💫17. Rész💫

121 13 0
                                    

Harry

Egy puzzle-darabot vett fel az asztal alól, majd a hiányzó helyre rakta. Előtte Louis még beszélgetett anyukájával és testvéreivel. Liam az asztalnál ülve, egy új zenén gondolkodott. Harry már hosszúkás göndör tincsét a füle mögé tűrte.

- Rendben, anya, vigyázok magamra! Sziasztok, jó éjszakát nektek is! - integetett a kamerába, aztán nagy sóhaj kíséretében, letette az asztalra a felmelegedett készüléket. Harry szeretné viszonozni azt, amit adott neki Louis este, csak nem tudta, hogy hogyan...és milyen formában.

- A szobában nem is lenne rossz, de Niall amilyen perverz, az ajtónál fog leskelődni. - tanakodott magában - Louis szobájában még Eleanor illata terjeng, amitől a falra mászok. A Fürdő...talán az jó lesz! Igen, biztosan jó lesz!

Niall a kezében egy tálnyi popcorn-nal tért vissza a kanapéra, lehuppant, majd egy maroknyi kukoricát tömött a szájába. Végig kapcsolgatott a csatornákon, majd hirtelen felcsendült a tévében a What makes you beautiful. Harry behunyta a szemeit, és inkább meg sem akarta hallani, mert a tudatába férkőzött az egy évvel ezelőtti éne. Törékeny, félénk, halk, erőtlen. Most meg erős, hangos, már kezd izmosodni és kezdi kimutatni a valódi énjét, amit Louis vadítónak találja.

- Nem élvezed? - kérdezte Zayn. Megragadta Harry bal kezét, majd felhúzta a földről. Zayn a csípőjére vezette tenyerét, majd énekelni kezdte a saját szövegét. Harry pedig próbált kitérni Louis gyilkos tekintetétől.

- Oké, Louis! Tiéd, vigyed! - nevetett Zayn. Harry megforgatta szemét, majd leült Louis mellé. Ráhajtotta a fejét a vállára, és csak figyelte a három éneklő fiút.

- Az enyém vagy, drágám! - suttogta Harry fülébe Louis. Harry bőrén végigfutott a hideg. Louis szavai az őrületbe tudták kergetni, főleg akkor, amikor a legváratlanabb pillanatokban tudatja vele, hogy az övé. És senki másé.

- Mindig is a tiéd leszek! - suttogta vissza. Louis adott egy lágy csókot ajkaira. Ujjait puha mogyoróbarna tincseibe, majd kicsit meghúzta, hogy minnél közelebb férkőzzön hozzá. Louis halkan felmorgott, amitől Harry belemosolygott csókukba.

- Menjetek szobáraaa! - bögdöste Louis vállát Niall. Louis elengedte Harry felhevült testét, majd enyhén mérges arckifejezéssel küldte el meleg éghajlatra Niallt.

***

Lerakta a törölközőiket és fehérneműiket a mosógépre, majd beült a kádba, szembe Louissal. Harry mindig is szerette, amikor Louis a szemét legelteti rajta. Amikor olyan "ritka" pillanatok egyikébe botlott Harry, hogy észrevette Louis tekintetét magán, mindig próbált úgy ülni vagy helyezkedni, ahogy Louisnak tetszett. Persze ő is nagy lelkesedéssel legeltette szemét Louison.
Harry ellökte magát a kádtól, majd Louis vizes vállára tette fejét.


- Szeretném visszaadni...- suttogta a fiú nyakába, amitől Louist jóleső borzongás töltötte el.

Harry szívni és harapdálni kezdte az érzékeny bőrfelületet. Arca minden szegletét végig csókolta, de ajkai előtt megállt egy pillanatra. Louis kékjeibe szegezte tekintetét. A fiú pupillái másodpercenként lettek nagyobbak, szeme pedig egy sötétebb árnyalatot vett fel. Minden szívverésével, minden levegővételével Louist akarta. Oda akarta repíteni, ahol csak ketten van...és nem bánthatja őket senki.

- Az Isten szerelmére, Harry! Csókolj már meg végre...- lihegte Louis. Harrynek több se kellett, egyből a fiú ajkaira tapadt.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Where stories live. Discover now