Louis
Letette a telefonját az éjjeli szekrényre, majd Niall felé fordult, aki most a vendégágyon aludt. Fájdalmasan morgott minden alkalommal, amikor fészkelődni próbált. Louis átérezte Niall helyzetét, mert tegnap ő is jócskán morgott az ágy miatt.
- Alszol? - kérdezte Niall.
- Dehogy alszok! - válaszolt Louis. Niall a hátárafordult, és a plafont kezdte el nézegetni. Louis arrébb tolta Liam fejét, mert a fiú majdnem ráfeküdt.
- Izgulok... - sóhajtotta Niall. - Attól félek, hogy nem leszek tökéletes. Olyan nyomást helyeznek rám minden egyes próbán, hibátlanul teljesítsek minden elvárást, kérést, óhajt-sóhajt.
- Tudom, Nialler! - Louis szeme könnybe lábadt Niall vallomásától, és attól, hogy hallotta a nehézséget, a fájdalmat és a fáradságot a hangjában. Louis letörölte a könnyét, és megköszörülte a torkát. - Elhiszem, milyen nehéz, de hidd el, együtt megcsináljuk. Megszabadulunk ebből a pokolból, és azután minden rendben lesz. Ezt megígérem neked! Mi leszünk akkor a legboldogabb emberek az egész világon! Értesz, Niall?
- Igen, Louis! Boldogabbak leszünk, mint valaha! Csak kérdés az, hogy mikor jön el az a pillanat...
- Nemsokára! Megteszünk mindent, hogy minnél hamarabb legyen az a nemsokára! Most pedig muszáj aludnunk, holnap nagy nap! Jó éjszakat, Niall! - suttogta Louis. Felhúzta a takaróját egészen a nyakáig, és megvárta, hogy Niall elaludjon.
***
- Jó reggelt, Louis! - rázta fel álmából Liam. Reggel 8 óra volt, még Niall sem kelt fel. Louis morogva rúgta arrébb Liamet, és az ablak felé fordult. - Muszáj felkelned...
- Hagyjál már aludni... - morogott tovább Louis. Liam Louis feje fölé támaszkodott, és az orcájához közelített.
- Itt van Harry is. - Kétszer sem kellett mondani, Louis úgy pattant fel, mintha kilőtték volna az ágyból. Harry sehol nem volt a szobába, csak ő, Niall és Liam. - Te kis... - Louis ráugrott Liamra és elkezdődött a birkózásuk az ágyon.
- Harryre már egyből pattansz, engem meg le se szarsz! Már nem is vagy fáradt, ugye? - nevetett Liam. Louis kihasználta, hogy Liam nevet, így fordított a helyzetükön. A fiú két kezét a feje fölé nyomta, ezzel megakadályozva, hogy lelökje magáról Louist.
- Soha nem szartalak le, és nem is foglak! Nem szép dolog felhasználni ellenem Harryt, nem úgy gondolod, Liam? - suttogta Liam fülébe Louis.
- Úh, tán rossz voltam? Büntess meg te vadállat. Ma este csak a tiéd leszek! - kacsintott Liam.
- Én csak aludni szerettem volna... - szipogott Niall. - És arra kell felkelnem, hogy mindjárt dugtok a franciaágyon. - Louis hátranézett Niall felé, és egy flörtölős mosolyt küldött.
- Shhh... ne hangoskodj, most elintézem Liamet! - nevetett Louis.
- Te jézusom... - suttogta Niall. Louis visszafordult Liam felé, és tovább folytatták a csipkelődést.
- Hol van a büntetésem? Így fekszem már 5 perce, és még csak a flörtölésnél tartunk.
- Türelmetlen vagy, drágám? A jó dolgokért meg kell dolgozni. - Liam megforgatta a szemét, majd elkezdett helyezkedni Louis lába közt.
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...