💫19. Rész💫

130 10 0
                                    

Louis

- Én annyira sajnálom, Srácok! - Harry nyelt egy nagyot, majd a férfire nézett.

- Sajnálom, hogy nem kerestelek! - a férfi csak bólintott egyet, majd letette a két bolognait az asztalra.

- Te miért nem kerestél minket? - kérdezte Louis. A férfi csak megvonta a vállát, és leült Harry mellé.

- Gyáva voltam és makacs! Elvártam, hogy ti keressetek engem, de ahogy látjátok akaratokon kívül megtaláltatok! Örülök, hogy összefutottunk, és bocsássatok meg a makacsságomért! — mosolygott David. — Néha hallottam rólatok ezt-azt, a legtöbbet a lányomtól hallottam, ahogy csillogó szemekkel mesélte, hogy milyen ügyesek voltatok. — Louis feltekerte villájára a tésztát, majd bekapta gyorsan, Harry pedig mosolyogva hallgatta David monológját. — Milyen tapló vagyok, meséljetek ti is! Mi történik nálatok? Volt valami érdekesség? - Louis lenyelte a ételt, majd megtörölte a száját a szalvétával.

- Simon ugyanolyan köcsög, mint eddig volt! Mi Harryvel már egy éve együtt vagyunk, de megjelent a képbe Eleanor, a kamu barátnőm, hogy Simon és a brigádja elterelje arról a figyelmet, hogy olyan meleg vagyok, mint a radiátor télen, vagy az aszfalt nyáron! — David felnevetett Louis hasonlatán, majd keresztbe tette lábait. —  Zaynt diétára fogta Simon, ezért Zayn nem sokat eszik, de Niall és Harry minden nap addig el nem mennek az asztaltól, amíg az utolsó falatig meg nem eszi a vacsoráját vagy ebédjét vagy reggelijét!

- Hát ez...borzasztó! Ennél jobb szót most nem tudok mondani rá, sajnálom! Hallottam, hogy most jött ki az albumotok és már gyártjátok a következőt...Hogy bírjátok ezt a sok melót? - kérdezte David.

- Őszintén? Sehogy! Nem embernek tekintenek minket! — válaszolt Harry. — Mi csak hozzuk a lóvét, letesszük az asztalra és jöhet megint a hercehurca. Őket csak a pénz érdekli, ha Zayn kilépne a csapatból, az csak még több pénzt gerjeszt nekik, mert " jön a hírnév és a sok felkeresés "! Hogyhogy itt dolgozol? - kérdezte Harry, majd ő is beleevett a vacsorájába. Louis átnyúlt az asztalon, majd Harry száraz kezét megsimogatta.

- Miután Simon kirúgott, azután sürgősen kellett találnom egy munkát, mert apa vagyok és egyben nagypapa is! A feleségemmel sok helyre elküldtük az önéletrajzomat, a sok oklevelet és díjakat amiket karrierem során gyűjtöttem, de mint látjátok csak pincérnek lettem jó! Most keresek 400 fontot ( 162,790 ft kb. ) , ami itt a környéken egész jónak számít. Nem panaszkodom, csak több lett az őszhajszálam az utóbbi időben! Az a szipirtyó — David rámutatott a fogpiszkálós nőre, aki felvette a rendelést. — kikészít engem! Néha azt kívánom, hogy véletlenül nyelje le azt fogpiszkát, hogy ne keljen találkoznom vele!

- És te hogy vagy? - kérdezte Louis. David sóhajtott egyet, majd még visszanézett a "szipirtyóra".

- Elfáradtam! A sok elutasított állások és ez a szipirtyó — hangsúlyozta ki az "ez" szót — totálisan leszívták az energiámat. El se hinnétek, hogy milyen megkönnyebbülés lenne, ha egyszer csak egyetlen egyszer végre tudnék rendesen aludni, rendesen enni és rendesen a szeretteimmel tölteni az időt! Tudom, hogy mit éreztek most, és ti is tudjátok, hogy mennyire elfáradtam! Hagylak titeket enni! Jó étvágyat! - mosolygott David, majd megpaskolta Harry hátát.

- David, mikor lesz vége a műszakodnak? - kérdezte Louis. David hátrafelé lépkedve visszafordult, majd ránézett a karórájára.

- Kb 10 perc múlva, szóval egyetek gyorsabban! - mondta, aztán a konyhára sietett. Louis visszafordult Harryhez, aki még mindig David után nézett.

- Mit gondolsz arról, — kezdte Louis. — ha meghívnánk Davidet például ma este hozzánk vacsorázni? - Harry mosolyogva bekapta a bolognaiját.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Where stories live. Discover now