פרק 8-
איילי-
״אחותי הקטנה מתביישת בי! אתם קולטים את זה? היא פאקינג מתביישת בי!״ ג׳ייס דפק על השולחן בפי-בי ונראה באמת המום מזה.
כולנו הצטופפנו איכשהו באותו תא בפי בי ביום שישי שהיה היום הכי עמוס בבר. זו הייתה מסורת של שנים לנצל כל יום שישי לפני תחילת העונה ולמרות ששנאתי מקומות הומי אדם ומוזיקה מחרישת אוזניים לא יכלתי לחמוק מהחברים שלי ולא ממש רציתי להאבק בהם. והנה אני אוכל את אי היכולת שלי לסרב למניאקים האלה כשג׳ייס מעלה את הנושא של אחותו. שהשאירה לי היקי בגודל טקסס על הצוואר והפך אותי למושא ללעג בחצי השעה הראשונה של המפגש החברתי.
״הסתכלת על עצמך במראה לאחרונה בן אדם? גם אני הייתי מתבייש במקומה״ קלרמן גיחך כאילו הוא המציא את הבדיחה הכי טובה בעולם.
״סתום ת׳פה, קל! אני פשוט לא מאמין שהיא מתביישת בי״ ג׳ייס הניד בראשו ולגם מהבירה שלו.
״למה אתה חושב שהיא מתביישת בך?״ לוק שאל.
״אם הייתי יודע זה היה מעולה, אחי! אם היה לי אח כמוני הייתי פאקינג משוויץ בו!״.
זה היה מגוחך אבל זה היה ג׳ייס בשבילכם. אל באולימפוס שנקרא קולג׳ פנוויל.
״נרקסיסטי משהו?״ קייסי הרים גבה בשעשוע.
״אמיתי משהו״ ג׳ייס ניפח את החזה שלו.
האמת הייתה שרציתי לומר משהו אבל ידעתי שמוטב לי לסתום את הפה. לא רציתי להכנס לפינה הזו עם ג׳ייס. בפעמים שהוא הזכיר את אחותו היה ברור שהוא מגונן עליה ושכל בן שהולך להתקרב אליה הוא יצרף אותו למועדון מתים לפני זמנם. אחרי הגילוי שברין אחותו של ג׳ייס ולא עוד אחד מהכיבושים הסתמיים שלו הרגשתי הקלה כמו שלא הרגשתי בחיי. ברמה שכמעט רציתי לבכות. ראיתי הרבה בנות תמימות ומנוסות נופלות ברשת של החבר הטוב שלי. בנות שלא היה לי אכפת מהן אבל היא הייתה שונה. ברין הפכה לאט לאט לחברה הכי טובה שלי אחרי שנים של קיום סגור מאחורי חומות שבניתי היטב. זה היה כל כך בלתי צפוי אבל גם טוב. והמחשבה שאני עלול להפסיד את כל זה לטובת ג׳ייס שלא היה רציני לגבי אף אחת, אף פעם הרגה אותי. זה אולי היה זמן קצר של אי וודאות אבל זה הרגיש כמו נצח. היה אכפת לי ממנה יותר ממה שרציתי להודות אפילו בפני עצמי.
״לא כולם אוהבים תשומת לב ואתה מושך תשומת לב. אולי היא פשוט רוצה להיות היא ולא אחות של...״ לוק שהיה קול ההגיון בדרך כלל מיד אחריי הציע.
״מה הבעיה בלהיות אחות של?״ ג׳ייס תהה.
״שהזהות שלה לא צריכה להיות תלויה בך״ לוק היום החליט להוציא את הצד העמוק שלו.
״או שאולי היא רוצה לצאת עם בנים בלי שידעו שאתה אחיה וידפקו לך חשבון״ קלרמן שוב פותח את הפה הגדול שלו.
ג׳ייס מוחה זיעה דמיונית ממצחו ונראה כאילו הוא עומד לקבל שבץ מהמחשבה שאחותו הקטנה יוצאת עם מישהו.
״למה אתה חייב לפתוח את הפה הגדול שלך, אידיוט?״ קייסי דפק לקלרמן כאפה לעורף.
״איי! בן...״
״אתם חושבים שזה העניין? אחותי רוצה לשכב עם בנים ולא רוצה שידעו שאני אחיה כי זה ירתיע אותם?״ אחרי השאלה הוא לקח לגימה ארוכה מהבירה שלו והזמין עוד שני בקבוקים מהמלצרית שעברה בדיוק לידנו.
״אני חושב שאתה מנתח את זה יותר מידי, ג׳ייס. היא חדשה בקולג׳ ורוצה לפתח לעצמה זהות בלעדייך. זה לא נורא בכלל״ לוק משך בכתפיו.
״לך אין אחים אז אתה לא מבין! קייסי, מה אתה חושב? אחותי רוצה לשכב עם חצי קמפוס?״
״לא נראה לי. חוץ מזה שאני אשמח אם אחותי תמצא מישהו להזדיין איתו. אולי זה יהפוך אותך מקרופלצת לבן אדם נורמלי״ קייסי צחק והיה ברור שג׳ייס שנא את התשובה שלו.
״מה איתך, איילי?״ כשהוא הפנה את הזרקור אליי האויר נתקע לי בריאות.
אני הייתי הבחור שהוא דמיין בסיוטים שלו שם את טלפיו על אחותו התמימה.
״מה איתי?״ מלמלתי.
״אתה חושב שאני אמור לדאוג?״
״אני חושב שאתה מגזים. זה מה שאני חושב.״
ואחותך צדקה. עדיף שלא תדע עלינו לעת עתה. רק המחשבה שג׳ייס יגלה שאני יוצא עם אחותו החרידה אותי. כבר תיארתי אותו מלווה אותנו לדייטים או גרוע יותר גורם לי להחליט בין החברות שלנו לבין אחותו. ידעתי שזה יצור דרמה ומתח וזה הדבר האחרון שרציתי בחיי או לקראת תחילת העונה. כולנו היינו צריכים להיות צלולים אם רצינו לשחזר את ההצלחה של העונה הקודמת.
״לא אכפת לי שתצא עם בנים. היא מספיק גדולה. מה שמעצבן אותי זה שהיא מתביישת בי ואם זה כדי לצאת עם איזה שמוק וזה עוד יותר מעצבן!״ ג׳ייס חרק שיינים.
״טוב אחותך בהחלט לא נראית רע... זה ברור למה היא רוצה קצת חופש״ קלרמן שראשו היה קבור בטלפון שלו שוב החליט לומר את הדבר הכי גרוע שיש בתזמון הכי גרוע שיש.
״מה אתה עושה שם??״ ג׳ייס חטף לו את הטלפון מהיד ומיד נראה מבועת.
״היי! רק הסתכלתי לה קצת באינסטגרם. ממתי זה פאקינג פשע?״ קלרמן הזעיף פנים.
״אני רוצה להבהיר משהו לכל אחד ואחד מכם שמוקים מצויים אם תתקרבו לאחותי אני אחסל אתכם ולא משנה מה יהיה התירוץ שלכם. מובן?״ ג׳ייס העביר מבט מאיים על כולנו ומשהו בתוכי התכווץ. זו הייתה בגידה באמון שלו. ידעתי את זה היטב.
״מובן, אחי״ קלרמן הרים את ידיו כאומר ׳אני חף מפשע׳.
״חשבתי שלא אכפת לך שהיא תצא עם בנים״ הפעם קייסי החליט לשחק אותה מטומטם.
״עם בנים. לא עם שחקני הוקי. ובטח שלא עם מישהו מכם. אני מכיר אתכם ויודע שאף אחד ממי שיושב בשולחן הזה לא שווה את אחותי או יתייחס אליה כמו שמגיע לה״ ג׳ייס זרק את המכשיר של קלרמן חזרה אליו ולגם עוד מהבירה שלו.
היה נדמה שהוא נחוש להשתכר כדי לא לחשוב על החברים שלט מתחילים עם אחותו הקטנה.
״טוב עכשיו אפשר לדבר על משהו אחר ולא על התסביכים של ג׳ייס לשם שינוי?״ לשמחתי לוק מחליט לסגור את הנושא.
כולנו מסכימים שהנושא נחתם. ואני מודה לאל כש דיבורי ההוקי תופסים את כיוון השיחה. עם הוקי הרגשתי נוח. בהוקי הבנתי. רגשות וקשרי משפחה לא היו הצד החזק שלי אף פעם.
אחרי כמה שעות החברים שלי כבר היו שיכורים כלוט (ג׳ייס ולוק) או היו עסוקים עם בנות המין היפה (קלרמן וקייסי) ואני החלטתי שזה הזמן לזוז. נפרדתי מהם ולבשתי את המעיל שלי. ההליכה מהפי בי למעונות שלי הייתה לא ארוכה במיוחד ושלחתי לברין הודעה כמו שביקשה כדי לומר לה שאני בסדר וחוזר לחדר.
YOU ARE READING
Defying the ice (penwill hockey 6)
Romanceברין קולדוול פוגשת את איילי סטיוארט יום לפני תחילת השנה הראשונה שלה בקולג׳. החיבור בניהם מיידי וברין מוצאת את עצמה מתאהבת בבחור הרגיש, הסגור והנפלא בכל יום קצת יותר. אבל אז הם מגלים שאיילי הוא חבר קרוב של אחיה הגדול של ברין והקשר בניהם מקבל תפנית וה...