chapter 7

3.3K 153 5
                                    

אין לי מה לומר חוץ מסליחה. אני בתקופה עמוסה מאוד, אז הפרק יצא קצר יותר מהרגיל אבל אתם תסלחו לי 💕 ועוד משהו, הייתם רוצים שאשלב בפרק הבא נקודת מבט של איליי?

Foo Fighters - Best Of You

נקודת מבט אופיר

לא הספקתי לפצות את פי, ומלצר כבר ניגש אלינו בשאלה של מה נרצה להזמין. בהסיח דעת מוחלט, הזמנתי סלט קיסר ומים בטעם אפרסק. "את הסלט את רוצה עם נתחי העוף או בלי?" שאל המלצר ואני השבתי שעם הנתחים. לאחר שרות הזמינה והמלצר עזב אותנו, חזרתי אל השיחה.

"את רצינית עכשיו? איך זה קרה?!" שאלתי בלחץ. "זה היה עם סתיו." אמרה והעבירה יד בשיערה בלחץ. "תזכירי לי מי זה?" שאלתי אותה לא בטוחה. "נו, זה הגבוהה החתיך שהכרתי במועדון." הסבירה בגבות מכווצות. "אני לא יודעת על מי את מדברת, את מכירה הרבה גברים במועדון שאני כבר לא מספיקה לעקוב אחרי זה. בכל מקרה, עשית בדיקה?" שאלתי וחיכיתי לתשובתה שהתמהמה.

"לא. אני מפחדת לדעת מה התשובה." אמרה בחוסר ביטחון ולחש. רות נראתה פגיעה. היא אף פעם לא נראתה כך, היא תמיד חזקה ועוצמתית. בעלת נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה.

תמיד כשנכנסה לחדר, היו עיניים מופנות אליה. היא הייתה מעין מגנט שכזה לגברים, היא הייתה הביצ'ית השווה שגרמה לכולם לרדוף אחריה. אבל עכשיו היא נראתה כבויה. היא נראתה מבועתת. יכולתי להבין אותה, רות עוד לא בשלב שהיא התבגרה מספיק בשביל להיות רצינית ולדאוג לתינוק. אבל אני מאמינה שאם היא תיקח את עצמה בידיים, היא תצליח והיא תהיה אמא מדהימה.

"אל תקפצי למסקנות ככה, איחר לך?" שאלתי בכדי להבין. "כן, ביומיים. ואת יודעת שלי זה תמיד מגיע בזמן." אמרה והשתתקה כשהמלצר חזר אלינו עם השתייה. הודנו לו וחזרנו אל הנושא. "טוב תראי, אנחנו גומרות כאן וקופצות לסופר פארם לקנות בדיקה." אמרתי בתוקף ולגמתי מן השתייה בעלת הטעם המתוק והעדין.

"אוף, למה אני תמיד כל כך סתומה למה?" אמרה ופניה ששידרו עצב הופנו במבט לאחור. "אני הולכת רגע לשירותים." אמרה ותוך רגע קמה על רגליה. הוצאתי את הפלאפון שלי מן כיס מכנסי, כשפתחתי אותו התגלתה הודעה מסהר שכתב לי שמחר התבטל לו שיעור בבוקר והוא רוצה שניפגש. אישרתי זאת ולאחר מכן דפדפתי בעמודי האינסטגרם השונים, למרות שרובם כללו תמונות של קינוחים שווים או מאכלים מגרים במיוחד.

כשרות חזרה, שיערה שהיה פזור קודם לכן, הפך לקוקו גבוה עם מעט שיערות סוררות על מצחה.

"אני בלחץ, אוף." אמרה רות כשהתיישבה חזרה. "הכל קורה לטובה מאמוש, אל תדאגי." אמרתי ונשקתי ללחיה.

מלצרית ניגשה אלינו כשמגש עם המנות בידיה, "טורטוליני גבינות?" אמרה המלצרית והרימה את הצלחת מן המגש. רות הרחיקה את בקבוק השתייה שלה מן השולחן והמלצרית נתנה לה את המנה. "וסלט קיסר." אמרה בעליזות והניחה את הקערה אל מולי. הודנו לה והתחלנו לאכול.

חיוביתWhere stories live. Discover now