chapter 31

2.6K 194 23
                                    

Harry Styles - Watermelon Sugar

"נו תספר לי לאן הולכים!" אני צוחקת כשאיליי מוביל אותי עם בד קשור על עיניי. אני מרגישה חול ברגליי, ריח מלוח ורוח נעימה. הוא לקח אותי לים. אנחנו נעצרים ואיליי אומר לי פשוט לחכות עד שהוא מסיים לסדר את הכל. הוא מוריד לי את כיסוי העיניים וחיוך מיד עולה על פניי.

"לכבוד מה זה?! יש לי יום הולדת ולא ידעתי?" אני מסתובבת אליו ומשלבת את ידי מאחורי עורפו, עומדת על קצות אצבעותיי. "לא.. אבל החלטתי שהיום אנחנו עושים יום כיף, זה התודה שלי על זה שאת צריכה להתמודד איתי." הוא אומר מביט אל תוך עיניי.

"אתה לא צריך לומר לי תודה, ואני לא מתמודדת איתך כאילו אתה אתגר. אנחנו שנינו יחד בתוך זה." אני אומרת ונושקת לשפתיו נשיקה חטופה, אלא שאיליי מעמיק אותה ומרים אותי עליו כך שרגליי כרוכות סביב מותניו. אני מעבירה את ידי בשיערו, מלטפת את חזהו ואת כתפיו בזמן שהוא מוחץ בידו את ישבני וגורם לי לגנוח אל תוך פיו.

גופי רותח, חם לי ואני מרגישה שאני בתוך מערבולת של תשוקה. איליי נשען על קיר האבנים שמאחוריו ואנחנו משתפשפים זה בזה באיטיות. רגע לפני השיא איליי מתנתק משפתיי ומוריד אותי אל הקרקע באיטיות. אני מאוכזבת מעט אבל לא נותנת לזה להרוס את הרגע, אנחנו הולכים לעשות כיף.

"נו אז ספר לי מה הכנת." אני מבקשת ומתיישבת על מגבת החוף שסידר. איליי מתיישב לידי ועוטף אותי בידיו השריריות. "אנחנו נהיה כאן קצת בים, ואחר כך נלך למסעדה ובערב חברים שלי רוצים להכיר אותך אם בא לך." הוא אומר ואני שמחה לשמוע זאת. "חיכיתי שתציע." אני אומרת לו ונושקת לידו.

"באמת? אם היית אומרת כבר היית פוגשת אותם, אבל אל תדאגי את לא מפסידה כלום. חבורה של סתומים." הוא צוחק ומלטף את ראשי. שקט כאן כל כך, ואני מתה על זה. הוא לקח אותנו לפינה מרוחקת ושקטה ואנחנו כמעט לבד בכל החוף. אולי כי בוקר. הוא מוציא מהתיק הזה שלו גזיה וערכת קפה וקופסא עם עוגיות.

"אתה מכין לי את הקפה המפורסם שלך?" אני שואלת והוא משיב בחיוב ונושק לשפתיי. "תעשה לי שתיי כפיות סוכר, וקצת חלב לא הרבה ואני רוצה גם-" הוא קוטע אותי בנשיקה, "תשתקי קצת ותסמכי עליי." אני צוחקת ומחליטה להפסיק לשגע אותו.

"בבקשה, קפה לפרינססה." הוא מגיש לי את הקפה ומזהיר שזה רותח. "וואו." אני מופתעת, "יש לזה טעם של שוקולד קצת." אני מחייכת אליו "טעים לך?" "מאוד." "יופי זה מה שחשוב. יש לזה טעם של שוקולד כי המסתי קוביית שוקולד בפנים." "אוי אני פשוט חולה עליך." אני נושקת בחוזקה ללחיו הדוקרנית.

כשאנחנו מסיימים את הקפה, איליי רוצה להיכנס למים. "אבל אין לי בגד ים." אני משרבבת את שפתיי והוא נושק להן. "תיכנסי איך שאת ואחר כך תיקחי את החולצה שלי. היא ארוכה מספיק נכון?" הוא אומר ושואל בזמן שמתפשט.

חיוביתWhere stories live. Discover now