Louis
Simon:
- Minden rendben van nálatok?Louis szemet forgatva ütötte ki a felugró üzenetet. Kedve nem volt most Simon hülye kérdéseivel foglalkozni. Harry elkezdett mocorogni Louis ölében. Valószínűleg megérezhette, hogy Louis másodpercek alatt feszül meg alatta.
- Minden rendben? - kérdezte Harry rekedt hangon. Louis bólintott egyet, majd megnyitotta Simon üzenetét.
Louis:
- Igen, éppen Harryt akarom meg...Inkább kitörölte az üzenetet, mert nem akart a következményeivel szembesülni. Meg nem Simonra tartozik, hogy Louis hova akar dugni mit és hová.
Louis:
- Igen, minden rendben van nálunk...szerencsére!Az üzenetet egyből látta Simon, ahogy Louis is sejtette. Harry feljebb kúszott, hogy megnézze miben mesterkedik szerelme.
- Tiltsd már leee... - nyögött fel hangosan Harry, majd Louis vállába furta arcát.
Simon:
- Ok.És ennyivel le is zárult a beszélgetésük. Louis örült, hogy csak ennyivel megúszta Simonnal való társalgást. Ennyi bőven elég volt egy időre. Ledobta maga mellé a telefonját, majd Harry köré fonta karjait.
- Elszeretnélek vinni randizni...Tudom, hogy látni fognak, de nem érdekel! Egy amolyan titkos randira...csak te meg én! - mondta Louis. Harry mély levegőt vett, majd megtámasztotta magát a könyökén.
- Tudod, Louis, hogy ez képtelenség! Mindenhol paparazzik vannak, akik csak a megfelelő pillanatot várják arra, hogy elkapjanak minket...Ha kiderül, hogy mi randira megyünk, nekünk végünk! A szerződésben is ott volt-
- Leszarom a szerződést a paparazzikkal együtt! Csak te meg én, este vacsorázunk, semmi paparazzival, sem szerződéssel! Harry...- óvatosan végig simított Harry arca vonalán. - Nem lesz semmi baj! Csak végre szeretnék elmenni veled, mint egy igazi pár! - Harry mosolyogva megrázta a fejét. Louis tudta, hogy nyert ügye van, de hogy hova viszi randizni Harryt azt még mindig nem tudja.
- Rendben, Louis, elmegyek veled randizni! De csak ma este! Ebből nem csinálunk rendszert! - Louis bólintott egyet, és adott egy lágy puszit homlokára.
- Menj öltözni, addig kinézem, hogy hova viszlek el! - Harry szó nélkül, nagy mosollyal az arcán libbent ki Louis szobájából. Louis felvette telefonját a párna mellől, aztán elkezdte böngészni a végtelen mennyiségű éttermeket a környéken.
☆☆☆
- Kiváló ételek
- Jó hangulat
- Segítőkész pincérekLouis hümmögve nyomott a csatolt képekre. Piros székek, narancssárga fények, 60-as évek beli hangulat, idegesen mosolygó pincér, akit éppen lencsevégre kaptak, amint épp kiszolgál egy szintén vigyorgó vendéget. Lejjebb görgetett, és rányomott a "vélemények" rubrikára.
- Abban nem hazudtak, hogy tényleg jó a kaja...de ez a "segítőkész pincérek" nem egészen a valóságot fedi!!!
- Hiányosan kaptam meg az ételt, és még ők voltak felháborodva, hogy minek szóltam! Ide se jövünk többet :D
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...