu. Bana,Aras'a,bana,Aras'a. "Siz sevgili misiniz?"dedi Berkan. Birbirimize bakıyorduk.  "Evet"Batu'nun sözüyle bütün gözler ona döndü. "Ne? Saklayacak birşeyiniz yok değil mi?" İkimizde cevap vermiyorduk. İsmimizin birleşmesi bakalım nasıl oluyor; Arad? O ne lan öyle 'd'yi  's'yle degiştir Aras oluyor. Neyse bizde başka birşey buluruz. Hem sevgili oldugumuz ne malum? "Neyse ben okula gidiyorum"dedi ve sandalyeden kalktı. Bende kalktım. "Spor işiniz yattı değil mi?"dedi Berkan. Mahçup bir ifade vardı yüzünde. Sessiz kaldık. Ve kendi villalarına geçen kapıya yöneldik. Genellikle oradan gidip,geliyor. Kapının önüne geldik ve bana döndü. "Yani şimdi..sen ve ben..sevgilimiyiz?"dedi. "İsim koymak zorunda degiliz akışına bırakalım"dedim. "Peki sen ne yapacaksın evde misin?"   "Evet"dedim. "O adamla bu evde ikiniz. Ya iki dakka bekle ayagını denk almasını söyleyeyim"dedi. Yürüyecekken durdum ve"Ya dur. Durup dururken olmaz öyle şey"   "İyi o zaman bu taytla kal. Havuza girme onun yanındayken. Etek giyme. Kısacası böyle kal"   "Tamam tamam. Sen merak etme"dedim ve yanagından öptüm. "Sen hep beni böyle öpeceksen ben hep söylenirim"dedi. "Şans'ını zorlama bence hem okula gideceksin hadi"dedim. "Tamam"dedi ve yanagımdan öperek evine girdi. Bende aptal aptal odama yürüdüm. "Biliyordum sevgilisiniz ama ayrılmayın çok yakışıyorsunuz" sesin geldigi yere baktıgım da Berkandı. Gülümsemekle yetindim. "Havuza girelim mi yada birşeyler konuşalım bir süre buradayım"dedi. Beni Önem teyze'nin yegeni sanıyorlardı ve pot kırmamam gerekiyordu. "Maalesef"dedim. "Ada! Kızım Bülent bey seni çagırıyor"dedi Suzi. 'Tamam'anlamında kafamı salladım ve mutfaga girdim. Berkanda yanımdaydı. Beni görmesiyle karşısındaki koltugu gösterdi. Oturdum ve Berkan'ın gitmesi için el salladı. "Seni Batu'nun gittigi üniversite'ye gönderecem. Burslu"    "Bakın benim için böyle bir jest yapmanızı istemiyorum. Teklif için teşekkür ederim ama-"    "O üniversite'ye gitmen gerekiyor. Bu konuda burada kapandı. Emri vaki yapmak istemezdim ama gelecegini düşünmüyorsan bırak çevrendekiler düşünsün"dedi. Bana sorarcasına baktıgında başka seçenegimin olmadıgını düşündüm ve "Tamam. Çok teşekkür ederim"dedim. "Ben bir süre sonra Newyorkdan dönecegim. Ben geldigimde burs'un sonuçları elimde olsun"dedi ve sehpadan gazetesini alıp gitti. Bende odama gitmek için mutfaktan geçerken bir tane elma kapıp,odama yöneldim. "Ada!"diyen Berkan'a istemsizce döndüm. "Sabahki için özür dilerim"dedi.Pişman gibi gözüyordu."Tamam sorun değil"dedim.Yürüyecekken omzuma dokundu. Ona omzumun üstünden baktım. "Birşeyler yapmak ister misin?"dedi.Ona tam döndüm "Kusura bakma ama burs sınavı için pratik yapmam lazım"dedim. "Batu'nun gittigi okula mı gidecekin?"dedi.  "Evet"dedim ve hafif bir gülümseme takınarak önüme döndüm ve anında gülümsemem yüzümden silindi. Odama geçtim ve kapıyı kapattım.Sandalye'ye oturdum ve çalışma masası'nın üstündeki kitapları inceledim.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin