--3--

8.1K 293 11
                                    

Multi: Aras

"Ben bir Batu'ya bakayım"dedim ve havuz'un merdivenlerine yönelerek merdivenden çıktım. Villanın ön tarafına gittim. "Batu"diye seslendim ama cevap yok. "Batuuu"dedim 'u'yu uzatarak. Batu benim odamın kapısının önündeki tekli koltuga oturuyordu. "Batu.Neden bizimle degilsin?"dedim ama bana bakmıyordu. Gittim ve çaprazındaki 3'lü koltuga oturdum. "Batu,Neyin var?" bana kafasını kaldırdı. Canı çok sıkkın görüküyordu."Ben heyecanlanıyorum konuşamıyorum."

"Ha. Kendini kasma o zaman" "Nasıl olacak o?"diye sordu. "Ben sana yardım edecegim gel hadi"dedim. Kolundan tutup,kalktım ve çekiştirdim. "Hadi kalk!"diye sızlandım. "Tamam hadi kankişkocugumu kırmayayım" "Kırma sen kankişkocugunu"dedim onu taklit ederek. Güldüm.Güldü.Kolundan tutarak onu arka bahçey'e,havuz'a götürdüm.

"Hadi havuz'a girelim" "Tamam"dedi ve koşturdu bende arkasın- ben havada mıyım? Kafamı kaldırdıgımda Aras'ı gördüm. "Aras?"dedim. "Ne oldu güzellik? Burnunu kapat su kaçmasın"dedi gülümseyerek. Ha? Kafamı aşagıya indirdigimde jeton yeni düştü. Havuza atladık. Hâlâ Aras'ın kucagındayım. Beni indirmesi için elini işaret ettim. Of. Yüzeye çıktıgımızda "Aras beni neden kucakladın? Ve neden tabandayken bırakman için işaret ettigimde bırakmadın?" "Eglenelim diye seni kucakladım." "Eglenelim diye mi?" "Yani.beraber atladık eglenceliydi. Yanlış anlama ama. Tamam?"eglenmek ha? İyi bakalım. "Tamam"dedim. "Özür dilerim"dedi. "Önemli degil"dedim gülümseyerek. Havuzdan çıktım ve şelzog'lardan birine oturdum. Deri şelzog'lardandı. "Gelsene"dedi Özge. "Aynen"diyerek arka çıktı Buket'te. Batu yanıma geldi. "Kanka bak orada kim varmış? Buket varmış. Hade hade get" 'Ha?'dermiş gibi bakıyordum. "Hadi!"dedi sızlanarak. Kolumdan çekiyordu. "Batu tek yaptıgımız havuz'a gir çık gir çık yapmak"dedim bende sızlanarak. "İyi tamam o zaman prenses ne yapalım?"dedi Batu kolumu bırakarak. "Ben içeriden portakal suyu getiriyim"dedim. Ve koşarak mutfaga gittim. "Meraba bir portakal suyu alabilir miyim?"diye sordum o teyze'ye. "Tamam canım"dedi. Dolabı açtı ve meyve suyu çıkardı. "Adınız ne?"dedim teyze'ye. "Sizli bizli konuşmayalım ve adım Suzan bana Batu Suzi der sende öyle de."dedi gülümseyerek. "Tamam Suzi"dedim bende gülümseyerek." Kaç kişisiniz?"diye sordu Suzi. "Beş"dedim. "Hemen geliyorr"dedi ve tepsiyi uzattı. Bende aldım dışarıya çıktım. "Vayy sagol güzellik"dedi Aras yanıma gelerek. Batu,Özge,Buket'de geldi. "Sagol canım ya"dedi Buket. "Kanka'mmm benimmm"dedi 'm'yi uzatarak. "Ee?"dedim bende. "Ne ee?"dedi Özge. "Şimdi ne yapacagız benim canım çok sıkıldı?"dedim. "Kulübe gideriz"dedi Aras. Aman sen git. "Yok ben öyle ortamları sevmiyorum"dedim Aras'a bakarak. "Gezelim"dedi Buket. "A-aynen"dedi Batu kekeleyerek. Aşık bu cidden ya hemde fazlasıyla. "Aşık bu aşık"diye fısıldayarak ve çenemi kaşıyarak söyledim. "Ne dedin?"dedi Özge. Özge'nin kulagına tam egilirken "Ee aklına birşey gelen var mı?" "Ben Buket'e katılıyorum gezelim"dedim Buket'e arka çıkarak. "Hadi o zaman"dedi ve villanın kapısa dogru yöneldi. Jeton daha yeni düştü tabi. Arkasını döndü "Gelmiyor musunuz?...Özge ve Buket size diyorum"dedi Özge 'Ha'ladı. Özge bana döndü "Hadi canım görüşürüz"dedi elimi sıvazlayarak. Buket'te arkasına döndü "Görüşürüz"dedi ve el salladı. Ve gittiler...

"Sen bana yardım etmiyecek miydin?"dedi Batu gözlerini kısarak.

"Ben Suzi'ye yardım edeyim"dedim ve mutfaga dogru yöneldim. "Heyoo!Kime diyorum amann bee"dedi kıkırdadım. E komik. "Suzi nasılsın?"dedim tezgah'ın üstündeki tabaktan elma alarak. "İyiyim kızım pek bir neşelisin"dedi. Salata yapıyordu. "Evet."dedim gülümseyerek. "Suzi işin var mı?" "Salata'yı da yapayım bitti işim" "Ha tamam o zaman işin bitince bir kahve yap içelim karşılıklı ne dersin?" "Olur kızım"dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim. "Ada! Yardım et arkidişim"diye bagırdı Batu. Dışarı çıktıgımda Aras Batu'ya hortumla su tutuyordu. Ben Batu'yla Aras'ın yanına gidiyordum. Kahkaha atmaya başladım. Ki Aras hortum'u bana tutmaya başladı. "Aras tamam yeter. Ya!" "Az önce kahkaha atıyordun şimdi ne oldu Ada hanım" "Ya tamam. Bak bir daha gülmeyecegim"hortumu yavaşça yere bıraktı ve yanıma geldi. Ben ona sorarcasına bakıyordum. "Sen hep gül. Tamam mı?"hiç birşey demiyordum. "Tamam mı?"dedi gülümseyerek. "Tamam"dedim gülerek. Ve mutfaga gittim. "Suzi kahveler hazır mı?" "Evet hazır kızım"Suzi bana hep kızım diyordu. Seviyorum 'Kızım'demesini. Kahveleri masaya koydu "Hadi otur"dedi. Sandalye'ye oturdum oda oturdu. Batu mutfaga hızlı bir giriş yaptı tam mutfaktan çıkacakken geriledi ve dibimizde durdu. "Ooo siz burada kahve için ben dışarıda Aras'ın gazabına ugrayayım." "Aras nerede?"dedim. "Beraber oturduk erkek erkege konuştuk sonra gitti işte" "Gitti deseydin yeterdi Batu"dedim kıkırdayarak. "Aman birşeydende memnun olun öf kızları anlamak zor bu devirde Suzi"Suzi gülümsüyordu. "Ha tamam biz kız kıza vakit- neyse ben gideyim"dedi ve arkasına bakmadan robot gibi gitti. "Ada hazır mısın?"dedi Buket arkama döndüm ve"Ha hemen geliyorum"dedim ve odama giderek mavi kot etek dizimin 5 karış üstünde üstümede beyaz düz arkası etegin yarısında biten bir buliz giydim.

Ve mutfaga gittim. "Hazırım"diyerek mutfaga girdim. Aov Arasda burada."Wow harika görünüyorsun"dedi Aras. "Teşekkür ederim"dedim ve gülümsedim. Oha lan ben ne çabuk bitirdim elmamı. "Aynen"dedi Buket. "Bende geldim gidelim hadi"dedi Batuda. Aras,mavi kot pantolon üstüne siyah buliz onun üstünede gri kareli bir gömlek giymiş. Buket,mini sarı şort üstüne salaş beyaz bir buliz giymiş. Özge,mini beyaz şort üstüne siyah beyaz bir buliz giymiş. Batu,dizinin biraz aşagısında mavi bir şort üstüne kırmızı bir buliz giymiş.

Villadan çıktık ve arabaya bindik. Batu öne biz arkaya Aras da şöför koltuguna oturdu.

Sahile geldik ve bir kafe'ye oturup birer bardak kahve içdik. "Hadi kumsal'a gidelim"dedim. "Tamam"dedi Aras.

Batu kulagıma egilip"Kanka Buketle bizim baş başa kalmamız gerekiyor bir kıyak geçebilir misin? Yani bana yardım et?" "Tamam kanka sen merak etme"dedim bende fısıldayarak. "Özge bir gelir misin?"dedim kolunu tutup. "Ne oldu?" "Önemli"dedim. "Tamam"dedi ve birlikte cafe'nin bi köşesine geçtik. "Ya Özge sana birşey söyleyecegim?" "Söyle?" "Ya.. Batu Buket'ten hoşlanıyormuş bu akşam onları başbaşa bırakalım"dedim. "Olur tabi sorun degil zaten belliydi Batu'nun Buket'e bakışlarından"dedi gülümseyerek. Özge'nin telefonu çaldı ve bana döndü"Ya kusura bakma bakmam gerek babam arıyor"dedi. "Tamam ya sorun degil"dedim. Ve gitti.

Bende masa'ya dogru yöneldim ve sandalye'ye oturdum."Ee ne yapıyoruz?"dedi Batu. "Ya arkadaşlar kusura bakmayın benim eve gitmem gerek"dedi Özge. Ne eve mi gidecek?!?! "Neden?"dedim üzülerek bana baktı ve "Ya annemler gel diyor babamlar gelmişler"dedi bana gülümseyerek."Babamlar gelmişler mi?"dedi Aras şaşırarak. "Evet"dedi Özge. "E bende geleyim o zaman"dedi Aras. "Yok bizim beraber oldugumuzu bilmedigi için beni çagırıyor ben kız'ım ya ondan"dedi. "Ha dogru seni kız arkadaşlarınla bende olsam bende bırakmazdım"dedi Aras kahvesinden yudum alırken. "Amma uzattın ya o bir günlügüneydi" "Olsun" "Neyse ben gidiyorum"dedi Özge beni öptü o Aras bize bakıyordu hani bir çocuk dondurma yerde diger çocuk da bende istiyorum bakışları atar ya öyle bakıyordu. "Özge ben senin yanındayım ama"dedi Aras. "Aras sana ne oldu?"diye sordu Özge. "Aras abi"diye düzeltti. "Ya uzatma hem...Neyse hadi tanıştıgıma memnun oldum"dedi ve Buket'i Batu'yu öperek kafeden çıktı. "Niye gitti ki?"dedim bende.Kahvemden içiyordum Aras karşımda oturdugu için bana baktıgını görebiliyordum.Artık soracam. Kafamı başka bir yöne çevirdim.Çevirmemle "Buket"dedim meteor var lan orada tabiki de Buket'e de söyleyecegim. "Efendim Ada iki saattir efendim diyorum" kafamı zar zor Buket'e çevirdim. "Kızım çocuga bak"dememle herkesin kafası benim baktıgım çocuga döndü. "Ne varmış çocukta?"dedi Aras kafasını bana çevirerek. "Ne yok ki? boy pos yüz hele o tişört'ün altındaki kaslar" "Maşallah"dedi Batu." Aynen"dedim "Lan sana ne oldu? Batu?"dedi Aras."Aras az önce Ada ezberledi ya ona maşallah diyorum yoksa çocukta ne var ki?"dedi çemkirerek."Ben bir lavoboya gidip geliyorum"diyerek kalktı Aras.Git git.Kıskandı mı acaba?

"Geldim"dedi ve yerine oturdu.Nereye gitti ki? tabi soramam bunu ona."Nereye gittin?"diye sordu Buket düşündüklerimi dile getirirken."Boşver"dedi.Kafamı çevirdim çocuklar yoktu."Gitmişler"dedim.Aras sırıtıyordu bunda birşey var ama hadi hayırlısı."Hadi kalkalım"dedi Batu.Tabi o Buketle olacak ben?Arasla ne ka güzel ne ka güzel!Batu yanıma geldi "Kanka anlaştıgımız gibi dimi?"dedi fısıldayarak."Evet"dedim bende fısıldayarak."Ya Buket biz Arasla vakit geçirecegiz kusura bakmayın"dedim.Aras bana şaşkınlık içinde bakıyordu kolunu tuttum ve sahile sürükledim.Durdu ve bana baktı zaten ben öyle dedigimden beri bana öyle bakıyor."Ada benimle vakit geçirmeyi bu kadar istedigini bilseydim-" "Seninle vakit geçirmek isteyen yok."dedim sözünü keserek. "Peki neden beni çekiş-" "Ya Batu Buket'i seviyor ve kıza bugün söyleyecek bende baş başa kalsınlar diye böyle bir yalan uydurdum"dedim sinirle."Peki benimle vakit geçirmek ister misin?" "Eglenceli birşey yapacaksak olur"dedim kolundaki saat'e baktı ve bana bakarak "Saat 3 bowling'e gidelim mi?"dedi bana uyar.Pardon,bunu dışımdan söylemem gerekiyordu. "Bana uyar"dedim ve arabasına bindik ve istikamet bowling salonu. "Aras biz arabayı alıyoruz ama Batu'yla Buket?"dedim ona bakarak.Bana 2 saniyeligine baktı sonra kafasını yola dönderdi "Birşey olmaz hem onlar akşam yemegi yiyip gelirler"dedi.İyi bakalım "Tamam"dedim.Bowling salonuna geldik.İçeri girdik ve parayı ödedik."Ada iyi oynayabiliyor musun bari?" "Hiç oynamadım ama yapabilirim dakikasında" dedim.Toplara bakarken "İddaya var mısın?" diye sordu.Oha lan!ben hiç oynamadım diyorum bu ne diyor? "Tamam iddayı kaybeden bir gün boyunca kazananın dedigini yapacak"dedim.Bhen ya bhen.Ne yaptım ben? kesin o kazanır.

"Tamam ögretebilen biri vardır burada"dedim ve etrafa bakındım. "Ben ögretirim"dedi.Yk cnm?

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin