Britney Spears ft. Iggy Azalea - Pretty Girls
Medya;Ada'nın giydigi elbise.
"Eee sonra ne oldu?"dedi,Buket merakla.Odamda oturmuş,dün Aras'ın beni öpmesinden konuşuyorduk. "Sonra,.."dedim ve duraksadım.
##Geçmiş zaman --30--##
Gözlerimi pörtletmiş bakarken,gögüsünden itmeye kalkıştım ama izin vermedi.Tekrar ve tekrar..ama yine izin vermedi.Ellerimi tutmuştu.Kelepçe gibi bileklerim'in etrafına eliyle çember yapmıştı."Aov yanlış bir zamanda mı geldik?"Batu'nun sesiyle,Aras'ın elleri gevşedi ve ben fırsattan istifade onu ittim. "Batu,"diyerek sinirle Batu'ya döndü Buket."Sen neden-Allahım!"diye çılgına dönerek bagırdı ve Batu'nun kolundan çekerek,gitti."Aras?,"dedim öfkemi korumaya çalışarak."Sakın..ama sakın..bana dokunma."dedim dişlerimin arasından ve bende gittim.
##Şimdiki zaman---31--##
"Geri zekalı Batu ben ona dedim,'Girmeyelim.'dedim ama o ne yaptı?Beni dinlemedi tabikide ya bir insan bu kadar mı-" "Çok konuşur."dedim sözünü keserek.Bana uzaylıymışım gibi baktı."Ne?Hadi ama kabullen çok konuşuyorsun."dedim."Tamam,belki olabilir."dedi.Ona kaşlarımı kaldırmış,beklentiyle bakıyordum."Of,tamam pes ediyorum.Çok konuşuyorum."dedi,oflayarak."Ne yazık ki."dedim."Ya,alış-veriş'e çıkalım mı?Ne zamandır çıkmıyoruz."dedi.Aslında gerekmedikçe alış-veriş yapmayı sevmezdim ama kafamı toplamam lazımdı."Tamam."dedim."Gerçekten mi?"dedi,Buket.Gereginden fazla şaşırarak."Neden şaşırdın ki?"dedim."Sen alış-veriş'e kolay kolay çıkmazsında."dedi."Buket,..ben vaz geçmeden sus bence."dedim,yapmacık bir gülümseme takınarak."İyi be tamam.Neyse,ben giyinip,geliyorum."dedi,ben agızımı açmışken,"Sus.Giyinecegim."dedi ve gitti.Omuz silktim ve dolabımı açarak,giyebilecegim bir şey baktım.Pantolon?Of bu sıcakta pantolon olmaz.Gerçi okula giderken pantolon giyiyorum ama yani,okulda da şık giyinmeyi sevmeyen insanım ben.Dolabıma bakarak hayatımda mümkün olmayacak ve benden beklenmeyecek bir şey dedim."Giyecek hiç bir şeyim yok."dedim.Etek?Of olmaz kafama yatmadı.Elbise?Gözüme pembe bir elbise takıldı.Ben pembe sevmem ki.Bunun benim dolabımda ne işi var?Kafamda ampul yandı.Koşarak aşagıya indim ve koşar adımlarla mutfaga gittim."Önem teyze burada mı?" "Evet kızım."dedi Suzi.Gülümseyerek içeriye gittim."Önem teyze-" Aras'ı görmemle sözüm kesildi.Gülen yüzüm soldu.Önem teyzeye bakarak tekrar gülümsedim."Buketle alış-veriş'e çıkacagız da bana yardım eder misiniz?"dedim. "Kıyafet seçimi mi?"dedi,Evrim."Evet."dedim samimi bir gülümsemeyle."O zaman doğru kişiye bakıyorsun.Gel bakalım."dedi. Ve elimden tuttu.Oturma odasından çıkartırken,"Evrim,kıza sakın kendi giyinme şeklinden giydirme."dedi.Bunu duyan Evrim,gözlerini kısarak içeriye gitti."Ne demek istiyorsun abla?"dedi."Senin giyinme şeklini az çok biliyoruz.Onun için anlamamazlıktan gelme."dedi,gözleriyle etrafı göstererek."Bende biliyorum."diyerek elini kaldırdı,Batu."Aynı şekilde."diyerek Bülent amcada elini kaldırdı. "Abarttınız siz de,he."dedi,Evrim."Nasıl giyiniyorda?"dedi,Aras.Aman bir şeyide merak etmese şaşarım. "Şöyle anlatayım Aras.Direk dansı yapanlar var ya onlar gibi."dedi,Batu.Aras öksürmeye başladı."Şhh."diyerek azarladı,Önem teyze.Bülent amca ise gülmemek için kendini zor tutuyordu."Ne var?En kibar şekilde anlattım işte."dedi,Batu.Omuz silkerek."Off amma abarttınız.Merak etmeyin.Ada giyindikten sonra geliriz buraya bakarsınız.Nasıl giyiniyormuşum."dedi ve elimi tutarak odaya girdi.Üst kata çıktık.Dolabımı açtı ve bakmaya başladı.Hepsini çıkartıp,çıkartıp yataga attı.Sonra bir gül rengi etek,beyaz askılı t-shirt,krem rengi topuklu ayakkabı,siyah ceket,güneş gözlügü,krem rengi çanta çıkarttı ve bana dönüp gülümsedi.Ben kadına pembe sevmiyorum diyorum ama o pembe seçiyor."Ama ben pembe-" gözlerini devirince kelimelerimi agızıma tıkadım."En azından cırtlak pembe değil."dedim ve giysileri alarak banyo'ya geçtim.Üzerimi değiştirdim.Dudagıma çilek rengi bir ruj sürüdüm.Pembe severim ama cırtlak sevmem.Gül kurusu gibi renkler severim.Saçımı da taradım ve elimle sağa savurdum.Banyodan çıktım,Evrim beni süzüyordu."Eee?"dedim,kaşlarımı kaldırarak. "Güzel olmuşsun.Hatta harikasın."dedi. "Teşekkür ederim."dedim.Etek giymeyecegim dedim dimi ben?O lafın gelişiydi."Yalnız,ceketi giymem.Zaten hava sıcaklaşmaya başladı."dedim.Havalar sıcakladı demişken,Ya biz Arasla ciddi ciddi 2 haftadır barışmadık.Çok değil mi ya?Günlerin nasıl geçtigini anlamadım."Vaov,bayan yakıyorsun."dedi,Buket."Abartma Buket.Alt tarafı etek-t-shirt."dedim.Topuklumu giydim ve çantamı aldım.Telefonumu çantanın içine koydum."Hadi gidelim hazırsan."dedi,Buket."Hazırım,gidelim."dedim.Aşagıya indik.Çıkış kapısına doğru yürüyecekken,"Hey dur.İçeriye gidecegiz daha."dedi.Ah,tabi ya."Ne oldu ki?"dedi Buket."Gel,anlarsın."dedim ve hep beraber içeriye girdik.Evrim öksürdü.Herkes buraya baktı.İlgi odakları ben olmuştum.Aras,içtigi suyu püskürttü.O kadar mı kötüyüm lan."Çok mu kötü?"dedi Evrim,Aras'a.Aras ise beni süzüyordu.Saçını kaşıyarak,derin bir nefes bıraktı."Önem,senden ayrılıyorum."dedi,Bülent amca dalgasına."Sen hele bir benden ayrıl."dedi,Önem teyze alayla gülerek. "Kanki,çok güzel olmuşsun ya."dedi,Batu."Batu!"dedi,Buket uyarıyla."Çok güzel olmuşsun.Bakmayan erkek kalmaz heralde."dedi,Önem teyze beni süzen Aras'a bakarak. "Aynen.Valla erkek olsam,asılırdım."dedi,Evrim Aras'a bakarak.O ise bana bakıyordu.Ama gözlerime bakmıyordu çatık kaşlarla beni süzüyordu."Demek ki sende böyle giyinebilecekmişsin."dedi,Önem hanım."Yok sağol ben almayayım."dedi,Evrim."Yani hala di-" "Batu!"diye bagırdı,Aras. "Tamam ya bir şey demedik."dedi,Batu."Sana ne Evrim'in giyinme şeklinden?"dedim,Aras'a. "Batu'nun ne diyecegini ikimizde biliyorduk,Ada.Onun için bence yorum yapma."dedi,Aras."Hadi Buket gidelim."dedim,Buket'e dönerek.Beraber çıkış kapısına doğru yürüdük.Buket,şoför koltuguna geçti bende yanına.Buket AVM'ye sürdü."Ne yapacagız?"dedim."Ben yazlık elbiseler alacagım.Sonra bir şeyler yiyip,içeriz,sinemaya gideriz."dedi. "Pek plan yapmadım ama..sen ne düşünüyorsun?"dedi."Oraya gidince bakarım.Gezeriz,AVM'yi."dedim. "Tamam.O zaman bugün kızlar günü."dedi ve Jessie J-Domino,açtı.Son sese getirdi ve ikimizde söylemeye başladık.