Medya:Su Arsen
Multi:Mark Ronson ft. Bruno Murs-Uptown Funk (Bu bölüm davetsiz bir misafir geliyor.Sırlar açıga çıkmaya başlıyor.Votelerseniz sevinirim :) İyi okumalar )
Kapı'dan gel tok sesiyle gözlerimi açtım.Kalktım ve kapıya doğru ilerledim.Hala birisi cama vuruyordu.Perdeyi açtım.Bir kadın vardı karşımda.Yani benimle aynı boylarda. Açtım ve ona soran gözlerle baktım.O ise,içeriye dalmayı tercih etti. "Sende kimsin?"dedim. "Sana her şeyi anlatmaya geldim"dedi.Ne demek? 'Sana her şeyi anlatmaya geldim' "Anlamadım?"dedim. "Bak seni arayan o adamlar beni rehin alan adamlar.Ben kaçtım.Sana her şeyi anlatacagım"dedi.Bi dakka.O telefonda konuştugum kız bu kızmıydı.Gençmiş. "Pekala.Anlat bakalım"dedim ve kapıyı kapattım.Beraber koltuga oturduk. "Seni arayan adamlar beni rehin almışlardı ve ben senin ablanım diyen kız bendim"dedi bir çırpıda."Ve bu gerçek ben senin ablanım Ada"dedi. "İyi de ben seni tanımıyorum ve annemde bundan bahsetmedi"dedim. "Hikaye uzun daha sonra anlatırım"dedi. "Bu biraz tuhaf.Bir kız çıkageliyor ve ben senin ablanım diyor"dedim ve devam ettim. "Sen adımı nereden biliyorsun?"dedim. "Tamam kabul ediyorum bu biraz tuhaf ama sana kanıtlayabilirim"dedi ve cebinden T.C kimlik kartını çıkattı. Bana uzattı.İyiceme baktım. Su Arsen.Emin değilim.Ablam mı gerçekten?.Gözlerimin dolmasını umursamadan kimlige bakmaya devam ediyordum.Birden ne olduysa kendimi Su'nun kollarında buldum.Sanırım ona sarılmıştım.Benim ailemden bir parça vardı ama bu zamana kadar neredeydi.Asıl soruda bu ya.Bu zamana kadar neredeydi? Kimlik kartını verdim. "Bana her şeyi anlat"dedim. "Zamanı gelince her şeyi anlatacagım söz veriyorum"dedi. Ona güvenmelimiydim?Sanırım 1 şans verebilirim. "Tamam.Gel hadi"dedim ve beraber bahçeye çıktık.Masadakiler bize şaşırmış gözlerle bakıyorlardı.Aaa Bülent amca gelmiş. "Günaydın.Hoş geldin Bülent amca Su,ablam"dedim ablamı göstererek.Herkes şaşırarak bakıyordu.Bülent amca gülümsemekle yetindi-hoş geldin-dedim ya.Beraber masaya oturduk.Kahvaltı ettikten sonra salona geçtik. Su her şeyi anlattı.Yani bana anlattıklarını. "Kusura bakma ama bize her şeyi anlatmazsan sana güvenemeyiz"dedi Bülent amca.Ve Su anlatmaya başladı. "Beni kaçıran adamlar babam'ın düşmanlarıydı.Neden düşmanlar bilmiyorum-" "Ama babam öldü"diyerek sözünü kestim. Bana baktı ve"Babamız ölmedi"dedi. O an dediği şeye çok şaşırdım."N-nasıl yani b-babam yaşıyor mu?" kekeleyerek söylemiştim. "Evet"dedi."Ama nasıl?" "Sen küçükken annemle babam çok kavga ediyordu.Sonra ayrıldılar ben babamın yanına gittim.Sende annemde kaldın.Ama tek bir şey vardı babamın benden sakladıgı.Düşmanları varmış ve o düşmanlarda beni kaçırdı.Sonra bana anlattılar işte gerçekleri,bende bir yolunu buldum ve kaçtım.Eve gittim ama komşulardan ögrendim ki annem...ölmüş.Ve seni aramaya başladım.Kaçarken telefonu da çalmıştım.Numarandan yerine baktım.Ve işte buldum"dedi ve gülümsedi.Biz ise,hala şaşkındık.