³

621 30 15
                                    

Minęło kilka tygodni. Hyunjin własnie siedział na sali treningowej w swojej szkole, razem z Minho i Felixem.

Tańczyli tego dnia kolejny z układów, a Hwang czuł się coraz gorzej. Było mu nie dobrze, był blady jeszcze bardziej niż zwykle, a zawroty głowy nie ustawały nawet po dłuższym odpoczynku.

W połowie układu zatrzymał się, następnie trzymając się za brzuch pokierował się w stronę ławek, na których zwykle siadali po skończonym treningu aby chwilę odpocząć.

Kiedy usiadł od razu oparł głowę o ścianę która znajdowała się za nim, i mocniej nacisnął na swój brzuch. Czuł się w tym momencie fatalnie, ale zrzucał winę na "grypę żołądkową". Przez ostatni tydzień wymiotował, ale oczywiście nie pojechał do lekarza, wolał sam sobie to wytłumaczyć.

Po chwili przy blondynie znalazła się pozostała dwójka chłopaków. Martwili się o niego, widzieli przecież że coś jest nie tak. Już wcześniej Hyunjin chodził trzymając się za brzuch i narzekając na ból, ale za każdym razem gdy pytali co się dzieje, dostawali taka samą odpowiedź. Nic się nie dzieje. Cóż, nie zadowalało ich to, zwłaszcza że wszystko było po nim widać.

W czasie kiedy Minho próbował wyciągnąć z blondyn jakiekolwiek informacje, Felix odszedł kawałek od nich, następnie dzwoniąc do Banga. Po kilku sygnałach usłyszała jego głos.

- Halo?

- Hyung... Możesz przyjść na salę treningową? To ważne..

- Coś się stało? - Dopytywał, będąc prawie pewnym że chodzi o Hwanga.

- Po prostu przyjdź jak najszybciej. - Felix rozłączył się, następnie wracając do pozostałej dwójki.

Hyunjin teraz dosłownie leżał na ławce, kuląc się z bólu.

Chan już po kilku minutach był na salce, trzymając Hyunjina za rękę.

Mimo sprzeciwów blondyna zadzwonili po karetkę. Hwang nie miał tu nic do powiedzenia.

Godzinę później Hyunjin razem ze swoimi rodzicami siedział na jednej z sal szpitalnych, czekając na wyniki badań.

Po chwili w skali pojawił się lekarz, na którego cała trójka spojrzała.

- Gratulacje, jest pan w ciąży. - Słowa lekarza go załamały, jak to mogło się stać? Przecież używali prezerwatywy.

Hyunjin bal się spojrzeć na rodziców, wiedział co teraz może się stać.

__________
Nie wiem okej
Przepraszam z błędy
Wracam do umierania

𝓦𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂|ʰʸᵘⁿᶜʰᵃⁿOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz