chapter 16

3.3K 173 40
                                    

Lana Del Rey - White Mustang

אזזז חזרתי והנה פרק ארוך מהרגיל, מקווה שאצליח להעלות עוד פרק בקרוב.

אני קמה בבוקר עם כאבי ראש ומעט סחרחורות. הפעם לוקח לי זמן להתארגן, אני איטית יותר ולאט לאט חוזרים אליי גם מאורעות אמש.

אני נעצרת באמצע צחצוח השיניים, כשאני נזכרת בנשיקה. "אומייגד." אני לוחשת לעצמי "אומייגד!" הפעם אני צורחת. "מה קרה?!" צעקה לי רוני מחדרה.

אני מסיימת בזריזות להתארגן ורצה אל חדרה של רוני. היא שוכבת על מיטתה ומתעסקת בפלאפון, אני קופצת עליה ומבהילה אותה.

"מטומטמת, די להבהיל אותי." היא אמרה כשהניחה את ידה על החזה. "את לא מבינה מה קרה!" התחלתי לספר לה את כל מה שקרה אתמול, מאז שכתבתי לו את ההודעה ועד לרגע בו הוא החזיר אותי הביתה.

"מזל טוב כפרה." היא אמרה בחיוך ונשקה ללחי. "מה אני עושה עכשיו?" שאלתי אותה בחשש מועט. "מזה מה את עושה עכשיו?" שאלה אותי בעצמה לא מבינה. "הייתי שיכורה אתמול, אולי הוא לא מעוניין או שהוא סתם זרם איתי?"

"תפסיקי להילחץ מכל דבר. תכתבי לו בוקר טוב ותראי מה הוא יענה." אמרה רוני.

חזרתי אל חדרי ולקחתי את הפלאפון שלי, עושה בדיוק את מה שרוני אמרה. בסך הכל בוקר טוב פשוט.

'בוקר טוב, איך את מרגישה?' כתב לי איליי בחזרה.

'די בסדר, הייתי ממש שיכורה אתמול?'

'קצת, את זוכרת משהו?'

'כן, נראה לי שכמעט הכל.' שלחתי לו.

'מתחרטת?'

'לא.'

'יופי כי גם אני לא.' כתב. אי אפשר לתאר במילים את התחושה שלי כשקראתי את זה.

'אתה רציני בקשר אלינו?' שאלתי.

'כן.' ענה. תודה אלוהים.

'אני שמחה.'

'אני עובד היום, אבל מה את אומרת על להיפגש הסופ"ש?' כתב לי.

'הייתי רוצה, אבל האמת שאני טסה היום וחוזרת בראשון.'

'אה, לאן?'

'לאמסטרדם, אמא שלי פתחה שם מסעדה לא מזמן אז אני הולכת לבקר.'

'תהני.'

'תודה :)' שלחתי ופה הסתיימה השיחה. אני כל כך מאושרת כרגע.

בעוד כשעתיים המונית אמורה לבוא ולאסוף אותי אל שדה התעופה.

המזוודה שלי הייתה מוכנה וכך גם התיק שאעלה עליי למטוס.

דפיקות נשמעו בדלת ואני הלכתי לפתוח אותה, "היי." חייכתי בביישנות כשאיליי נגלה לפני. הוא חיבק אותי ונשק ללחי. "מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו וסגרתי את הדלת אחרי שנכנס.

חיוביתWhere stories live. Discover now