Rixton-Me And My Broken Heart
Bugün gidiyoruz keşke bir gün daha kalsak ama yarın okul var. Maalesef ki. "Herkes hazır mı?"diye sordu Özge.Bavulları hazırlıyorduk ve ben hazırlamıştım."Ben hazırım."dedim. "Bende."dedi Buket.
"Biz hazırız."diye mesaj attım Aras'a.
Aras;
"Çıkın o zaman dışarıya ben mi taşıyacagım sizi?"Allah,Allah.Allahım ya sen bana niye böyle kişileri veriyorsun?Ha?Ne yaptım ben sana?Odadan çıktık.Aras ve Batu bizi bekliyordu. "Keşke bir gün daha kalsaydık ya.Ama maalesef ki yarın okul var."dedim iç geçirerek. "Maalesef canım."dedi ve kolunu omzuma attı,Aras. Mesaj konusunu açsam mı?Yada yok ya.Asonsör'e bindik ve aşagıya indik.Otopark'a gittik.Araba'nın bagajına bavullar'ı koyduk."Evet.Görüşürüz bende gidiyorum Fransa'ya."dedi,Özge."Buradan Fransa'ya hep beraber gidelim hem ben okulunu görmüş olurum hemde Fransa'yı gezeriz."dedi Aras."Yok ya gerek yok."dedi,Özge."İyi sen bilirsin."dedi Aras ve arabaya bindik.Aras arabayı çalıştırdı.Üzgün bir suratla otel'e bakıyordum. "Aşkım."dedi Aras. "Efendim?" "Kendini bu kadar üzme.Sonra yine geliriz.Sanki bu son gelişimiz mi?Hayır.Onun için kendini üzme."dedi. "Tamam."dedim.Yollara düşmüştük.
---
Yolu yarılamıştık.Ara sıra konuşup,Batu'nun espirilerine gülmüştük.Şuan sus pus oturuyorduk.Radyo'yu açtım.Kenan Dogulu-Aşk ile yap çıkmıştı."Kenan Dogulu!"diye bagırdı,Buket.Sanki karşısında gördü.Hep beraber söylemeye başladık.
"Bana Denizden başkası azaptır
Canına canan bulunca insan tamamdır
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır
Bunca Şair yanılmış olabilir mi ?
Ey gönüllerin efendisi aşk
Yağ üzerime toprak gibi ıslat
Vay kaderimin ta kendisi aşk
Sorgusuz sualsiz emrinde bu zat
Ne yaparsan yap aşk ile yap
Ne dediğin değil nasıl dediğin olay
Açılır kapılar ardına kadar
Kalpten gülersen kalanı detay gerisi kolay
Ne yaparsan yap, aşk ile yap
Ne dediğin değil, nasıl dediğin olay
Açılır kapılar ardına kadar
Kalpten gülersen kalanı detay gerisi kolay
Bana Denizden başkası azaptır
Canına canan bulunca insan tamamdır
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır
Bunca Şair yanılmış olabilir mi ?
Ey gönüllerin efendisi aşk
Yağ üzerime toprak gibi ıslat
Vay kaderimin ta kendisi aşk
Sorgusuz sualsiz emrinde bu zat
Ne yaparsan yap aşk ile yap
Ne dediğin değil nasıl dediğin olay
Açılır kapılar ardına kadar
Kalpten gülersen kalanı detay gerisi kolay
Ne yaparsan yap, aşk ile yap
Ne dediğin değil, nasıl dediğin olay
Açılır kapılar ardına kadar
Kalpten gülersen kalanı detay gerisi kolay" Aklıma gelenle yüzüm asıldı ve solugu Aras'a sormakta aldım."Aras, kız işini hallettin mi?"dedim,dünkü kızı kast ederek."Hangi kız?" dedi,Aras.Bilmiyormuş gibi."O sahildeki kız Aras."dedim. "Haa Miray mı?"dedi Aras. "Hiç unutmuşa benzemiyorsun."dedim. "Ya ne biliyim bir an aklıma geldi,Ada.Hem biz bu konuyu kapatmamış mıydık?"dedi,Aras. "Kızla konuşmadın dimi hala?"dedim."Hayır,konuşmadım ve bu konuyu kapattıgımızı sanıyordum?" "Aaa aklıma bir şarkı geldi tam bu duruma uygun?"dedim,dediklerini umursamayarak."Ne şarkısı?"dedi kaşını kaldırarak.
"Romayıda yakarım ben bulurum seni yine bulurum olurum yine senin olurum,diyor ya şarkıda o kızda Romayıda yaktı,senide buldu,seninde oldu.Ama yok olmadı,oldu yada olmadı.Durum karışık.Aras aklıma geldide sen iki kızı aynı anda nasıl yürüttün?Bence çok zor iştir.Ya anlatsana,hem-" "Ada!"diye bagırdı. "Ne?" "Bir sus ya.Ne konuştun ya dır dır dır.Buda kafa ya."dedi kafasını göstererek."Ben mi konuştum?Dır dır dır!"diye bagırdım.İlk defa böyle kavga ediyorduk.Kaçla gittigimize baktıgımda göz bebeklerim yerinden çıkacak gibi oldu.Bu kadar hızlı mı gidiyorduk ya."Aras."dedim,sakince. "Ne?!"dedi,o benim aksime bagırmış,hatta kükremişti."Tamam sakin ol.Biraz yavaşlar mısın?"dedim.Km'ye baktıgımda biraz olsun yavaşlamıştık.En azından sözümü dinlemişti.Yada ben öyle sanıyordum.