Harry
A másik szobában
- Én csak megakartam tudni az igazságot, Harry! Megakartam tudni,hogy valóban megcsókoltalak aznap este, amikor tudatomnál se voltam! Én semmire sem emlékszem,csak arra,hogy az ágyadba cipeltelek. Igen, totál részege Én felcipeltelek a rohadt ágyadba,mert még ilyenkor is gondolok rád! Még egyszer nagyon sajnálom,hogy beléptem a magánéletedbe! - mondta már szintén idegesen Louis, és kikerülve a fiút, a szobájába viharzott.
Harry szemeiből patakokban folytak a könnyek. Becsukta az ajtót,majd a füzetére nézett. Megrázta a fejét. Most nincs ereje írni, és ez nem is olyan dolog,amit megörökítene. A sós könnycseppek végig csorogtak a fiú puha almácskáin. Hosszan kifújta a levegőt, majd a párnái közé vetette magát.
Louis illata terjengett a szobában. Harry a párnáin keresztül is tisztán érezte édeskés illatát. Legszívesebben kimenne az ajtón, a nyakába ugrana és halálra ölelgetné. Annyira sajnálja,hogy ilyen dühös lett rá. De jogosan lett az.
- Bejöhetünk? Hoztunk zsepit,meg innivalót,ha kell! -kukucskált be két szempár az ajtó kis résén. Harry némán az ajtó felé fordult,majd felült az ágyon.
- Persze, gyertek nyugodtan be! Bocsi,hogy kupi van, erőm sincs összepakolni! - mondta,majd letörölte leguruló könnyeit. Mély levegőt vett, és kezeit az ölébe ejtette.
- Az én szobámban sokkal nagyobb kupi van, szóval ne parázz Harrykém! - Liam után, Zayn jött be a sötét szobába. A két fiú leült az ágyra, és hangtalanul figyelték Harryt.
- Mi történt? Gyere közelebb és add oda azt a párnát onnan magad mellől! - Harry szipogva odaadta a könnyeivel eláztatott párnát Liamnek. Fogalma sem volt,hogy mit tervezik vele csinálni.- Most pedig szépen ráfekszel,és elmondod,hogy mi történt köztetek! - letette a fejét a párnára. Ott volt előtte minden pillanat és érzelem amit akkor érzett.
Vett egy mély levegőt,és szépen elmondott mindent. Néha meg kellett állnia,mert a könnyeinek szabad utat engedett. Úgy érezte magát,mintha pszichológusnál lenne. Kérdeznek, ő pedig válaszol.
- Ezt csak Louisnak mondtam, de lefogadom,hogy amilyen mérges volt, kiszökött a száján...én láttalak titeket! Sőt, Niallel láttunk téged! Bár, szerintem Niall mással volt elfoglalva, de őszintén szólva, rohadt aranyosak voltatok. Olyan igazi romantikus filmbe illő volt. Én azt mondom,hogy bocsáss meg neki! Csak kíváncsi volt, és megakart bizonyosodni,hogy tényleg megtörtént. - mondta egy szuszra Zayn,majd egy ajtó csapódás zavarta meg a kis csendet.
- Én nem láttalak titeket, mert éppen kihánytam mindenemet amit akkor ittam, de szerintem is bocsáss meg neki! Nem érdemes tovább pattogni. Megcsókolt Louis. Le merem fogadni,hogy bejössz neki! Élvezted legalább? Visszacsókoltál?
Harry felnézett a fiúra,majd bólogatott. A szemei elkezdtek megint könnyel megtelni.
- Semmi baj, Harry! Ezzel nincs semmi gond! Mi elfogadunk téged úgy,ahogy vagy! - mondta Liam, majd egy puszit nyomott Harry homlokára.
- Én...annyira...ideges...voltam...rá! - sírta el megint magát Harry. - Ha vissza...forgathatnám...az időt, akkor...nem haragudnék...rá!
- Elhisszük Harry, de most nyugodj meg, majd azután menj Louis szobájába, és beszéld meg vele! Nem fog haragudni rád,hiszen nincs miért! Te sem haragszol rá, szóval cseréljetek nyálat, és minden rendben lesz megint! - Harry felnevetett Zayn megjegyzésén. Liam letörölte Harry könnyeit,majd megpaskolta a vállát. Felült az ágyon, bedugta a papucsába a lábát, és a fiúkhoz fordult.
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...