Louis
Letette a fejhallgatóját,majd sóhajtott egy nagyot. Nagyon feszült volt. Mellette Zayn mély levegőket vett. Mindenkin látszott,hogy még el sem kezdődött a karrierjük, de már elegük van ebből az elnyomásból. Két kezét a tarkójára tette, és a plafont nézte. Csak haza akart menni. Hiányzik neki az anyukája.
- Srácok! Nagyon sajnálom, de még nem mehettek haza! Elhiszem,hogy baromi fáradtak vagytok, de még nem mehettek el! Lesz még egy külön próbátok stúdión kívül, Lauraval, a lányommal! Egy élettel teli lány, jó kisugárzással! Szerintem szeretni fogjátok! ‐ mosolygott idegesen David.
- Haza! Akarok! Menni! - suttogta összeszorított fogakkal Louis. - Kibaszott robotnak néznek minket!?
- Louis, gyere menjünk! - suttogott szintén Harry. - Pár óra múlva együtt főzünk vacsorát, pihenünk, és közösen nézzük át a dalszövegeket...vagy filmezünk! Fogalmam sincs,hogy mit csinálnak a szerelmesek! Én is szeretnék hazamenni! Nem maradt semmi a gyomromban, és nagyon éhes vagyok! - mondta a fiú, majd Louis derekára csúsztatta a kezét hátulról,hogy ne lássa meg senki sem a szobában.
- Szerzek neked kaját, Harry! És benne vagyok,hogy együtt főzzünk! - sóhajtott Louis. Niall a térdeit fogva, ráncolta homlokát. Nagyon fáj a térde. Gyerekkorában is mindig fájt a térde - le kell pihennie. - Niall, segítsünk? - megpuszilta Harry vállát,majd a fiú mellé lépkedett.
- Nagyon fáj...muszáj leülnöm! - zihálta Niall. Louis átkarolta a vállánál,majd intett Davidnek. David levette fejhallgatóját, és a fiú segítségére sietett.
- Mi történt? - mondta kétségbeesett arccal.
- Gyerekkorom óta mindig is fájt a térdem! Ha rossz idő jött, nagyon fájt, szinte elviselhetetlenül! - morogta. - Le kell ülnöm valahová!
- Nem ülhet le! Ilyen nagyfiúnak ki kéne bírnia néhány óra állást! Maradj talpon, Niall! És a koncerteken, hogy fogod bírni? Ott ugrálnod kell és táncolnod, ki fogod bírni! - mondta Simon a falnak dőlve, kezében az új poharával.
- A nagyfiúnak kurvára fáj a lábikója! Engedd leülni őt! Nem teheted ezt vele! Fáj a térde! - mondja David összeszorított fogakkal.
- Tudom,hogy ki fogja bírni! Menjetek próbára azonnal,vagy nem foglak titeket elengedni ebédelni! Gyerünk-gyerünk! A napnak koránt sincs vége! - tapsolt Simon, majd az irodájába fordult.
Harry átkarolta Niallt a vállánál, ezután elindultak Laura-hoz. Louis egyre jobban kezdte utálni Simont - Ki nem? - ,pedig még az elején kedvelte. Niall nagy levegőket véve próbált a bal lábán szökdécselni.
- Már csak pár lépés, Niall! Nagyon ügyes vagy! Amilyen kedves és megértő David, a lánya is tuti olyan jó fej lest! Megfogja engedni,hogy leülj, oké? Mindjárt ott vagyunk! Már csak pár lépés - nyugtatta Harry. Louis szívét megmelengette kedvese törődése. Mivel itt nem láthatta senki - csak a fiúk - rátette kezét az alkarjára.
- Itt is vagyunk! Mindjárt Niall, már csak pár lépés! - Louis lenyomta a kilincset, majd behúzta a fiút. Laura az asztalon ülve, a gitárját fogva nézte a fiúk mentő akcióját.
- Segítsek? Gyertek, azonnal ültessétek le ide! ‐ mondta Laura,majd letette gitárját az asztalára. Kihúzott öt széket a sarokból, és egymás mellé helyezte őket.
Louis közelebb húzta Niall alá a szekét,majd letette a fiút. Harry a saját székét a fiú jobb lába alá tette. Liam megroppantotta nyakát,majd leült a fiú mellé.
- És te hova fogsz ülni, Harry? - kérdezte Niall. Louis leült a saját székére, majd felkuncogott.
- Az ölembe fog ülni, ha nem talál jobb helyet magának! - vigyorgott Louis. Harry elpirulva közelebb sétált Louishoz,majd az ölébe ült. Harry még egy kicsit ficánkolt az ölében, majd megtalálva a tökéletes pózt, Louis almácskájára egy puszit lehelt. Laura egy perverz mosolyt villantott, majd mindenkinek adott egy mappát.
YOU ARE READING
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...