פרק 9-
ברין-
״היית מדהים! מזל טוב!״ קפצתי בשמחה בלתי מרוסנת לזרעותיו ברגע שהשחקנים יצאו מהמלתחות אחרי המשחק.
״תודה! ממתי את באה למשחקים שלי?״ משהו חשדני נצץ בעיניו כשהוריד אותי לקרקע.
״רציתי להוכיח לך שאני גאה בך מאוד מאוד״ חייכתי חיוך רחב והחוויתי על החולצה שלי שנשאה בגאווה את השם קולדוול ואת מספר החולצה שלו.
באמת הלכתי עד הסוף. עכשיו כשאיילי ידע לא הייתה לי בעיה לזעוק מראש כל בניין שג׳ייס אחי. טוב... לא היה צריך להגזים ככה אבל הרעיון מובן.
״אהבתי את החולצה אבל אם היית מדפיסה עליה את הפרצוף שלי זה היה אפילו טוב יותר״ אחי שלח אליי חיוך ממזרי.
״היית מת, קוף!״ חבטתי בזרועו.
״מסיבה אצל לוק!״ מישהו צווח לעברנו לפניי שרץ לעבר היציאה.
״הוא מודע לזה שזו גם הדירה שלך, נכון?״
״הוא שיכור מניצחון אה... ולקלרמן יש גם מוח של פאקינג ציפור״ אחי נחר בבוז.
כמעט פתחתי את הפה הגדול שלי כדי להסכים איתו ולהעלות את אחד הסיפורים שאיילי סיפר לי. אבל למזלי עצרתי את עצמי ברגע האחרון לפני שהפללתי אותנו.
״אז... אני מוזמנת?״
״ברור. אני כאן עם הרכב.״ אחי הנהן ועטף את כתפי בזרועו והוביל אותי ליציאה.
כמובן שעייני חיפשו אחרי איילי אבל לא מצאתי אותו בסביבה לפני שנכנסנו לרכב. הטלפון של אחי לא הפסיק להבהב כל הנסיעה אבל ידעתי טוב יותר מלענות או לקרוא את ההודעות שלו בקול רם. אחרי שעשיתי את זה בגיל 15 במסיבת חג המולד שבה היו גם סבא וסבתא ואמא שלנו והחבר שלה אז וצילקתי את כולנו לנצח נצחים עם הודעות זימה מחרידות.
אז הנחתי לטלפון שרטט והבהב עד שהגענו לבניין של אחי. הרבה מכוניות חנו לאורך הרחוב כולל זו המוכרת של איילי. הלב שלי החסיר פעימה. לראות אותו על הקרח היה מוזר ומדהים באותה נשימה. הוא היה מסור וכל מסירת דסקית הייתה בשבילו כמו משימת חייו. הוא בלם, זז במהירות והיה כמו חומה בצורה אל מול התקפות חוזרות ונשנות. כמעט יכלתי לשמוע את המוח שלו מתרכז ומנסה לצפות את המהלכים הבאים. הוא היה כל כך מדהים.
בדירה של ג׳ייס ולוק שהייתה מלאה עד אפס מקום בחוגגים ואלכוהול מיד מישהי תפסה את זרועו של אחי ומשכה את תשומת ליבו. כהרגלו לא היה צריך יותר מזוג שדיים כדי להסיח את דעתו. אני התקדמתי לעבר השולחן שהיה מכוסה מפה חד פעמית ולקחתי פחית בירה זולה.
״היי אחות של איילי״ בחור ענקי עם שיער חום פרוע ועיינים שובבות חייך אליי חיוך לבן. קלרמן.
״היי גם לך״ חייכתי חזרה.
״אמרו לך פעם שאת לא דומה לאחיך?״
״הממ... לא נראה לי״
״אז תני לי להגיד לך שאת ממש שווה, אחות של ג׳ייס והוא... טוב הוא פאקינג טרול או אבוקדו לא בשל ביום טוב״ הוא ציחקק מהבדיחה של עצמו ולגם מבקבוק ויסקי יקר בטירוף שאחז בידו.
