Louis
Fáradtan döltek be ketten az ágyba Harryvel, miután lenyomtak még egy kört. Harry apró lélegzetvételei a hatalmas nagy szobában, csak úgy visszhangoztak. Egyáltalán nem bánta, hogy így történtek a dolgok Harryvel, hiszen már hosszú ideje nem adhatott ilyen boldogságot senkinek sem.
Kezébe vette telefonját, majd megörökítette, ahogy Harry a mellkasán hajtotta álomra a fejét. Óvatosan a párnára helyezte a fiú fejét, majd kisurrant a konyhába enni a muffinokból. Egy szál alsónadrágban slisszolt ki a meleg konyhába, majd neki kezdett a pulton pihenő muffinnak, majd megnyitotta a Twittert. Egy tányérra tette az süteményt, majd leült az asztalhoz. Fanok és utálók ezer meg ezer üzenetei vártak válaszra.
"-Vajon Louis és Harry párkapcsolatban vannak?" - szólt a cikk neve. Louis felkuncogott, majd megnyitotta a cikket. - "- Egyre több teória terjeng az interneten, miszerint a híres One Direction bandából,két bandatag egymásra találtak. Többször kerestük fel a fiúk menedzserét, Simon Cowell - t, hogy adjon nekünk, az újságnak és fanoknak magyarázatott Louis és Harry kapcsolatáról. " - Louis megvonta a vállát, majd kilépett a cikk oldalából.
Kíváncsiságból rákeresett a közös nevükre, de ami ott ment, az maga a megtestesedett káosz. Pár fanartba is beleütközött, ami mindig mosolyt csalt az arcára, majd egy úgynevezett "Larry Stylinson Fanfiction" oldalra tévedett. Az első dolog ami szembe jött vele, az a twitter profil borítóképe volt. Ő és Harry volt rajta...csak kevesebb ruhával, és sokkal mocskosabb pillanatban, mint amiben voltak fél órával ezelőtt a fürdőben. Louis kikerekedett szemekkel bökött a profil borítóképére, majd elkezdte nézegetni a kép részleteit.
A kezébe vette a süteményt, majd készült volna harapni, amikor is az pont a földön landolt. Nagy sóhajjal lehajolt érte, majd haragból beleharapott egyet. Mikor kiakart lépni, hirtelen előugrott Simon profilja, ahol ott díszelgett az üzenetek között az a kép, amit a Muffin-incidens előtt nézegetett. A kép már kézbesítve volt, ami azt jelentette, hogy Simon bármelyik pillanatban megnézheti Louis üzenetét.
- Baszki, Baszki, Baszki!!! - mondta Louis, miközben próbálta visszavonni az üzenetet. A tenyere izzadt, a torka összeszorúlt, szíve pedig hevesebben vert, mint eddig valaha. Simon profilképe mellett egy zöld pont jelent meg, jelezve , Simon elérhető. Louisnak sikerült időben visszavonni az üzenetet, majd a stressztől felhevülve kikapcsolta a telefont, és képernyővel lefelé helyezte.
A telefonja rezgett egyet, majd megtöbbet egymás után. Felemelte a készüléket, aztán keserű szájízzel fogadta Simon hívását.
- Háló? - szólt bele Louis. A vonal túlsó végében morgás volt hallható, amit Louis nem annyira értett.
- Louis... - szólt köszönés nélkül a telefonba Simon. Louis kővédermedve várta, hogy Simon folytassa. Lepörgött előtte az élete egy másodperc alatt. Louis a hosszú hatásszünet alatt, kétszer is meggondolta, hogy újra használni akarja-e a Twitterjét,majd jött a nyugtató válasz a vonal túlsó végén. — Miért vagy még fent ilyenkor? Holnap próbánk van! Mit töröltél ki? Láttam, hogy írtál Twitteren!
- Áh, csak a fiúknak akartam írni! Nem neked akartam, sajnálom, hogy felébresztettelek! Aludj szépekeeet!
- Várj, Louis, kérnék tőled valamit! - Louis sóhajtott egyet, majd megszólalt.
- Hallgatlak...
- Posztolj Eleanorral egy képet, vagy csak menjetek el megint valahova! Olvastam egy cikket, hogy már egyre többen hisznek ebben a badarságban közted és Ő közte! Köszönöm! - köszönés nélkül lerakta Louis a telefont, majd a tenyerébe temette az arcát.
YOU ARE READING
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...