פרק 10-
ברין-
הנבחרת של פנוויל ניצחה בפרוזן פור. לא היה לי באמת ספקות לגביי הניצחון שלהם כשראיתי אותם עולים על הקרח. זה היה כאילו הייתה איזו אש בלתי נראית שהקיפה אותם והיה אפשר ממש להרגיש את המתח והנחישות באויר. הם לא התכוונו להפסיד. הגעתי למשחק עם ריטה ונורה שבחודשים האחרונים הפכו לחברות הכי טובות שלי. ריטה הייתה גם השותפה שלי במעונות ונורה שהכרנו באחת ממסיבות האחווה וחלקה איתנו כמה קורסים השלימה את הטריו שלנו. הייתי צריכה קצת לשכנע אותן שיבואו אבל אחי היה הדרך הבטוחה למכור להן את המשחק. הוא ולוק פרקינס וספנסר קלרמן וקייסי קלארק וכל שאר החתיכים שהיו בקבוצה. ריטה הייתה תפוסה חזק אבל לא היה אכפת לה להסתכל ונורה הייתה רווקה אז היא קפצה על ההזדמנות. בזמן שישבנו ביצע יכולתי לראות את טס דאונס והחברות שלה בשורות הקדמיות. היא צווחה ועודדה את לוק כאילו חייה תלויים בכך. זה היה מוזר לחשוב שהם זוג אבל אני מניחה שהלב רוצה מה שהוא רוצה. ולרצות את לוק פרקינס זה לא רע בכלל. הרבה בנות קנאו בטס ושמעתי גם כמה דברים לא מאוד יפים שנאמרו מאחורי גבה אבל הנחתי שהכל בא מקנאה. מההיכרות הדיי שיטחית שלנו כבר יכולתי להבין שטס לא ממש שמה על הרכילות והבנות המורשעות. המשחק היה מהיר ומלהיב והמצעים היו מלאים. איילי שיחק מעולה ואני נסיתי לא לחקות את טס ולצרוח בעידוד לגבר שלי. זה היה קשה אבל החודשים שבהם בילינו בסתר לימדו אותי לשלוט על האינסטינקטים שלי. אחרי הניצחון הייתה מסיבה בבית של לוק. הוזמנתי מתוקף היותי אחותו של ג׳ייס וריטה ונורה היו נלהבות לבלות עם קהל הספורטאים הפופולריים מה שבדרך כלל לא קורה לבנות בשנה א׳ במיוחד במסיבות כאלה שנחשבות סגורות. הבית של לוק היה ענק ובים האנשים לא מצאתי את איילי. סימסתי לו אבל לא זכיתי לתשובה ועד שסוף כל סוף ראיתי אותו הוא היה מוקף בחברים שבניהם אחי והחלטתי שעדיף שנצמצם אנטרקציה. לקראת 2 ריטה ונורה כבר רצו לזוז אז אני נפרדתי מג׳ייס ונסעתי איתן. נורה הייתה הנהגת האחראית ולא שתתה. היא הורידה אותי כמו שסיכמנו במלון קטן וחמוד בבוסטון והיא וריטה חזרו לקמפוס. אמרתי להן שאחי שכר לי את החדר והזמין גם את אמא שלי כדי שנבלה יחד את הסופש בעיר אבל זה היה שקר. אחד מיני רבים שסיפרתי בחודשים האחרונים כדי להסתיר את מערכת היחסים שלי עם איילי. כדי לא לעורר חשד וכדי שיוכל לעזור לחבריו עם לנקות אחרי המסיבה איילי נשאר לישון אצל לוק ויצטרף אליי רק מחר. וזה היה בסדר. כי העונה נגמרה ואיתה מסכת השקרים ו דייטים הסודיים וההתגנביות לדירה שלו ושל קייסי ושלו לחדר שלי במעונות. זה נגמר. עוד קצת ונוכל להיות זוג נורמלי כמו שרציתי. הורדתי מעצמי את השמלה והבגדים התחתונים ונכנסתי למקלחת. שטפתי מעצמי את ריחות המסיבה והאיפור ולבשתי תחתונים, גופיה ואת הסוויטשירט האפור האהוב עליי שלו. נרדמתי רק לקראת חמש לפנות בוקר. התעוררתי שעות לאחר מכן כשהדלת של החדר נפתחה ואיילי נכנס פנימה. גם חצי ישנה הערצתי את הבחור הזה. לבוש בטרנינג שחור וטי שחורה הוא היה נראה לי יותר יפה מכל דוגמן בעולם.
״היי״ נמתחתי במיטה ושלחתי אליו חיוך.
״היי יפה״ הוא חייך חזרה חיוך עייף והניח את הדברים שלו בפינת החדר לפני שהצטרף אליי למיטה.
״מזל טוב. היית מעולה שם.״ ליטפתי ברכות את התלתלים שלו.
״אם את אומרת אני מאמין לך״ הוא לחש וליטף באגודלו בעדינות את צווארי.
הייתה לו בעיה לקבל מחמאות אבל לי לא הייתה בעיה לחלק אותן. בעיקר כי הן הגיעו לו.
״אני אומרת ואתה חייב להאמין לי״ הנחתי את מצחי על מצחו והתיישבתי על ברכיי.
״כן?״
הנהנתי.
הוא חייך ונישק אותי. משכתי אותו מהפוטר הכחול כהה עם הסמל של הקבוצה שלבש. מהר מאוד מצאנו את עצמנו מתגלגלים בין הסדינים. תחושת ידיו על עורי החשוף הייתה התחושה האהובה עליי בעולם. הוא הכיר את גופי כל כך טוב ופעל בתיאום איתו כדי למלא את כל הצרכים שלי שאפילו לא באמת ידעתי שאני צריכה. הפה שלו היה עליי והקולות שיצאו ממני היו זרים ומוכרים בעת ובעונה אחת. אחרי מרתון סקס שהוליד שלוש ארוגזמות בשבילי כששתיים מהן רצופות ועוד שתיים שלו נרדמנו מחובקים ומכורבלים אחד בשני. ישנתי כל כך טוב וכשהוא העיר אותי בנשיקות על הצוואר לא היה אכפת לי.
״הזמנתי שירות חדרים. אני נכנס להתקלח, טוב?״ הוא לחש באוזני.
הנהנתי וכמעט יללתי כשהוא לקח ממני את חום גופו. התמתחתי במיטה והושטתי יד לטלפון שלי כששמעתי את המים הזורמים במקלחת. הייתי באינסטגרם כמה שניות לפני שהטלפון של איילי צלצל. התלבטתי כמה שניות לפני שהושטתי את יד לטלפון שלו ועניתי לשיחה בלי לבדוק מי המתקשר.
״הלו?״
״הלו? מי זאת?״ קול רועד מעט של גברת מבוגרת שאל מהצד השני.
״ברין״.
״הממ... שלום ברין. אני מחפשת את איילי סטיוארט, הוא שם?״
״כן. הוא במקלחת כרגע. איך אני יכולה לעזור לך?״
״מדברת ויולט, הסבתא שלו. אני וסבא שלו ראינו אתמול את המשחק. ראית אותו גם, חומד?״
״כן... זה היה משחק מעולה״.
״כן... רצינו להתקשר לברך אותו אז אם תוכלי למסור לו שהתקשרתי ושאני וסבא שלו מחכים לשיחה שלו זה יהיה נהדר״.
״אין בעיה. אני אמסור לו.״
״תודה, חומד. את מאוד חמודה והיה נעים לדבר איתך. יום נעים״.
״גם לך גברת ויולט״.
השיחה הסתיימה ואני הצמדתי את הטלפון לליבי. הרגע דיברתי עם סבתא של איילי. הרגע דיברתי עם סבתא של איילי. הרגע דיברתי עם סבתא של איילי. בעייני אחרים זה היה יכול להראות מטופש אבל בשבילי זה היה הכל. עוד חתיכה ממנו שהצלחתי להשיג גם אם בטעות. דלת חדר האמבטיה נפתחה ואיילי הופיע מגבת לבנה עוטפת את מותניו ותלתלים לחים מהמקלחת.
״אל תגידי לי שהפכת להיות כמו החברות המטורפות האלה שמנסות לפרוץ לחברים שלהם לטלפון ולוודא שהם לא מדברים עם אחרות״ הוא החווה באצבעו על הטלפון שהיה צמוד לחזי.
״מצחיק״ נחרתי בבוז והנחתי את הטלפון על המיטה.
״אז מה העניין?״
״סבתא שלך התקשרה לברך אותך. היא ביקשה שתתקשר אליה חזרה״.
איילי קפא כשהוא בגבו אליי ידיו על תיק הספורט שהביא עם הבגדים והדברים שלו לסופש.
״את דיברת עם סבתא שלי?״
״כן. היא קראה לי חומד. זה היה ממש נחמד״ חייכתי.
״אל תעני לטלפון שלי יותר״ הקול שלו היה קריר.
״למה לא?״ התיישבתי במיטה וגבותיי התחברו ב-בלבול.
״כי אני לא רוצה שתדברי איתה. מספיק טוב?״ הוא הוציא מהתיק שלו בוקסר, ג׳ינס וטי שירט לבנה.
״לא. למה אתה מדבר אליי כאילו עשיתי משהו רע?״
הוא התנגב מהר ולבש את הבוקסר והג׳ינס לפני שהסתובב אליי.
״אני רוצה את הפרטיות שלי, זה הכל״ הוא משך את החולצה על שריריו המסיביים.
״אז אסור לי לדבר עם סבתא שלך?״
״בבקשה אל תתחילי. פשוט אל תעני לטלפון שלי יותר, בסדר?״
עמדתי לענות אבל זה הגיע שירות החדרים. אני לא אכחיש שהייתי רעבה ממש אבל גם הייתי עצבנית אז חמקתי לחדר האמבטיה ועשיתי מקלחת ארוכה שחשבתי שתרגיע אותי אבל טעיתי. יצאתי עצבנית יותר ממה שנכנסתי. הוא לא נגע באוכל ויכולתי לשמוע את קולו מהמרפסת. מדבר בטלפון. כנראה עם סבתא שלו. שאני לא הורשתי לדבר איתה. התנגבתי ולבשתי ג׳ינס עם קרעים וגופיה ורודה. חיכתי מול העגלה עם האוכל כמו מטומטמת עד שהוא חזר לחדר.
״ברין״.
״מה?״
״תפסיקי עם הפרצוף הזה. זה ילדותי.״
״לא תודה״ הנדתי בראשי והעמדתי פנים שאני מתעסקת בטלפון שלי.
כבר השלמתי עם העובדה שאיילי הוא טיפוס סגור אבל זה היה כבר מעבר לזה. לא עשיתי משהו רע. לא הפרתי את הפרטיות שלו ולא חיטטתי לו בחיים האישיים או בטלפון. רק עניתי לשיחה. בתור בת הזוג שלו כבר חודשים זו פרילווגיה שהייתה אמורה להיות לי. לפחות בעייני.
״האוכל מתקרר״ הוא ציין והתיישב לצידי.
״אז תאכל״ משכתי בכתפיי.
״לא כשאת כועסת בלי סיבה״ הוא הניד בראשו.
״אני כועסת בלי סיבה?? אתה רציני??״ הנחתי את הטלפון בצד ונעצתי בו מבט עצבני.
״ברין...״
״לא! אתה יודע מה? זה פשוט נמאס עליי! אתה לא יכול להתעצבן כי עניתי לטלפון! אנחנו יוצאים כמעט שנה! בשלב הזה כבר הייתי צריכה להכיר את כל המשפחה שלך! אני סבלנית ומבינה ומכילה אבל לכל דבר יש פאקינג גבול!״ נעמדתי והנחתי את ידיי על מותניי.
״אני לא מבין מה את רוצה ממני, ברין. אנחנו יכולים פשוט לא לריב?״ הכמעט אדישות שלו הרגה אותי.
איך הוא יכול להיות כל כך רגוע כשאני רותחת. היה בא לי לבכות. או לצרוח. או לנער אותו.
״לא! אנחנו לא!״ לקחתי את הטלפון והתיק שלי ויצאתי מהחדר טורקת אחריי את הדלת.
הייתי חייבת לעוף מכאן לפני שאני אצרח עליו ואאבד את זה. אהבתי אותו יותר מידי וכל דבר שהשתבש בנינו פגע בי יותר מידי. החזקתי את הדמעות בפנים עד שיצאתי לרחוב ואז נתתי להם לזלוג כשהלכתי כמו עיוורת במקום שבקושי הכרתי. הייתי חייבת להתרחק. לא רציתי להפגע עוד כי כבר כאב לי יותר מידי.
YOU ARE READING
Defying the ice (penwill hockey 6)
Romanceברין קולדוול פוגשת את איילי סטיוארט יום לפני תחילת השנה הראשונה שלה בקולג׳. החיבור בניהם מיידי וברין מוצאת את עצמה מתאהבת בבחור הרגיש, הסגור והנפלא בכל יום קצת יותר. אבל אז הם מגלים שאיילי הוא חבר קרוב של אחיה הגדול של ברין והקשר בניהם מקבל תפנית וה...