Medya;Ada
Demi Lovato-Neon Lights
Başım dönüyordu ama o kadar çok değil biraz. "İyi misin?"dedi Aras. "Sayende."diye çemkirdim. "Ben ne yaptım şimdi?"diye sordu. "Yüz kere döndürdün beni daha ne yapacaksın?"dedim. "Abartma canım.Zaten bıraktım."dedi. "Bırakmasaydın.İyiyidim ben öyle."diye dalga geçtim. "Hadi okula gidiyoruz."dedi."Tamam."dedim ve oturdugum yerden kalkarak çantamı aldım. "Gidelim."dedim ve merdivenlerden aşagıya indik.Üzerime lacivert günlük bir elbise giymiştim.Dizim'in 1 karış üstünde.Elbise'nin üstünede kot bir ceket.Evden çıktık ve arabaya bindik. "Aras?" "Efendim?" "Arabayı ben kullanabilir miyim?" Bana mel mel bakıyordu. "Ne bakıyorsun Aras?Çok garip bir şey söylemedim."dedim. "Sen araba kullanmayı biliyor musun?"dedi.Tek kaşını kaldırarak. "Evet."dedim kaşlarımı kaldırarak. "Tamam,gel bakalım."dedim ve inerek benim tarafıma geçti.Bende indim ve şoför koltuguna geçtim.Eskiden bir arkadaşım vardı Adı;Burak araba kullanmayı ögretmişti bana."Ehliyetim yok.Baştan söyleyeyim."dedim. "Tamam."dedi.Arabayı çalıştırdım,ve debraj'a bastım,sonrada gaza bastım ve park yerinden çıktım.Özel park yeri vardı ama orası kullanılmıyordu.Bazen kullanılıyordu.Dışarıda,kapı'nın önüne park edilmiş biçimdeydi.Büyük demir kapının önünde. Arabayı dikkatli bir şekilde sürüyordum. "Vayy, benim sevgilim araba sürmesini biliyormuşda benim haberim yokmuş."dedi. Senin haberin olmayan bir şey daha var,Aras.Diyemedim tabikide.Okula gelince kapısına park ettim. "Sürüş'ünü begendim.Ama hep sen sürmeyeceksin ona göre.Alışma yani."diyerek arabadan çıktı. "Aman."dedim ve bende arabadan çıktım."Dediklerini duydum."dedi. "Duy,duy yani ne olacak?"dedim."Bak ne oluyormuş."diyerek yaklaştı bende okulun içine koştum.Çimlerde deli gibi koşturuyorduk.Birine çarptım ve düştüm.Çarptıgım kişiye baktıgımda Alperdi. "Yavaş ol lan!"diye bagırdı Aras. Aras elini uzattı bende elinden destek alarak kalktım. "İyi misin?"dedi.Kafamı sallayarak onayladım. "Siz koşturuyorsunuz kabahat benim başıma patlıyor.Hem,Ada bana çarptı."dedi Alper,kendini savunarak. "Ben sana bir çarpacam şimdi."derken,Aras elini yumruk yapmış vuracakken engel oldum. "Tamam,Aras.Boşver."dedim."Sevdiciginin sözünü dinle Aras."dedi Alper,alayla.Aklıma birden mutfakta yatan Alper geldi. "Sen ne zaman iyileştin?"dedim. "Sağolsun,vicdanlı ablan omzuma vurmuş."dedi.Aaa yeni fark ediyorum.Kolunda alçı var. Geçmiş olsun demelimiyim?Hayır. "Hadi gidelim."dedi Aras ve birlikte binaya girdik."Batu,senle önceden daha çok vakit geçirirdik.Şimdi geçiremiyoruz."dedim. "Buket beni affetti."diyerek bana sarıldı. "İyi güzel."dedi Aras. "Siz sınıfa mı?"dedi,Batu. "Evet."dedim. "Hafta sonu kar tatiline geliyorsunuz dimi?"dedi Batu. "Ev-" "Ha-" Arasla iki agızdan konuşmuştuk. "Evet."dedim onun aksine ben. "Ya kardeşim,biz gelmeyelim."dedi Aras. "İyi Aras,sen gelmezsin.Biz gideriz."dedim. "Rezarvasyonlar yaptırıldı.Zaten sizin adınıza oldugu için istediginiz gibi iptal edebilirsiniz."dedi Batu. "Orasını bende biliyorum.Ama sağol Batu ben gelecegim.İsterse,Aras bey gelmeyebilir."dedim ve sınıfa girdim. "Aman be!"dedigini duydum Aras'ın.Ama sözcükleri arkama çarparak paramparça oldu.Boş bir sıraya oturdum.Hoca sınıfa girdi.Hoca'nın anlattıklarını dinlerken kendimi hayal dünyasında buldum.Yani;Şimdi,hayal edelim.Aras'la benim evli olma düşüncemiz olsaydı,nasıl bir şey olurdu?Gelinligim,kesinlikle çok kabarık olmayacak.Dantel yogunluklu olabilir.Gögüs kısmı taşlı olur.Damatlıga gelince,kesinlikle Aras'a papyon taktırmam.Kravat olacak.Düğün yerimizi bilmiyorum.İkimiz karar alırızda ben sade isterim.Umarım Arasda sade düşünüyordur.Erkek sonuçta erkeklerin sade düşünmeleri lazım.Sonra nikah memuru gelir ve bizde,"Evet!"deriz.Yüzümde oluşan gülümseme,bana bakanlar sayesinde yavaş yavaş soldu.Ben sesli mi söyledim onu? "Özür dilerim."dememle zil çaldı ve hızlı adımlarla dışarıya çıktım.Aras'ı gördüm ve yanına giderek koluna girdim."Eee ne yapıyorsun?"diye sordum. "Hiç öyle."dedi. "Senin suratın asık."dedim kaşlarımı çatarak."Ya yok bir şey."dedi ve gülümsedi.Birlikte bizimkilerin yanına gittik. Kar tatilinden konuşuyorlardı. "E Ada gilde gelecek.Bence çok eglenecegiz."dedi Melisa.Ama bizi görmemişti. "Aynen."dedim sırıtarak."Batu."dedi Aras. "Gel."dedi. Batu yanımıza geldi. "Sen Buketle aranı düzelttigine göre bence gitmeyelim."dedi Aras. "Aras,gelmek istemiyorsan gelme,zaten sen gitmezsen bende gitmem."dedim.sonlara dogru durgun bir sesle."Ya abicim.Olmaz öyle şey geliyorsunuz."dedi ve Buket'in yanına gitti. "Sen otur,ben bir nescafe alıp geliyorum."dedi ve gitti Aras.Bende bizimkilerin yanına bir sandalye çektim ve oturdum."Nasıl bir yer sizde fotografı var mı?"dedim. "Evet var."dedi ve bana katalogu verdi Buket. "Özge gelmeyecek mi?"dedim. "Gelecek.Ama beraber gitmeyecegiz.Özgeyle orada buluşacagız."dedi ve bende kataloga baktım.