פרק 21-
*ברין שנה ב׳, איילי שנה ד׳. חופשת החגים*
ברין-
הסתיו הייתה העונה האהובה עליי. העולם שינה את צבעיו, את החום המחניק החליפה בריזה נעימה, הלילה הגיע מוקדם יותר וכל העולם כאילו לתקופה הזו נרגע לאט לאט והכין את עצמו לתקופת החגים העמוסה. חופשת החג עמדה בפתח וזו הייתה החופשה הראשונה שעמדתי לבלות הרחק מהבית. אמא לא הייתה כבדה ואף פעם לא דרשה מאיתנו נוכחות מלאה בחגים. אם לא רצינו לא היינו חייבים לעשות משהו. הערכתי את אמא על זה שתמיד היה לנו מקום חם בבית ובכל זאת הייתה לנו זכות בחירה להחליט אם רצינו לבלות יחד או לא. אני ואחי בדרך כלל חגגנו יחד וקנינו מתנות יחד אבל השנה הייתה שונה. לו הייתה בת זוג. הם הלכו לקנות מתנות יחד וההורים של לונה הזמינו אותם לחג המולד. אז הם החליטו שהם יחגגו את חג ההודיה עם אמא ואת חג המולד עם האבות של לונה.
ואני? אני אמרתי לאמא ואחי שנוכל לבלות יום כיף לפני החגים ואז אני ושתי חברות ניסע יחד לבית החורף של אחת מהן באספן ונבלה עם המשפחה שלה. למזלי אמא זרמה לחלוטין עם הבקשה שלי. היא לא שאלה שאלות או ביקשה לדבר עם האמא הזו. ג׳ייס היה עסוק מידי בלונה ובהכנה לבילוי עם האבות שלה. אף אחד לא חשד שאני משקרת להם בפנים. כי לא הייתי אמורה לנסוע לקולורדו אלא לפלורידה. לג׳קסונוויל ליתר דיוק כדי לבלות את החגים עם סבא וסבתא של החבר שלי. החבר שהם לא ידעו עליו. האמת הייתה שסבא וסבתא שלו לא בדיוק ידעו מי אני. אבל גם ידעתי שאני סוף כל סוף אכיר אותם ואתפוס את מקומי בתור החברה שלו ובחיים האישיים שאליהם הוא לא הכניס אף אחד. אף אחד חוץ ממני. המחשבה הייתה מרוממת. החיוך שמשתקף אליי מחלון הראווה מבהיר את זה במליון אחוז. להכנס לחיים שלו הייתה המתנה הכי טובה שיכלתי לקבל לחגים האלו.
זה היה רגע קריטי והכרחי להבין שסוף כל סוף הצלחתי להפיל את החומות שלו. הייתי מאוהבת באיילי והוא היה החבר הכי טוב שלי. להכיר את האנשים שגידלו אותו והפכו אותו לאדם הטוב והמדהים שהוא יהיה הדבר הכי מושלם בעולם.
נכנסתי לחנות הקטנה וניגשתי לדלפק שמאחוריו עמדה נערה ממושקפת.
״היי... באתי לאסוף את מה שהזמנתי ממכם בשבוע שעבר. ההזמנה על שם ברין קולדוול״.
״כן! הסט הגיע אתמול. מי שמקבל את המתנה הזו הוא בר מזל.״
היא חייכה אליי ואז הביאה את החבילה העטופה היטב מאחורי הדלפק.
המתנה הייתה סט של מהדורה מקורית של הבובות של מלחמת הכוכבים שיצאו יחד עם הסרטים הראשונים בשנות ה-70. הסט היה במצב מצוין ועלה לי כמעט כל החסכונות שלי מהתיכון והשנה האחרונה אבל זה יהיה שווה את החיוך שלו. והמתנה שהוא נתן לי שווה הרבה יותר מכל סכום שיכלתי להוציא. היה לי מזל שהצלחתי בכלל למצוא דבר כזה.
אספתי את החבילה והחיוך לא ירד לי מהפנים. הוא גרם לי לחייך, תמיד. לבלות איתו את החגים יהיה הדבר הכי טוב בעולם. הלכתי ברגל אל תחנת הרכבת ומשם לקחתי רכבת חזרה לפנוויל. ברכבת קראתי את הרומן הרומנטי שהיה האהוב על אמא של איילי והודיתי לה בלב שכיוונה אליי את הבן האהוב שלה. המפגש הראשון שלנו היה כמו קומדיה רומנטית מטופשת ולמרות כל החשש והפחד האמנתי שנוכל לקבל סוף טוב. אהבה כזו לא יכלה להשאר שותקת, לא יכלה לחיות מאחורי חומות. זה יקח קצת זמן אבל אנחנו נצליח.
הייתי אופטימית כשחזרתי לחדר ועטפתי את המתנה שלו בנייר עטיפה כחול מבריק וסרט מתנה כסוף. התחלתי לכתוב את הפתק כשהטלפון שלי צפצף.
YOU ARE READING
Defying the ice (penwill hockey 6)
Romanceברין קולדוול פוגשת את איילי סטיוארט יום לפני תחילת השנה הראשונה שלה בקולג׳. החיבור בניהם מיידי וברין מוצאת את עצמה מתאהבת בבחור הרגיש, הסגור והנפלא בכל יום קצת יותר. אבל אז הם מגלים שאיילי הוא חבר קרוב של אחיה הגדול של ברין והקשר בניהם מקבל תפנית וה...