--28--

2.1K 131 2
                                    

Pink ft. Nate Ruess-Just Give Me A Reason

Medya;Ada

"Hadi kalkın gençler!!"diye bagırdı Özge.Ya bu kız acaba Fransa'ya geri mi gitse? "Ya ne uyanması Özge,saat daha erken.Hem tatilde erken kalkılır mı ya?!"diye çemkirdi Buket.Hah benimde demek istedigim oydu,iyi dedin Buket.Lan ben kendi kendime mi konuşuyorum?İyiceme delirdim.Gözlerimi geri kapattım.Uyku beni alıp götürecekken,önümüze bir adet Özge çıkmıştı."Kızlarrr!"dedi,'r'yi uzatarak. "Ne Özge?,Ne?"dedim. "Kalkın."dedi. "Tamam."dedim.Kalktım ve banyoya geçerek,elimi yüzümü yıkadım.Odaya geçtim.Dolaptan,Siyah kadife bir tayt ve beyaz,beni ısıtacak kalınlıkta bir t-shirt aldım.Birde beyaz çorap alarak banyoya geçtim ve üstümü giyindim.Çorabımıda giydikten sonra banyodan çıktım.Siyah,greyder botumu da giydim ve hazırım.Telefonuma mesaj geldi.Açtım ve baktım.Askıdanda beyaz montumu alarak giydim.Yoksa donardım.

Aras;

"Hazırsanız hadi dışarıya çıkın.Bekliyorum :*" Öpücük mü göndermiş o?

"O öpücügü neye borçluyuz?"yazdım.

Aras;

"Pardon,hangi öpücügü?"Gıcıklıgına yapıyordu.Tamam.

"Özür dilerim bayım,yanlışlıkla sana göndermişim."yazdım.

Aras;

"Kime gönderecektin de?!"Anlaşılan sinir etmeyi başardım.

"Biz odadan çıkıyoruz.Aşagıya inip,kahvaltı edecegiz."yazdım ve odadan çıktım.O sıra Aras ve Batu'da çıkıyordu."Buket,bak ben Aras'ın inadına ona pas vermeyecegim.İstersen bana uyabilirsin."dedim. "Memnuniyetle."dedi ve birlikte onları takmayarak aşagıya indik.Masaya oturduk ve garson yanımızda bitti. Buket kahvaltı yiyecegimizi söyledikten sonra garson gitti.Şimdide Aras ve Batu yanımızda bitti.Karşımıza geçip,oturdular. "Hayırdır trip mi atıyoruz?"dedi Aras. Bizden ses yok. "Hadi ama Buket sana ne oldu?"dedi Batu. "Özge?"dedi Aras. "Ben trip şeysinde yokum."dedi,Özge."Ne tribi ya ben trip atmam ki."dedi. "Belli belli."dedi Aras.Kahvaltılıklar gelirken,bende her gelenden agızıma tıkıyordum."Yavaş ye yavaş bogulacaksın."dedi Aras. "Ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum."dedim. "Neredenmiş canım?"dedi Aras,dudak büzerek. Gözlerimi kısarak Aras'ın dudaklarına baktım."Dudaklarımla ilgili fesat düşünceler mi kuruyorsun?"dedi,Aras. "Pislik."diyerek tam kalbine yumruk attım."Hadi ama,Bu kalp Ada,Ada diye atıyor ama sen ona vurdun artık kırıldım,kırıldım diye atıyor."dedi Aras. "Aras...-çok pisliksin,diyecektim ama vaz geçtim-..sen çok tatlısın."diyerek,öne dogru egildim ve  yanaklarını sıkarak saga sola salladım.Yerime geri oturdum ve kahvaltıma kaldıgım yerden devam ettim.Nerde kalmıştık? Ha,senden kalmıştık salam.Ne diyorum lan ben?Kafayı sıyırdım.Karnımı doyurduktan sonra,arkama yaslandım."Hadi teleferik'e binelim."dedi,Özge. Hep beraber teleferik'in oldugu bölgeye gittik ve aşagıya inince,Özge bindi bende hemen yanına bindim.İlerlemeye başladık.Aşagıya baktıgımda,Aras bana bakıyordu.Bende gülümsedim.Şuan sırıtıyorum.

Aşagıya indigimizde Aras'a baktım ama yoktu."Aras nerede?"dedim."Birazdan gelir içecek bir şeyler almaya gitti."dedi,Batu.Etrafıma baktıgımda ileride açık büfe gibi bir yer vardı.Galiba oradaki Aras'dı.Yanına gitmeye başladım.Yanına giderken,etrafıda izlemeyi ihmal etmiyordum.Bir tane kız gördüm.Beni görünce,Aras'ın yanına gitti.Töbe,töbe.Bana bunlar küfür ettirecekler ya!! Aras'ın yanına ulaştıgımda,"Aras?"dedim.Kız Arasla konuşmaya çalışıyordu ama Aras konuşmuyordu.Demek isterdimde valla bunlar koyu sohbet ediyorlar. "Aras!"dedim.Bagırmamıştım ama sesimi biraz yükseltmiştim."Efendim?"dedi bana bakarak."Ne yapıyorsun burada?"  "İçecek bir şeyler alıyorum."dedi. "Hangi içecekten?"  "Soda.Sen ne istersin?"dedi. "Şu kızla konuşmamanı."dedim. "Hangi kız?"dedi,sinirime sinirime yapıyordu."Şu çakma kızılla.Hani dip boyası gelmiş olan."dedim.Kızı göstererek."Ha sen onu diyosunnn."dedi yavaşca.'N'yi uzatarak."Evet canım onu diyorummm."dedim bende 'm'yi uzatarak. "Biz sadece konuşuyorduk.Senin teleferik'e benimle binmedigini anlatıyordum."dedi. "Gel aşkım,gel binelim."dedim ve çekiştirmeye başladım.Teleferik olan bölgeye geldigimizde bir tanesine bindik hemen."İçecekte alamadım."dedi Aras. "Aman.Eksik kalsın."dedim. Gözlerimi kapatmış,kar'ın yüzüme oturmasına izin veriyordum.(Medyada oldugu gibi.)Gözlerimi açtıgımda Aras ben seyrediyordu. "Bu başbaşa ilk tatilimiz.Tabi bizimkileri saymazsak.Onlar zaten kendi halinde."dedi. "Yani.Bir gün başbaşa tatil yapalım.Aslına bakarsan,çok kişi olmamız daha iyi daha eglenceli olur.Ama ben senin oldugun her yerde eglenirim."dedim.Gülümsedi ve yanagına öpücük kondurdum.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin