•32•

4.6K 747 692
                                    

Jeonights: Cenneti parmak uçlarına sığdırmış Tanrı; oradan da göğüs boşluğuna uzanan bir yol yapmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeonights: Cenneti parmak uçlarına sığdırmış Tanrı; oradan da göğüs boşluğuna uzanan bir yol yapmış. Teninde adımladıkça bir âşık ya da aziz olma kararını ise bana bırakmış.

[7291 beğeni, 902 kayıt.]

-27 Şubat 2014.-


🎼 Tamino - Persephone

[2014 Şubat'ı, geçmiş]

Taehyung, ağrıları yüzünden uyandığı bir sabahın hemen ertesi gününde kulaklarına dolan gülüşlerle güne başlamayı beklemediğinden gözlerini açtıktan ancak dakikalar sonra yatağından kalkabilmiş, içtiği ilaçlar ve annesinin sürdüğü birkaç doğal krem sayesinde biraz olsun gücünü topladığı bedeniyle gerinirken hemen ayakları ucundaki boş halıya karşı derin bir iç çekmişti.

Dün gece Jeongguk tarafından göz kapaklarına aldığı o iç gıdıklayıcı birkaç öpücük sonrası birlikte sarmaş dolaş hâlleriyle uyuyacaklarını sansa da aradan geçen kısa bir süre sonrası genç çocuğun yanından kalkmasıyla hayal kırıklığına uğradığında hâlini fark eden Jeongguk'tan aldığı cevaba göre o, yalnızca gece yatarken ters bir hareket yapıp göğsüne ya da yüzüne çarpmaktan korkuyordu bu yüzden her ne kadar itiraz etse de onu yanında yatmaya ikna edememiş, ayak ucuna serdikleri yer yatağında tüm gecesini geçirmesine razı olmuştu. Şimdiyse çoktan kaldırılmış yorganlara karşı evden gitmiş olma olasılığını düşünerek ilk başta kötü hissetse de içeriden annesinin keyifli sesini işitmesiyle genç çocuğun nerede olduğunu çoktan anladığından daha fazla oyalanmadan odasından çıktı.

Adımları annesinin sesini işittiği mutfağa doğru koridorda sessizce ilerlerken amacı yalnızca ne konuştuklarını duymaktı bu yüzden mutfak kapısının kenarına geldiğinde içeri girmek ya da onlara bakmak yerine duvara yaslanıp "O kadar şımarıktı ki Jeongguk, istediği olmayınca boğazları acıyana kadar ağlardı evin içinde." diyerek konuşan annesine dikkat kesildi. "Hâlâ şımarık biraz ama o yönünü sevdiklerine gösteriyor sadece."

Annesinin bahsini ettiği kişinin kendisi olduğunu anlamamak imkânsızdı. İkisinin ne zamandan beri mutfakta baş başa konuştuğunu ve bu süreçte Jeongguk'un kendisine dair hangi utanç verici anları öğrendiğini düşünmek bile gözlerini yummasını sağlarken kısa bir sessizlik ardından genç çocuğun normalinden daha ince ve çekingen çıkan sesiyle "Size sahip olduğu için çok şanslı." dediğini duydu. Annesi ise bir şeylerle uğraştığını kanıtlayan birkaç sesin arasından beklemeden "Ben de ona sahip olduğum için şanslıyım." diyerek yanıtlamıştı onu.

Taehyung, ikisinin arasına giren birkaç saniyelik sessizlikte hafifçe başını eğerek kenardan bakarken Jeongguk'un ocağın başında sırtı dönük bir şeyler yaptığını görmesiyle gülümseyerek içeri girecekti ki annesinin "Taehyung tüp bebek olduğunu söylemiş miydi sana?" demesiyle duraksadı. Bu hassas konu kendisi aksine annesini ilgilendirdiğinden ve eğer bahsini etmek istiyorsa onu bölmüş olmak istemediğinden durmuştu lakin onun henüz daha dün tanıştığı Jeongguk'a bunu açacak kadar güvenmiş olması içinde belirsiz birkaç kıpırtıya sebep oluyordu. Jeongguk'un hafif bir şaşkınlıkla "Oh? Hayır." demesi karşısında annesinin konuşmadan önce güldüğünü duydu.

Ölülerin Ruhları || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin