--11--

4.1K 179 4
                                    

Medya:Ada'nın çekildigi fotograf var.

Telefonun melodisiyle gözlerimi açtım.Saat 7'ydi.Hadi ama!Telefonu aldım arayan Özgeydi. "Alo?"sesim yeni uyandıgım için ugultulu çıkmıştı. "Ada hemen bize gel"dedi ve kapattı.Yataktan kalktım ve aynada kendime baktım.Mini beyaz şort,beyaz askılı buluz,normal çokta dagınık olmayan saçlar.Banyo'ya gittim ve yüzümü yıkadım.Odamdan koşarak çıktım.Ama Özge,Buket,Batu ve Aras'ı görmemle durdum. "Bu ne hal?Yeni mi uyandın?"dedi Buket. "Kalktıgım gibi dışarıya çıktım"dedim.Aras yanıma geldi ve kolunu omzuma attı. "Hadi hanfendi kahvaltı'ya"dedi ve yürümeye başladık."Ama benim üstümde pijamalar var degiştirseydim?"dedim hepsine sorarcasına bakarak. "Böylede iyisin"Aras'ın sözüyle ona bakmam ve göz devirmem 1sn'mi aldı. "Ya zaten teyzen ne olacak ki.Hiç mi pijamalı çıkmadın karşısına"dedi Aras. Hı hı tabi tabi çok çıkdım.Kahvaltı bahçede yapılıyordu. "Günaydın.Bu halde geldigim için kusura bakmayın-" "Hayır canım biz bir aileyiz ne utanıyorsun.Sen her zaman bizimle kalacaksın alış,bu evin bir bireyisin"dedi ve bana sarıldı.Hadi ama annemi özlüyorum yapmayın böyle. Herkese baktıgımda onlarda bana bakıyordu ve bizimkiler oturmuştu.Bende oturdum.Bülent amca ve Önem teyze iki karşıda oturuyordu.Batu,Buket karşıda oturuyordu.Bizde Özge,Aras ve ben oturuyorduk.Ortada ben vardım tabi.Anladınız umarım."Bugün yeni bir parti var"dedi Özge. "Kimin?"dedim.Hadi ama yine kimin partisi var?Aras Özge'ye sinirli bakıyordu. "Bir arkadaşımın okuldan" lan bize ne? "Neyse yani üniversite'ye bizim okula geliyorsun"dedi Aras. "Evet"dedi Bülent amca. "Seni kahvaltıda göremedik dün" dedi Bülent amca. "Evet kusura bakmayın"dedim. "Tabikide bizde gençlik yıllarımızda az gezmedik"dedi Bülent amca.Lan adamın gamzeleri var. "Kahvaltıdan sonra tekne turu yapın bence eger birşeyler yapacaksanız"dedi Bülent amca. "Olur olur bal gibi olur"diyerek şarkı söyledi Batu.Hepimiz Batu'ya bakarak gülüyorduk."Elinize saglık"dedim kalkarken.Bizimkilerde kalktı. "Tekne turu yapın"dedi Bülent amca gülerek arkamızdan " Tamam babacum" dedi Batu. "Babacum mu görürsün şimdi sen"dedi ve Bülent amca Batu'yu havuza ittirdi. Bizde kahkaha atıyorduk. "Çok güldünüz.Sende gel bakalım Aras efendi"dedi ve onuda itmeye çalıştı."Hayır Bülent amca kızlar güldü ben gülmedim"dedi.Arka arkaya gidiyordu.Arkasına geçtim ve ittirdim.Havuzun kenarında oldugu için kolay oldu.Düşerken bana baktı.Veee hop havuza.Herkes gülüyordu."Hayatım ben toplantıya gidiyorum"dedi ve Bülent amca içeriye girdi.Ben ise hala gülüyordum.Bir elin beni çekmesiyle havuza düşdüm.Aras'ı iterken havuzun dibindeydim onun içinde düşmem kolay olmuştu.Dibe gelirken dudagımda hissettigim baskıyla gözlerim pörtledi.Bu çocuk beni hep öpmek zorunda mı? Yüzeye çıktıgımızda Aras dudaklarımı bırakmıştı ve konuşmaya başladı. "Hatırlıyor musun?" "Neyi?"dedim. "İlk gün seni kucaklamıştım ve havuza atlamıştım" dedi. "Evet hatırlıyorum o gününde intikamını.. şimdi alacagım" dememle kafasına elimle baskı yaptım ve dibe çöktü.Komikdi ama tatlıydı. Yüzeye çıktıgında bende merdivenlerden var gücümle çıktım ve odama koştum. "Gel buraya ufaklık" "Çok romantiksin"diye bagırdım. "Ah evet öyleyimdir" odama girmemle kapıyı kapatıp,kilitlemem bir oldu.Işık hızındayım maşallah.Ukala.Dolabımdan göbekde baglanan mavi gömlek,gömlegin içine siyah-beyaz buluz.Ve lacivert pantolon ayak bilegimin biraz üstünde.Gömlegimin dügmeleri açık,bagcıkları baglı.Ayakkabı olarak da siyah skateboard supra.Banyo'ya girdim.Saçımı kuruttum dalgalı gibi bişeydi aman neyse.Banyo'dan çıktım.Kapıyı açtıgımda Aras karşımda koltugun arkasına yaslamış elleri'nin baş parmakları dışarıda "İki saattir seni bekliyorum" "Bekleme"dedim. "Ben seni ölene kadar beklerim" "Aras ne içtin havuz sana yaramamış edebiyat'ın dibine vurdun"dedim. "Yani senle takılmak iyi gelmiyor"dedi. "Tamam takılma o zaman"dedim ve önden hızlıca yürüdüm. Kızlar kapının önünde bizi bekliyordu.Tamam Batu'yu da kızdan saymış olabilirim. "Sonunda"dedi Batu. "Havuza düşdüm!Bir odun yüzünden"dedim sonlara dogru gözlerimi kısmış Aras'a bakıyordum.Hay mal bu ya.Ama tatlı. "Tekne turuna çıkıyoruz dimi?"dedi Özge. "Dimi!!"dedi tekrar. "Evet"dedim.Aras arabayı açtı.Arka kapı'yı açtım binecekken Aras'ın sesiyle durdum. "Öne ufaklık"dedi ve arabaya bindi. "Ufaklıklar arkaya yani öne Batu oturacak"dedim. "Ben sevgilim'in yanından kalkmam"dedi Batu.Özge'ye baktıgımda arabaya binmiş 2 metre yayılmış keyfi yerindeydi.Bana baktı ve ellerini 'ben suçsuzum'dermiş gibi kaldırdı. "Bana hiç bakma"dedi ve ellerini indirdi. Bende sinirle araba'nın arka kapısını kapattım.Ve önü açarak bindi.Hızlı kapatacagım sırada Aras bana öyle bir baktı ki yavaş kapattım.O degil arabaya acıdım. Sahil'e geldik ve arabayı park yerine park ettik.Yani Aras park etti. "Hadi gençler"dedi Batu."Tamam dede"dedim ve arabadan indim. "Komik değil"dedi alay edercesine. "Kimse gülmedi zaten"dedim ve tekneye ilerledim. "Hangisi?" "Beyaz"dedi Batu. "Hepsi beyaz yalnız"dedim göz devirerek. "Şu"dedi ve karşımdakini gösterdi. "Tamam"dedim ve tekneye bindim.Herkes bindikten sonra ipi çözdü ve tekneyi sürmeye başladı.Kim?Sizce kim? Aras -,- "Sen niye sürüyorsun hep?"dedim."Kaç kere tekne sürdügümü-" "Hayır araç demek istedim" dedim. "İstersen sen sür benim için hava hoş"dedi."Olur"dedim ve ben geçtim. "Ee ne yapacagız şimdi?"dedim. "Canım benim sürmene gerek yok o kendi kendine gidiyor yani yön vermene gerek yok bu araba gibi değil.Anladım" "Anladım!'Canım benim'olmayan kişi"dedim onun sözlerini taklit ederek. "O lafın gelişi"dedi. "Sen o zaman erkeklere de böylesin"dedim sorarcasına. "Hayır" "Yoksa sen gay misin?"dememle bana 'Dalga mı geçiyorsun?'bakışı attı. Ya bu böyle de tatlı.Ama hayır bugün onu övmek yok.İçimden yani dışımdan da değil tabi.Her neyse işte(!)En sonunda oturmayı tercih ettim ama oturmak dışında herşey yaptım.Yani yayıldım. "Koltugu sahiplendin bakıyorum"dedi Aras.İlk başta pot kırmamak için sordum "Bu tekne kimin?" "Bizim"dedi Batu. "Sana ne?" tamam belki ordan hayal edince tiz bir ses gibi hayal ediyor olabilirsiniz ama öyle değil. "Ee böyle oturacak mıyız?"dedi Buket. "Hayır"dedi Aras.Yüzünde sinsi bir bakış vardı.

Teşekkür EderimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin