Harry
Reggel volt. A nap sugarai a két kanapén ülő fiú bőrét égette. Louis és Liam a kanapén ülve játszottak együtt, ami náluk már mindennapos rutin volt.
- Liam, ha még egyszer öngólt lősz be, az erkélyen fogsz aludni! - ideges rivallt rá Louis Liamre. Liam mosolyogva figyelte a fiú kiborulását.
- Éhes vagyok! - szólalt meg Niall, aki a földön ülve figyelte a fiúk játékát.
Harry magába mélyedve írt a füzetébe . Kicsit feszültnek tünt,mintha nyomás lenne rajta. Még mindig feszengve érezte magát a fiúk körében.
- Mit csinálsz, Harry? -A fiú nem is válaszolt. Inkább tovább írta a gondolatait, vagy áthúzta azokat. Niall csak figyelte, hogy mit csinál...nem mert megszólalni.
- Túl sokat gondolkozok mostanába, és inkább papírra vetem őket.- szólalt meg a fiú, majd becsukta a füzetet. Megérkezett Zayn is a szobába, nagy mosollyal az arcán.
- Készülődtök? - kérdezte a fiú, majd lehúzta a pólója ujját.
- Még is mire készülnénk? - kérdezte Louis.
- Te komolyan elfelejtetted? Fotózásunk lesz! Az első album fotózásunk! Na látod, ezért kell naptár...-ezen mindannyian felkuncogtak, majd mindenki a szobájába ment öltözni.
Harry csak egy kék pólót választott, farmer gatyával. Nem akarta túlzásba vinni a dolgokat. A haját rendbe tette, beparfümözte magát, majd kilépet szobája ajtaján. Abban a pillanatban Louis is kilépet szobájából. Hosszú percekig csak szemeztek,majd Louis egy pimasz mosolyra húzta a száját és elment Harry melett,mintha mi se történt volna. Izzadt tenyerét a gatyájába törölte,majd a nappaliba ment. Különös érzés fogta el őt. Valami volt Louisba ami megfoghatatlan. Harrynek ez tetszett.
- Mehetünk? -szólalt meg Liam, majd mindenki biccentett. - Akkor menjünk!
***
- Gyerünk iparkodjatok! Nincs sok időnk! - szólt a fotós a sminkeseknek.
Niall már az uzsonnáját falta és nézte a többieket
- Kész! Menjetek ki a folyosóra, onnan pedig egyenesen a fotóshoz! Sok sikert srácok! -mosolygott a sminkes.
A fiúk felpattantak a székből, felvették pulcsijukat és mentek a fotós elé. Útközben Harry folyamatosan érezte valaki tekintetét magán. Hátra fordult és látta,hogy Louis nézi őt. Harry 5 másodperc alatt paradicsom pirossá vált,majd visszafordult. Beharapta ajkait, mert eszébe jutott az első találkozásuk. Nem túl szép, de mindkét fiú fejében megmaradt.
- Sziasztok, Alex vagyok! Nincs időnk itt nyalizásra,csak csináljátok azt, amit mondok! - nézett rájuk szúrós szemekkel.
Harrynek nagyon nem volt szimpatikus ez az Alex gyerek. Túl keménynek gondolta. De sajnos nem volt választása, úgy kell csinálnia,mintha semmi baja nem lenne ezzel. Csöndbe beállt mindenki a helyére.
- Több életet vigyetek bele! Így csak úgy néztek ki,mintha citromot ettetek volna! Mosolyogjatok! -mondta Alex, és visszahajolt a fényképezőgéphez.
Harry erőltetett egy kamu mosolyt, és várta,hogy lőjék a fotókat. Ránézett a többiekre, akiken szintén látszott,hogy nagyon nem akarják.
-Rendben, egyenlőre ennyi elég! Mehettek! - mondta Alex. Harry kicsit lemaradva sétált a fiúk után. Még mindig nem érezte magát olyan jól a fiúk között, de majd idővel úgy is megszereti.
Mindenki kezébe nyomtak egy papírt, amin az aznapi teendők voltak leírva. Harry értelmezte ami a papírra volt leírva. Volt köztük album fotózás, az album zenék meghallgatása és a szövegek átnézése.
- Itt vannak a szöveget! Nagyon vigyázzatok rá,mert csak egyet kaptok, nem többet! Mára ennyi, mehettek haza! - szólalt meg Alex, majd faképnél hagyta a srácokat.
***
- Tetszik nekem ez az I want....- törte meg a csendet Liam. Liam tartotta össze a csapatot. Mogyoróbarna szemeit a fiúkra vezette,hogy megnézze hogyan reagálnak a többiek.
- Ki ad olyan nevet a zenének,hogy Na Na Na? - kérdezte Zayn. A fiúk egy kupacba tömörülve lapozgatták a szövegeket, és értelmezték. Harry nem tudott figyelni. Valami elvonja a figyelmét és nem tud másra koncentrálni. Például ilyen volt Louis feje, Harry vállán.
Sziasztok! Elhoztam nektek az első részt, remélem tetszeni fog nektek! 😊
YOU ARE READING
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...