chapter 37 + 38

2.6K 179 34
                                    

פרק כפול! כי חיכיתם הרבה  ❤

Lana Del Rey - Yes To Heaven

נקודת מבט אופיר

אני קמה יחסית מוקדם, נדמה לי, בבוקר יום שבת. ידיו של איליי כרוכות סביב מותניי, ואנחנו צמודים. מעט אור חודר מבעד לתריסים שאינם מוגפים לגמרי, והבית שקט. לאחר הקידוש וחגיגת היום הולדת של איליי אתמול, נשארנו לישון אצל ההורים שלו, שנינו הצטופפנו יחד במיטה וחצי הישנה שלו בחדר נעוריו ונרדמנו לאחר זמן מה של דיבורים ונשיקות. זכיתי להכיר את המשפחה המורחבת שלו, וכולם קיבלו אותי ממש יפה ובאהבה.

אני מרגישה את נשימותיו החמות של איליי על כתפי, ואני מתענגת על הקרבה בינינו. החזה החשוף שלו נצמד לגבי, אני שומעת ציוץ של ציפורים מבינה שכנראה מוקדם ואני עוצמת את עיניי, נשאבת חזרה לשינה.

אני מתעוררת שוב ומרגישה נשיקות על פניי. "אממ.. בוקר טוב." אני לוחשת, "בוקר טוב, יפה." איליי לוחש בקולו הצרוד בזמן שידיו מתחברות עם שלי, והוא מעליי , כולא אותי בגופו. "צריך לקום." הוא ממשיך לנשק אותי ויורד לצווארי. "מה השעה?" אני פוקחת את עיניי והוא אומר שכבר עשר. אני שומעת רעשים של מחבתות או סירים ומניחה שזו אריאלה מכינה ארוחת בוקר. "תתארגני ואמא שלי מכינה בוקר." הוא מאשר את מחשבותיי. "נעשה היום משהו?" אני שואלת, והוא עונה שכן ושאני בינתיים אחליט מה.

לפתע אני מרגישה את איליי מרים אותי, ותוך שנייה אני על כתפו. "משוגע תוריד אותי!" אני צוחקת והוא מוריד אותי מול המראה שבחדר המקלחת הקטן המקושר לחדרו. הוא מחבק אותי מאחור ונושק ללחי, לוקח את מברשת שיניים שלו. אני לוקחת את שלי ומתחילה לצחצח. אני מעבירה ידי על גבו השרירי החשוף, יורדת למטה עד שמגיעה לצלקת שלו. אני רואה במראה את עיניו נעצמות, ויודעת שהוא נזכר בהכל. אני ממהרת להזיז את ידי ומעבירה את אצבעותיי על הבטן השרירית שלו, ועל חזהו, מציירת מעגלים. אנחנו מסיימים להתארגן, ויוצאים מן החדר. חיים, אביו של איליי, שותה קפה וקורא עיתון בזמן שעומר עוזרת לאריאלה במטבח. אנחנו מברכים את כולם בבוקר טוב ויושבים לאכול.

שעתיים לאחר מכן אנחנו באוטו של איליי, נוסעים חזרה הביתה. "נו אין לי רעיונות." אני נאנחת בזמן שידי בשיערו של איליי. "אולי לים?" איליי מציע, "כן, מתאים לי שמש." אני מסכימה וכותבת בקבוצה של החבר'ה שלי. איליי אומר לי לכתוב גם בקבוצה של החברים שלו ואני עושה זאת. לי-דן הראשון לענות והוא אומר שיבוא עם לינוי. "מה ללי-דן יש חברה?" אני שואלת את איליי מופתעת. הייתי בטוחה שהוא רוצה את רות במסיבת יום ההולדת. "לא איזה, זו בת דודה שלו, באה מהצפון לסופ"ש."

אנחנו נכנסים אל הדירה שלי, רוני לא בבית. "יאללה תתארגן ותבוא." אני נושקת לאיליי והוא הולך לדירתו. אני בינתיים ממהרת להחליף לבגד ים, אני מתלבטת בין הביקיני הלבן לשלם הסגול ובוחרת בשלם. אני חושבת שהוא ממש מחטב אותי, יש לו בצדי הגוף רשת שחושפת מעט מהעור, ומחשוף עגול ועמוק עם ריפוד, שנותן אשליה שהחזה שלי גדול יותר. מעל שמה שמלה קלילה וקיצית ונועלת כפכפים.

חיוביתWhere stories live. Discover now