Intro💙💚❤

961 35 4
                                    

Unicode

Tay

ကိုယ်က ချစ်နေပြီး သူသိအောင်ဖွင့်မပြောနိုင်လို့ စိတ်မကောင်း ဖြစ်ရတယ်ဆိုရင် အချစ်က
ခါးသက်ခြင်းလား .........

Off

အချစ်ကို လူတေအမျိုးမျိုး အဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုကြပေမဲ့ ကျနော့်အတွက် အချစ်တေ ပျောက်နေခဲ့တယ် သူနဲ့မတွေ့ခင်ပေါ့.........

Singto

ကိုယ်ကချစ်မှ အချစ်လို့ ယူဆခဲ့ပေမဲ့ အဲ့ယူဆချက်တေက မင်းကိုယ့်ကို ချစ်တယ်လို့ပြောတဲ့နေ့ထဲက ပြောင်းလဲသွားခဲ့တယ်.....

New

တချို့သူတေတော့မသိဘူး ကျနော်ကတော့ ကိုယ်ကပဲချစ်နေရရင်ပဲ စိတ်ချမ်းသာပြီမို့ အချစ်ဆိုတာ ချိုမြိန်ခြင်းလို့ သတ်မှတ်ထားတယ်.......

Gun

အချစ်ဆိုတာ ဘာလဲ ကျနော်မသိဘူး ဒါပေမဲ့ ထင်တာကို ပြောရမယ်ဆိုရင် အချစ်က ပျော်ရွှင်ခြင်းပဲ ဖြစ်လိမ့်မယ်.......

Krist

အချစ်ဆိုတာ ရယူခြင်းလား ပေးဆပ်ခြင်းလား ကျနော်မသိပေမဲ့ ကျနော်သူ့ကို မြင်မြင်ချင်းပဲ ချစ်မိသွားခဲ့တာပါ........

Zawgyi

Tay

ကိုယ္က ခ်စ္ေနၿပီး သူသိေအာင္ဖြင့္မေျပာနိုင္လို႔ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတယ္ဆိုရင္ အခ်စ္က
ခါးသက္ျခင္းလား .........

Off

အခ်စ္ကို လူေတအမ်ိဳးမ်ိဳး အဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုကြပေမဲ့ က်ေနာ့္အတြက္ အခ်စ္ေတ ေပ်ာက္ေနခဲ့တယ္ သူနဲ႕မေတြ႕ခင္ေပါ့.........

Singto

ကိုယ္ကခ်စ္မွ အခ်စ္လို႔ ယူဆခဲ့ေပမဲ့ အဲ့ယူဆခ်က္ေတက မင္းကိုယ့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာတဲ့ေန႕ထဲက ေျပာင္းလဲသြားခဲ့တယ္.....

New

တခ်ိဳ႕သူေတေတာ့မသိဘူး က်ေနာ္ကေတာ့ ကိုယ္ကပဲခ်စ္ေနရရင္ပဲ စိတ္ခ်မ္းသာၿပီမို႔ အခ်စ္ဆိုတာ ခ်ိဳၿမိန္ျခင္းလို႔ သတ္မွတ္ထားတယ္.......

Gun

အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ က်ေနာ္မသိဘူး ဒါေပမဲ့ ထင္တာကို ေျပာရမယ္ဆိုရင္ အခ်စ္က ေပ်ာ္႐ႊင္ျခင္းပဲ ျဖစ္လိမ့္မယ္.......

Krist

အခ်စ္ဆိုတာ ရယူျခင္းလား ေပးဆပ္ျခင္းလား က်ေနာ္မသိေပမဲ့ က်ေနာ္သူ႕ကို ျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ ခ်စ္မိသြားခဲ့တာပါ........

Definition of love💙💚❤ ( Completed) Where stories live. Discover now