İster istemez gözlerimden boncuk boncuk yaşlar süzüldü yanagımdan.Ellerimin tersiyle yanaklarımı sildim ve mutfaga ilerledim. Bardak aldım ve tezgaha koydum.Dolaptan sülahi aldım ve bardaga doldurdum.Bardagı aldım.Gözlerim elime kaydı.Ben titriyor muydum?Suyumu içtikten sonra tezagaha koydum.Gözlerime birden el kondu. "Ben kimim?"dedi bir ses. Kim lan bu? "Kimsin?"dedim. "Acaba?"dedi.Bu..Arasdı.Dur bakalım ben seni nasıl kızdırıyorum. "Arda?Aaa Melih?Selim?Doruk?Off kimsin ya sen?" Ellerimle elini çektim ve arkama döndüm.Vee karşımda sinirden köpürmüş,şaşkın bir Aras.Ta ta ta tamm. "Aaa Aras sen miydin?Kusura bakma çıkaramamışım"dedim. "Oha yani sende tüm sülaleni saydın bir beni söylemedin"dedi."Hem Arda kim?Melih kim?Selim kim?Doruk kim?"diye taramalı tüfek gibi konuştu. "İnandın mı?"dedim alayla. "Sen bana...şimdi görürsün"dedi ve kovalamaya başladı.Bahçeye koştum.Belimde el hissetmemle durduruldum ve çimenlere düşdüm.Ben altta Aras üstte kalmıştı.Üstümden çekildi ve yanıma yattı. "Aras ne oldu biliyor musun?"dedim. "Ne oldu?" "Benim babam yaşıyormuş ve şu an içeride Su diye bir ablam var"dedim.Ben sanki ona 'Köpek balıkları konuşabiliyor'dermişim gibi baktı. Oturur poziyonuna geçti ve "Nasıl?"dedi. "Gel"dedim ve onunla birlikte çimden kalktım.İçeriye girdik ve salona geçtik. "Sarışın olan benim ablam"dedim fısıltıyla. "Erkek arkadaşım Aras"dedim Arası Su'ya göstererek. "Bende Su.Tanıştıgıma memnun oldum"dedi Su oturdugu yerden elini uzatarak.El sıkıştılar."Adacıgım,Su'ya odasını gösterir misin? Üst kata sen taşın.Senin yerine de Su geçsin olur mu?Ama yinede siz bilirsiniz"dedi gülümseyerek Önem teyze. "Yok Batu sen göster Su'ya benim Ada'yla konuşmam lazım"derken eliyle gel işareti yaptı.Batu'yla Su gittiler.Ben Bülent amca'nın yanına oturdum Arasda Su'yun kalkdıgı yere oturdu. Sehbadan beyaz bir kağıt aldı ve bana verdi.Açtım ve içindeki kağıda baktım.Omg!!KKazanmışım. "Kazanmışım"dedim ve Bülent amcaya sarıldım.Arkamı dönüp,Önem teyzeye sarıldım. "Pazartesi başlarsın"dedi Önem teyze. "Tamam"dedim ve Aras'a sarıldım. "Sözünü tuttugun için sevindim.Ama beni kırmayıp,bunu alırsan daha çok sevinecegim"dedi ve para uzattı. "Ama-" "Şhh sus bakim"dedi.Utanç gülümsememi takındım ve para'yı aldım. "Aras, Ada'yla biraz alışveriş yapın okul için"dedi. "Üniversiteli bir genç kız artık o"dedi gülümseyerek Bülent amca.
--
"Olmaz o"dedi Aras. "Aras!"dedim. "Ya o kısa!"diye çemkirerek karşılık verdi o da. "Abla sen ne dersin?" "Abla deme kendimi yaşlı hissediyorum"dedi. "Tamam.Eee Su sen ne dersin?"dedim."Bence gayet normal"dedi. "Allahım"dedi Aras yüzünü sıvazlarken."Tamam,tamam"dedi Aras,ben suçsuzum dermiş gibi ellerini kaldırarak."Al bak buda güzel"dedi Su."Evet bu çok güzel"dedim ve kendimi kabine attım.Giyindikden sonra aynada kendimi iyice süzdüm.Evet,güzeldim.Dışarıya çıktım,Su ve Aras'ın yorumları 4 gözle beklemeye başladım. "Olur,güzel.Ama çok kısa biraz daha uzunu yok mu?"dedi Aras.Nasıl yani!Hep karışacak mı?Olmaz öyle şey ben sevmem."Neyse ya zaten ben hiç birini begenmedim.Hadi gidelim.Yeter bu kadar!"dedim igneleyici sesimle.Böyle dememle Aras'ın gergin yüzü bana döndü.Kas katı kesilmişti. "Aaa neden ama güzeldi bence."dedi Su. "Yok ya bence gidelim!"diye igneleyici ses tonumla konuştum.Aras'a sinirle bakarken,elimde sarı elbiseyi Su'nun eline tutuşturdum.Hızlı magazadan çıktım.Aras'ın kolumu tutup,kendine çevirmesi bir oldu. "Ada ne oldu?Neyin tribini atıyorsun?!"dedi kızgın bir ses tonuyla. "Ben arabaya geçeyim"dedi Su ve gitti.Kolumu Aras'ın elinden,kolumu bir çırpıda çektim. "Neden acaba?Hiç düşündün mü?!"diye bagırdım.Etrafdaki kişiler bize döndü.Aras etrafa baktı.Hiç umrunda değilmiş gibi bagırdı. "Açık konuş!" "Ya sen herşeyime karışacak mısın?" "Evet!" "Ama zorunda değilsin.Karışma,ben giydiklerime karışılmasını sevmem!" "Ama ben karışırım.Sevdigimi korumak benim görevim ve ben seni koruyacagım.Ne olursa olsun.Anladın mı?!"dedi. "Anlamadım!" Ve o an beklemedigim bir şey söyledi; "Zaten ben sevgiye,aşka inanmayan birine ne anlatıyorum ki!"dedi ve omzunu omzuma çarparak çekip gitti.Hafif sendelendim.Ama ben hala ayaktaydım.Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.Kapalı otopark'ın girişine -AVM'nin çıkışı-girdim.Biri omzuma çarptı.Reflex olarak arkama döndüm. "Özür dilerim.Kusura bakmayın"dedi. "Önemli değil"dedim. Erkekti benden biraz uzundu.Rampa saçlıydı.Kumral ve Yeşil gözlüydü.Bugday tenliydi.Ne var?Olamaz mı?Bu halimde bile röntgenini çıkardım.(Dogrumu yazdım bilmiyorum.)"İstersen Özür için sana kahve ısmarlayabilirim.Hem arkadaş bile olabiliriz.Tabi sen de istersen"dedi. "Sen kimsin lan?!"sert ve igneleyici bir sesle yan tarafıma döndüm.Aras yine ota boka karışmıştı."Bizde şimdi kahve içecektik.Sende ister misin?"dedi yakuşuklu. "Ben şimdi gösterecem sana kahveyi"diyerek çocugunu yakasından tutup kafasını kafasına gömdü,Aras.Birden elimi agızımda buldum.Agızımı kapatıyordum.Şu reflexlerde varya of!Tartıştıgım konuya bak. "Çok güzelmiş dimi tadı"dedi ve elimi tutarak,çekiştirmeye başladı Aras.Kurbanlık koyun gibi çekiyo geri zekalı.
Birden kolumu çektim ve Aras'a döndüm. "Sen ne yapmaya çalışıyorsun ya!Ne bu çabalar.Neyi itiraf etmeye çalışıyor-" sözümü kesen dudakları oldu.Hayır,karşılık vermeyecektim.Dudaklarımdan ayrıldı ve hiç birşey demeden arabaya bindi.
Eve geldigimizde bu sefer ben hiç birşey demeden villa'ya girdim. "Ne oldu?"dedi Su. "Boşver önemsiz bir trip işte"dedim. "Ben eşyalarımı alıp üst kata çıkacagım"diye sözüme devam ettim. "Yemek yiyece- A-a gitti"diye sızlandıgını duydum arkadan. Odama gittim,eşyalarımı alıp üst kata çıktım ve düzenledim.Bizim köşden çıktım ve mutfaga girdim.Yemek yerken çok sessiz geçti. "Biri mi dogurdu"dedi Batu.Herkes ona baktı sonra yemegine döndü. "Ne bu sessizlik ya.Yasta mıyız?Mesela Ada bugün ne yapmış onu soralım.Nasıl geçti Ada alışveriş"dedi Batu. Cevap vermedim.Ne diyecektim.Arasla kavga ettik sonra o bir tane çocuga kafa gömdü mü diyecektim? "Elinize saglık"dedim ve lavoboda elimi yıkayarak odama ilerledim. "Ada"gelen sesle yan tarafıma baktım.Özge'ydi. Bana doğru yaklaştı. "Arasla kavga mı ettiniz?"dedi. "Biraz atıştık.Ne oldu ki?"dedim. "Yok öylesine sordum.Yüzü düşüktü ve her söyledigime ya 'Hııı'diye yada terseleyek geçiştiriyordu"dedi. "Neyse ben yatacagım.İyi geceler"dedim.Odaya girdim ve üst kata çıktım.Telefonum'un sesiyle ekrana baktım.Elime aldım,bilinmeyen numaraydı. Açtım ve "Alo?"dedim. "Naber?Hiç konuşamıyoruz"gelen sesle şaşırmadım değil.