chapter 11

3.1K 153 22
                                    

אני מרגישה כאילו הכתיבה שלי כבר לא כל כך משהו, אשמח אם תתנו הערות ❤

Avril Lavigne - My Happy Ending

נקודת מבט איליי

"איפה לשים את זה אבא?" שאלתי את אבי מהחצר הבית, כשהחזקתי בידי את ערמת הכיסאות. הוא יצא אליי והורה לי להניח אותם סביב השולחן שאותו הייתי צריך לפתוח ולהזיז למרכז החצר.

לאחר שסיימתי עם כל מה שנותר לי לעשות בכדי לסדר את החצר לכבוד יום ההולדת של אחותי, עומר, ניגשתי אל חדרי הישן והתקשרתי אל לביא. הוא לא ענה, אבל לאחר רגע החזיר צלצול.

"אה גבר?" שאל אותי בקול ישנוני. "ישנת?" שאלתי בקול אדיש ומחוספס מעט, "כן, הערת אותי מניאק." השיב ופיהק תוך כדי. "לא נורא, תתעורר. אני רוצה ללכת לחדר כושר." החזרתי לו.

"נווו, אבל למה אני צריך לבוא?" המשיך להתבכיין. "כי בפעם שעברה אני באתי איתך, למרות שלא רציתי."

"אתה אף פעם לא רוצה גם ככה." המשיך לומר, "אז תתלהב שעכשיו אני כן רוצה."

"טוב, ביי." אמר והפעם בקול יותר צלול, וניתק.

למען האמת, לא היה לי אכפת ללכת לבד לחדר הכושר. אבל השעה שתיים עשרה כבר, והוא בכל מקרה צריך לקום. זו דרך להחזיר לו על הפעם שעברה שעשה לי את זה.

בדרך כלל אני לא אוהב ללכת לחדר כושר, כי אני פשוט מרגיש שיש יותר מדי אנשים סביבי. ואני שונא צפיפות, ואני שונא את העובדה שחצי מהאנשים שם בעצם באים בשביל לומר שהם שם. אני מעדיף ריצה על הים, או אפילו בפארק ככה סתם.

"אמא, אני הולך." אמרתי לאימי כשיצאתי מן החדר, מוכן לצאת. "טוב מאמי, יש קופסא עם אוכל במקרר, לצהריים בשבילך, קח." אמרה בזמן שנחה על הספה בסלון עם מגזין נשים שטחי בידה.

"טוב." השבתי בקצרה ולאחר שלקחתי את הקופסא, ונפרדתי ממשפחתי יצאתי מן הבית והתחלתי לנסוע אל הדירה.

נקודת מבט אופיר

"זה כי את לא מעריכה את עצמך מספיק." אמרה לי ליה כשחנינו בחניית הקאנטרי.

אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו, אני וליה קבענו לצאת לקאנטרי. לה יש מנוי, ולי כרטיסיה לכנסיות חד פעמיות, וזו הזדמנות טובה לנצל אותן, כי אני לא ממש מתה על להיות בבגד ים בציבור. חוסר ביטחון. ועל זה ליה מדברת.

"אני כן, כאילו, אני לא כל כך נוראית אבל אני גם לא כזאת וואו." אמרתי ומשכתי את כתפיי. לא בא לי להמשיך לדבר על זה.

"את מייאשת אותי. כולם אומרים שאת מהממת, תתעוררי." אמרה והניפה את שיערה הבלונדיני והארוך על צידה הימיני.

"כולם מגזימים.." מילמלתי בפרצוף חמוץ. "בואי נתחיל מהחדר כושר?" שאלה ותלתה על כתפה את תיקה הגדול.

חיוביתWhere stories live. Discover now