A nevem Persley Mason. Két nővérem és egy bátyám van. Londyn, Sydney, és Logan Mason.
Jómagam az apám jóvoltából világhírű táncos vagyok az L.R.S.- nél.
Sydney énekes, és több saját dala is van....sőt a rengeteggel sem túlzok. Klippekben is szokott dolgozni, de az éneklés a mindene.
A másik nővérem, Londyn, inkább amolyan elzárkózott lány, nem szereti a nagy tömeget, de a fellépéseimre el szokott jönni. Szeret a természetben alkotni, tudjátok festeni olvasni meg a franc tudja mit csinál még ott.
És igen. Mint minden családban, nálunk is van egy elcseszett gyerek. Logan. Szerintem annyi elég is róla, hogy 16 éves lázadó tini, aki mindig a szobályában van, (mint minden ilyen korú gyerek?) a legjobb barátja, Hudson szinte már a testvére, és a szüleivel nem ápol jó kapcsolatot.
Igen, vannak szüleim is😁.
Anyám leánykori neve Mary Cooper. Apámat pedig úgyszintén Logan Kyle Mason-nek hívjak. A középső nevünk Kyle. Ezért szerepel a családunk aláírásoknák, úgy, hogy ...K. Mason.Vegánok vagyunk, azaz nem eszünk állati húsokat. Apám szerint fontos a jó kondi. A kondiról jut eszembe...a szobám tele van érmekkel, plakátokkal, különféle edzőcuccokkal.
Óriási házunk van, mivel a ,,legtöbb,, gyerek hírneve a családban, plusz a szüleim reptéri fizetése állja a sarat.
3 edzőterem, egy színpad, hatalmas medencék, és jó pár emelet.Nem szoktam nagyon kihasználni az embereket a hírnevem miatt, de már kezdem unni, hogy az utcára csak napszemüvegben, maszkban, és kapucnival a fejemen léphetek ki.
Anya egyébként kedves nő. Bár eléggé
nehéz lehetett 4 barmot felnevelni szegénynek, de már felnőttünk.Sydney szerepet kapott egy filmben, Londyn megfestette ,, élete,, művét, amivel újfent milliókat kaszált, én pedig életem versenyére készülök. Napi 6 óra gyakorlás, reggel fél háromkor kelés, futás, futás, és mégtöbb futás. Így telnek szerény napjaim...apa sosem hagy békén.
Hudson peig egyre többet van nálunk. Az ő élete sem valami kecsegtetően könnyű. Anyai ágán mindenki meghalt, az apja pedig egy alkoholista drogos, aki sosem gondoskonik róla, pedig még kiskorú(16). Több hetet töltött nálunk, mikor az apja kórházban volt. Ott megfogadta, hogy soha többet, nem iszik. Hát gondolom midenki sejti mi lett belőle.
Egyébként jól kijövök a testvéreimmel, persze amikor hagynak nekem kávét, de nagyjából mikor időnk tartja, akkor együtt vagyunk. Nincs legjobb barátnőm, így a pasis ügyeimet, amik igazából nincsenek is, Sydney-vel szoktam megbeszélni. Ő tapasztaltabb ilyen téren.
Adok egy kis bizonyítékot, hogy elhigyjétek, hogy szeretjük egymást:
Sydney pasija mindig az én ablakomon szokott közlekedni, még akkor is , amikor nem kéne...de megengedem neki, mert jófej, és igazából már megszomtam.
Mind a négyen cigizünk, de egyikünk se árulja el a másikat, mert akkor a szüleink tuti kibeleznének.
Ők nem tudnak Steve-ről (Sydney palija stb,,) de nem is szólok nekik.
Csak én és Sydney tudjuk, hogy Steve az ablakon jarkál, de valójában Steve kért meg , hogy ne szóljak apámnak, mert tudja mi történt Sydney többi fiújáva, aki az ajtón próbált bejönni...A szüleim homofóbok, de egyikünk sem akar másik nemhez vonzódni. Vagyis csak azt hittem... ugyanis a minap drága bátyám bejelenti, hogy biszex. Szerencsétlen, milyen szar élete lehet a család feketebáránya ként. És még ez is...szerencse, hogy nem meleg. Én nem ítélem el az lgbtq embereket, de én inkább maradok heteró.
Szerintem ennyi elég is az életünkből...és ez még csak a bevezető😂😏
540 words
YOU ARE READING
A Múlt Emlékei /Ff./ ✔
Romance- ki vagy te?- kérdezte az ,,elrabló,, majd felkapcsolta a lampát. -mi közöd hozz....-nem tudtam befejezni a mondatot, mert megláttam ŐT. Tipikus olyan srác volt, akiért első ránézésre minden csaj, de lehet még pasi is oda-vissza van. Kétoldalra elv...