״המממ... תודה?״
״מה את אומרת שאני ואת...״
״זה מספיק, קלרמן״ קול מוכר, רציני בטירוף ויפה להחריד קטע את קלרמן.
״אה, איילי... אתה... הממ לא תספר על זה לג׳ייס, נכון?״ קלרמן שלח לאיילי שעמד מצידי השני חיוך מתוח.
״לך לרדוף אחרי טרף בגודל שלך, קל״ איילי החווה בידו בתנועה של סילוק.
״נתראה אחות של ג׳ייס״ קלרמן נופף לי וקרץ בשובבות לפני שנעלם לתוך קהל החוגגים.
״הוא אפילו לא יודע איך קוראים לי״ מלמלתי.
״והוא גם לא צריך לדעת, ברין״ איילי משך בכתפיו בנוקשות.
״מישהו מקנא״ חיוך נגע בקצה שפתיי.
״בו? אין סיכוי״ איילי הניד בראשו וזה היה הדבר הכי מקסים שאי פעם ראיתי עם התלתלים האלה שלו.
״היית מדהים במשחק״ נגעתי בעדינות בקצה אצבעי בידו. מגע קל שהצליח להשפיע על כולי.
״אני תמיד מנסה. זה חשוב לי״ הוא אמר בשקט ונתן לי לדעת בו בחופשיות.
״היי איילי אתה בא להשלים לנו למשחק?״ מישהו טפח על כתפו של איילי.
הוא הנהן והסתלק בלי לומר אפילו שלום. טוב ידעתי שאנחנו אמורים לשמור על זה בסוד אבל שנאתי את זה באותה נשימה. לגמתי עוד מהבירה שלי והלכתי לשבת על אחת הספות עם חבורת בנות שצחקקה בקול. העמדתי פנים שאני מתעניינת בדיון שלהם על החברה האחרונה של הארי סטיילס ומי המרצה הכי חתיך בסגל. בשלב מסוים אחרי שביקרתי בשירותים כבר הייתי מוכנה ללכת. שלחתי הודעה לג׳ינס שלא נראה בסביבה וכנראה היה בחדרו מאחורי הדלת המוגפת היטב עם איזו בחורה.
ההליכה לקמפוס לא הייתה ארוכה במיוחד אז החלטתי ללכת ברגל לשם.
״לאן את הולכת?״ לפני שהספקתי אפילו לצאת מהרחוב שמעתי את הקול מאחורי גבי.
״למעונות. מיצתי את המסיבה.״
״ברגל? בשעה כזו? כשמסביב יש אנשים שיכורים שהרגע יצאו ממסיבה?״
״אני ילדה גדולה ואני יכולה לדאוג לעצמי״ משכתי בכתפיי והמשכתי ללכת.
״לא אמרתי שאת לא. פשוט חשבתי שתעדיפי לנסוע לשם ולא ללכת ברגל״ הוא הצטרף והלך לצידי.
אין צורך לומר שצעד אחד שלו היה כמו שלושה צעדים שלי.
״אני דווקא אוהבת את האויר הפתוח״.
״את כועסת עליי?״
האם כעסתי עליו? לא... פשוט הייתי מתוסכלת. היינו יחד כבר כמה חודשים ולמרות שבהתחלה זה היה הרעיון שלי עכשיו כבר רציתי להראות חיבה בציבור, לדבר איתו בפתיחות במרחב חברתי ופשוט להיות אני איתו בכל סטיאוציה.
״לא״.
״קייסי לא יחזור לחדר שלנו הלילה״.
נתתי לו יד. ואז הלכנו אל הרכב שלו. ברכב היה שקט שאליו כבר הייתי רגילה. איילי לא היה אדם דברן במיוחד אלא אם הנושא היה מאוד קרוב לליבו או שהוא היה צריך לומר משהו חשוב. כרגיל החדר של קייסי ואיילי היה מסודר להפליא בצד אחד של וילון האמבטיה ומבולגן כמו גן חיות בצד השני.
״לא היית צריך ללכת מהמסיבה בגללי״ מלמלתי תוך כדי שהורדתי את הנעליים ועליתי על המיטה שלו.
״זה היה הניצחון הראשון שלנו במשחק הראשון של העונה. הייתי חייב להראות את פניי במסיבה. הסיבה היחידה שנשארתי מעל עשר דקות היא את״.
למה כל דבר שהוא אומר חייב להשמע כל כך מתוק?.
״בקושי דיברת איתי או התקרבת אליי״ לא הצלחתי לשמור את זה בפנים.
״ברור שלא. אנשים היו שמים לב ומתחילים לשאול שאלות״.
״ו?״
״ואנחנו מנסים ש... רגע... את רוצה שידעו?״
״אולי״ משכתי בכתפיי.
״ברין״
״מה?״
״אני לא חושב שזה יהיה חכם עכשיו. העונה רק התחילה, אחיך יתחרפן על שנינו וזה יצור דרמה מיותרת שאני לא מעוניין להתמודד איתן״ הטון שלו היה מאוזן ולגמריי שליו. כאילו העניין כבר סגור אצלו.
״דרמה מיותרת? זה מה שאתה חושב עלינו?״
״אני חושב שאת הדבר הכי טוב שקרה כבר הרבה זמן. יותר מידי זמן.״
״איילי...״
״אני רציני, ברין. בגלל זה אני רוצה שנחכה לסוף העונה ואז נוכל לספר על זה. נתמודד עם זה כשאני אהיה מוכן לחלוטין ולא לעשות את זה בעיתוי בעייתי לשנינו״.
הבטתי לעיניו הכהות והגדולות וראיתי בהן כנות מוחלטת. איילי היה אדם שקול ורגוע מטבעו וזה יכל בקלות להתפרש כאדישות, התנשאות ואפילו חוסר אכפתיות אבל אני בילתי איתו מספיק כדי לדעת שזה לא נכון. היה לו אכפת. היה לו אכפת ממני.
״זה פשוט מבאס שאני כל כך קרובה אלייך וצריכה להתנהג כאילו אני לא מכירה אותך בכלל.״
״ואת חושבת שאני נהנה לראות את אחד החברים שלי מתחיל איתך?״
הנדתי בראשי.
״תאמיני לי שאני יודע שזה לא רק הוא ולא רק במסיבות. וזה ממש לא מוצא חן בעייני, ברין״ הוא ליטף קלות את לחיי עם מפרקי אצבעותיו המחוספסים.
״אתה מקנא?״ המחשבה כמעט הצחיקה אותי.
״הסתכלת על עצמך במראה לאחרונה, ברין קולדוול... כל גבר סטרייט בקולג׳ הזה שלא ירצה אותך הוא מטורף על כל הראש או סתם עיוור״.
״אמרו לך פעם שאתה חמוד בטירוף שאתה מנסה לנשק לי את התחת?״ הסמקתי בטירוף וליטפתי בעדינות את התלתלים שלו.
״ואת יודעת מה הכי גרוע?״
״מה?״
״שמה שרואים במראה זה אפילו לא קצה הקרחון לכמה את יפה מבפנים״.
ואני נשבעת שברגע הזה הפכתי פיזית לשלולית. איך אפשר שלא?. איילי סטיוארט הוא כל כך הרבה יותר ממה שנראה לעין. ואם אנחנו צריכים לשמור על זה בסוד עוד קצת כדי שזה יצליח אז אני מוכנה לזה. על מי אני עובדת בשלב הזה הייתה מוכנה לכל כדי לשמור על איילי לצידי.
״אתה כזה נשקן תחת״ מלמלתי כדי לא לבכות.
איילי רק חייך את החיוך הזה שלו ואז תפס במותניי והפך אותי על הבטן לפני שהתחיל לנשק את הישבן שלי שוב ושוב.
״תפסיק! מטומטם!״ ציחקקתי אבל הוא המשיך.
אני התרוממתי מעט ופתחתי את הכפתור והרוכסן של הג׳ינס שלי.
איילי משך אותם ממני ונישק את ישבני מעל התחתון.
״שאר הגוף שלי מרגיש מוזנח״ לחשתי ומהר מאוד הגוף שלי כוסה בנשיקות והבגדים שלנו נעלמו בזה אחרי זה עד שנשארתי רק עם תחתונים ואיילי עם בוקסר.
״את כל כך מושלמת״ הוא נישק את שפתיי וגופו הגדול כיסה את גופי.
״מספיק מושלמת כדי ש... תשכב איתי?״ התנשפתי ונגעתי בעדינות בתלתלים שנפלו על מצחו.
״את בטוחה ש...״
״כן. כל כך כל כך כן.״
איילי הביט בעייני לפני שנשק לי שוב ברוך בלתי נתפס. הוא נישק שוב את גופי כל הדרך אל העמק בין רגליי. הוא נשק לי מעל התחתון וגופי מיד התזדעק בעונג. כמו בכל דבר שעשה גם כשהוריד ממני את התחתון הוא היה עדין ומחושב. לאט לאט עד שבקושי נשמתי. כשפיו נגע בי מיד גבי התקשת ונפרד מהמזרון. זה הרגיש כל כך טוב.
״עוד... בבקשה... עוד...״ לחשתי וזה בדיוק מה שהוא נתן לי.
פיו היה עקשן ומיומן ובאותה נשימה רך ועדין. בחיים לא הרגשתי ככה והמוח שלי היה מעורפל לחלוטין.
״אני... מכניס אצבע...״
״מה שאתה רוצה, הכל אני אתן לך הכל״ עייני פגשו בעיניו שהפכו למעורפלות מעונג.
הוא הצמיד אצבע אחת לחריץ הלח והתחיל להניע אותה מעלה ומטה ואז הרגשתי את הלחץ כשהוא החדיר אותה לתוכי לאט לאט.
״אה!!! אלוהים!!!״
היה קשה להסביר את ההרגשה הזו כשהוא שיחק בלשונו עם הדגדגן שלי ואצבעו שמפמפת לתוכי. אז נתתי לעצמי להרגיש את גל העונג מכסה ומטלטל אותי. הוא נישק אותי לאורך כל האורגזמה. הרגשתי היטב את הזקפה שלו נצמדת אליי וידיי נעו מעצמן ומשכו את הבוקסר שלו. הזין שלו היה... בהעדר מילה טוב יותר פשוט מושלם. וזה לא משהו שחשבתי שאי פעם אחשוב על זין. הוא גישש אל השידה שלו והוציא מהמגירה קונדום. הוא נעמד על ברכיו ואני הייתי מרותקת לדרך שבה שם על עצמו את הקונדום בביטחון ובתנועות מיומנות.
הסתכלנו זה לזו בעיינים כשהוא הכניס את הזין שלו לתוכי לאט לאט. זה כאב, זה שרף ודמעות מילאו את עיייני. הוא נכנס עד הסוף ונישק את מצחי. לרגע העולם דמם ואז הוא נע. בהתחלה לאט ואז יותר ויותר מהר. מצאתי את עצמי זועקת ואז קוברת את פניי בכתפו. הוא אחז בי והמשיך עד שהרגשתי אותו מתקשח ואז רועד. ידעתי שגם הוא הגיע לשיא. ולא הצלחתי לעצור את דמעות האושר ודמעות הכאב.
״שיט... אני מצטער״ הוא חיבק אותי קרוב.
״אני אוהבת אותך כל כך, אתה יודע את זה?״
״את הדבר הכי טוב שקרה לי. הכי טוב בעולם.״
חיבקתי אותו חזק ונתתי לידיעה לחלחל לתוכי- איילי היה הראשון שלי. הראשון בלב שלי והראשון בראש שלי והראשון בגוף שלי. והוא היה זה שאהבתי.
YOU ARE READING
Defying the ice (penwill hockey 6)
Romanceברין קולדוול פוגשת את איילי סטיוארט יום לפני תחילת השנה הראשונה שלה בקולג׳. החיבור בניהם מיידי וברין מוצאת את עצמה מתאהבת בבחור הרגיש, הסגור והנפלא בכל יום קצת יותר. אבל אז הם מגלים שאיילי הוא חבר קרוב של אחיה הגדול של ברין והקשר בניהם מקבל תפנית וה...