•10•

6.2K 989 314
                                    

Jeonights: Ve bu da senin lanetin, canım; tüm o kahkahalarla geçen günleri göz yaşlarıyla kapatmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeonights: Ve bu da senin lanetin, canım; tüm o kahkahalarla geçen günleri göz yaşlarıyla kapatmak. Tanrı seni pek sevmiyor olmalı.

[5267 beğeni, 627 kayıt.]

- 12 Aralık 2013.-

Jeonights: Dudak kenarlarım zoraki kıvrılışlara gebe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeonights: Dudak kenarlarım zoraki kıvrılışlara gebe.

[3829 beğeni, 567 yorum, 472 kayıt.]

> Lilyonmoon: Jeon. Bu hayatta, aldığın soluklardan sonra sahip olabileceğin en değerli şey hislerin. Mutluysan gül, üzgünsen ağla. Yalnızca, eğer hislerini bastırır ya da hissetmediklerini yansıtırsan gün sonunda geriye senden hiçbir şey kalmayacağını unutma.
> Jeonights: İmkânı yok, Lily. Göz göre göre onu kaybetmem demek olur bu, hem de henüz kazanamamışken. Bilinçli kopuşlara dayanamam.

Everydayicry: Ah, Jeon. Ne yazık. Bilinçli ayrılışlardansa bilinçli yıpranışları tercih ediyor olmana aşk diyor insanlık ve bir kez kanatları altına girdin mi ömür boyu aydınlıktan mahrum bırakıyor seni.
> Jeonights: Aşk nedir bilmem ben. Gözleri var yalnızca aklımda ve onlardan uzak kalmaktansa bu acı uğruna yanmayı yeğlerim.
-
(Yorumların devamını görüntüle...)

- 14 Aralık 2013.-


[2013 Aralık'ı, geçmiş]

Kaudupul:
Nilu - Are You With Me

Jeanny:
Taehyung? Bu saatte neden uyanıksın?

Kaudupul:
Uyku tutmadı, canım.
Öylece yatmış müzik dinlerken ritmi seni düşürdü zihnime, yazmadan duramadım.
Sen niye uyanıksın?
Hem de bu saatte?

Jeanny:
Ah...
Genelde bu saatlerde uyurum zaten, derslerim öğlen olduğu için erken başlamayı tercih etmiyorum güne.

Kaudupul:
Yarın için olan kahvaltı teklifimi sunamadan bunu duymak kahretti beni...

Jeanny:
Hahaha
Taehyung^^
Eğer böyle bir isteğin varsa senin için bir günlüğüne erken kalkabilirim, hiç sorun değil benim için.

Kaudupul:
Olur mu öyle şey?
Hâlâ uyanıksın ve büyük ihtimalle şimdi uyusan bile tam alamazsın uykunu, surat asmış biriyle kahvaltı yapmayı pek istemem sanıyorum ki.

Jeanny:
Ne diyebilirim?
Sen kaybedersin...

Kaudupul:
Yok, pes etmedim tabii öylece.
Öğle yemeğine ne dersin?
Derslerin bittikten sonra kampüsün önünde buluşur ve bir şeyler yemeye gideriz.

Jeanny:
Şimdi hava durumuna baktım da,
Yarın için karlı gösteriyor, bilemedim.

Kaudupul:
Önümüzdeki 2 ay daha karlı olacak, beni ekmek istiyorsan daha güzel bir bahane bulmalısın.

Jeanny:
Tanrım...
Bunu da nereden çıkardın?
Yalnızca seni düşünüyorum, böyle havalarda çabucak hasta olduğunu sen söylemiştin.

Kaudupul:
Eğer hasta olmamı istemiyor ama yine de yemeğe olumlu bakıyorsan belki de beni evine davet etmelisin, Jeanny.
(Görüldü, 02.47)

Kaudupul:
Jeon*
Üzgünüm, ismini göz ucuyla okurken farkında olmadan böyle yazmışım.

Jeanny:
Böyle mi kaydettin beni?

Kaudupul:
Ah, evet.
Bir sorun olur mu senin için?

Jeanny:
Hayır.
Hayır olmaz tabii ki.
Yalnızca şaşırttın beni.

Kaudupul:
Ne yönden?

Jeanny:
Beni tam anlamıyla tanıyor sayılmazsın.
Böyle kolayca bir şeylerle bağdaştırabiliyor olmanı garipsedim yalnızca.

Kaudupul:
Kendimi övmek gibi olmasın ama insanları çok çabuk çözerim.
Ve ah,
Eğer sahiden de rahatsız olmuyorsan bu şekilde seslensem sana?
İsmin de çok yakışıyor lakin dilim sürekli Jeanny'ye gidiyor.

Jeanny:
Olur.
Sen nasıl istersen.
Söylediğin şarkıyı dinledim bu arada.
Are You With Me.
Ritmi de çok iç gıdıklayıcı fakat sözleri daha çok hoşuma gitti.

Kaudupul:
Güçlü kalmana ihtiyacım var.

Jeanny:
Evet.
Pes etmek için erken, değil mi?
Ah, her neyse.
Eğer yarın 3 gibi kampüsün önünde olursan minik yuvamda ağırlanma şansı elde edebilirsin, Kim.
1 dakika bile geç kalırsan beklemem ama seni.

Kaudupul:
Hey?
Ne kadar da kötüsün, ben sana böyle yapmamıştım:(
Yine de tam vaktinde orada olacağım.

Jeanny:
Bakalım.
Görüşmek üzere o zaman?

Kaudupul:
Görüşmek üzere, canım.
Güzel göz kapaklarını daha fazla yormadan uyu.

Jeanny:
Sen de, Taehyung.
Güzel geceler.

Kaudupul:
🖤

Ölülerin Ruhları || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin