💫15. Rész💫

122 13 2
                                    

Harry

2011.11.18

Egy hete jött ki az első albumunk. Nagyon sok energiát és időt fordítottunk bele. Louissal már eléggé elmélyült a kapcsolatunk. Még mindig nem mondtam neki vissza, hogy szeretem. És megjelent egy kellemetlen személy is az életünkbe. Alá kellett írni egy szerződést, miszerint nem lehetek együtt Louissal és Louisnak lesz egy barátnője. Így került Eleanor az életünkbe. Louis kamu barátnője. Az új pultusunk Laura lett szerencsére. Eddig minden a terv szerint ha...

- Nem akarlak megzavarni téged az írásban, de ideje reggelizni, drágám! - suttogta Louis a Harry fülébe. Harry becsukta a füzetet, majd egy forró csókba hívta Louist.

- Harry, nem én vagyok a reggelid! - Harry kuncogott egyet. Végighúzta ujját az ajkain. Eszébe jutott Eleanor. Elhúzta a kezét és nyelt egy nagyot. - Szívem...kérlek! Tudod, hogy csak te vagy nekem! É-Én nem szeretem Eleanort! És ezt tudod nagyon jól!

- Tudom, Louis! - még egyszer adott egy puszit az ajkaira, majd kikerülve őt, kiment a nappaliba.

Több mint egy év eltelt David kirúgása után. Azóta egyszer se látták vagy hallottak felőle. A cetli valahol darabokban a szeméttelepen lehet, ugyanis Niall az egyik mosásnál Harry gatyájában hagyta a cetlit.

Már a fanok is gyanakodni kezdtek Harry és Louis kapcsolatáról, de ahogy Harry is írta a naplóba: a szerződés tiltja a kapcsolatukat. Simon néha próbál a fiúk kedvére lenni és bíztató szavakkal elárasztani őket... kisebb- nagyobb sikerekkel.

Niall a laptopja elött ülve szorgalmasan írt, közben a reggelijét majszolta. Liam reggelihez készülődött, Zayn pedig az erkélyen ülve szívta a friss levegőt és élvezte a hajnal első nap sugarait. Harry beletúrt a már kicsit hosszúkás tincseibe és leült a falatozó Niall elé.

- Még mindig a dalszövegen dolgozol? - kérdezte Harry. Niall némán bólogatott, majd letette a félig megevett szendvicsét.

- Már mindjárt készen van az én drágaságom! - mosolygott büszkén a többiekre. Harry eleresztett egy halvány mosolyt, majd a telefonját a kezébe véve, elkezdte görgetni a tweet-erét.

Louis oldalát böngészte. Visszatekert arra a tweet-re, ami mindig melegséggel - néha szó szerint is - tölti el a szívét. Azon a tweet-en van Louisnak eddig a legtöbb like és komment.

Harry segített Louisnak lerakni az asztalra a reggelijüket. Tipikus angol reggelit volt, ami náluk már lassan hagyománnyá alakult. Louis végigsimított Harry alkarján, majd aprót bólintott.

- Jó étvágyat! Az utolsó falatig edd meg! - Harry kezébe vette a villát, és elkezdte ízlelgetni Louis féle tojást.

- Lou...nem gondolod ezt egy kicsit nyersnek? - Louis összeráncolta a homlokát. Belegyűrte a szájába a tojást, majd jó sokáig rágta.

- Nem! Szerintem ez tökre átsült! Nekem ízlik! - Harry arrébb tette a tojást, aztán nekilátott a virslinek.

- Azthiszem megvagyok a szöveggel! - mondta Niall. Nyújtózkodott egyet, majd megette a maradék szendvicsét. - Ha szeretnétek, akkor... - mondta teli szájjal - megmutatom nektek!

- Megmutathatod, de anyukád nem tanította meg azt, hogy teli szájjal nem beszélünk? - mondta Louis. Niall feltartotta mutatóujját, rágott még, aztán lenyelte a falatot.

- Megtanította! - Harry felkuncogott. Liam leült az asztalhoz, majd belenézett Niall laptopjába.

- Miért ilyen piszkos a billentyűzet? - Louis egy pillanatra befejezte a rágást, és elkezdett köhögni. Zayn bejött az erkélyre, majd csatlakozott a fiúkhoz.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Where stories live. Discover now