- szia cica nem akarsz egy kicsit szórakozni - imádtam a morgó hangját, és mivel Sydney a közelemben sem volt, úgy gondoltam, holnap úgyse fogok semmire emlékezni, miért is ne...hát nem kellett volna.Lassan berángatott egy szertárba, és egyből ajkaimnak esett. Letépte rólam a blézert, és már a ruhát kezdte volna, de megállítottam.
- mi a neved - suttogtam ajkaira
- miért fontos
- tudni akarom - feleltem határozott hangon
- Liam Brown - morogta újra ajkaimra - a tiéd cicus
- nem vagyok cicus. A nevem Persley
Egy pillanatra megállt. És mélyen a szemebe nézett. Láttam benne az elsötétült lelket, ami tisztán várta, hogy a testem minden egyes részét felkutassa. Így mielőtt megszólalhatott volna, én kezdeményeztem, és elkezdtem a nyakát szívni. Egyre lejjebb haladtam, és már leguggoltam volna, mikor megszólalt.
- nem akarsz feljönni hozzám - huzott vissza magához - közel lakom - vetett egy csábos mosolyt, majd megfogta a kezem.
Kettős érzéseim voltak. Az alkoholtól gondolkodni sem tudtam, de éreztem hogy az előttem álló egy igazi Picasso festmény, amiről sosem lehet eldönteni, hogy támadni akar, vagy édesen megsimogatni. Beleegyeztem döntésébe, és lassan húzni kezdett az ajtója felé. Eszembe se jutott mire vállalkoztam. De jelen pillanatban nem is érdekelt. Abban a pillanatban mikor leparkolt, áthajoltam az ölébe, és elkezdtem kicsatolni emelkedő nadrágját.
- látom nem bírsz várni baba - vetett egy pillantást, majd átadta magát az élvezeteknek. - annyira jó vagy - morogta
- lehúztam a sliccét, mire végig simított a hátamon, és hátravetette fejét.
- ohh baba fel akarom veled avatni a világ összes pontját - morogta fülembe, mire nadrágon keresztül enyhén ráharaptam farkára.
Cselekvésemre hátradőlt és elsüppedt az ülésben, de gondoltam még kicsit húzom az agyát. Átültem ölébe, és úgy kezdtem simogatni játékszerét. Partnerem eközben felcsúsztatta a kezét a ruhám aljában, és x pontomat kezdte fehérneműn keresztül cirógatni. Egy hangos nyögés hagyta el a számat.- a hátsó tér tágasabb - mondta összeszorított szemmel, majd hirtelen kipattantak szemei, mikor megérezte, hogy engem nem érdekel hol fogom leszopni. Óriási zihálással az eléjén, és nagy morgásokkal szorította meg a hajam.
- ahhh csináhhh csináld méghh - próbált egy értelmes mondatot kinyögni, mire újra felültem ölébe, és meztelen alsó felét hozzáérintettem saját nemiszervemhez fehérneműmön keresztül.
- úgy látom anyuci megtanított mindenre - motyogta csukott szemmel. - ügyes kislány - nyitotta ki íriszeit
- apuci volt - mosolyogtam sunyin, majd fekete műkörmöm nyakától kezdve egészen lassan lefele irányoltam
- ne bőszíts fel kislány válaszolj ha hozzád beszélek - fogta meg nyakam mire újra rámosolyogtam, és heves csók csatába hívtam. Ám az egyik nem kiszámítható pillanatban megmarkolta alattam pihenő farkát, és felhúztam rajta a kezem.
- szállj le rólam - suttogott a szemembe, mire értetlenül néztem rá - ne nézz így, nem itt akarlal először megbaszni menjünk fel
Lekászálódtam róla, majd becsatolta nadrágját, és kiszállt a kocsiból. Átment a jármű másik oldalára, és kinyitotta nekem az ajtót. Erről beszéltem. Sosem lehet eldönteni mit is akar velünk, bár a mostani helyzetben elég egyértelmű volt. Beszaladtunk az óriási medencés házba, és már a lépcsőn egy másnak estünk. Lehúzta hátul a ruhám cipzárját, és azonnal letépte rólam. Azonnal felcsillat a szeme, mikor előtte álltam magassarkúban, és fekete, csipkés fehérneműben.
VOUS LISEZ
A Múlt Emlékei /Ff./ ✔
Roman d'amour- ki vagy te?- kérdezte az ,,elrabló,, majd felkapcsolta a lampát. -mi közöd hozz....-nem tudtam befejezni a mondatot, mert megláttam ŐT. Tipikus olyan srác volt, akiért első ránézésre minden csaj, de lehet még pasi is oda-vissza van. Kétoldalra elv...