💫2. Rész💫

247 19 0
                                    

Harry

Harry nem mert megmozdulni. Kellemes érzés fogta el, ha Louis közelében lehetett, de egyben taszító is. Nem tudta megmagyarázni miért...nem talált rá szavakat. Érezte minden egyes levegővételét a bőrén, amitől kirázta a hideg. Harry egy kicsit előre hajolt,hogy jelezze,hogy ő még nem olyan komfortosan érzi magát, mint a többiek. Louis visszahúzta a fiút, és visszatette a fejét. Harry óvatos mosolyra húzta ajkait, mert valljuk be...eléggé aranyos momentum volt. Hamar el is hessegette ezeket gondolatokat ugyan is ő csak egy barát. Nem érezhet többet,mint szimpla barátság. Az tönkre tenne mindent.

- Na srácok, most mit csináljunk? - szólalt meg Liam.

- Menjünk kajálniii! -mondta Niall. Belőle mondjuk nem is lehetet mást várni. Mindig a kaján forog az esze.

- Nekem nincsen kedvem kimenni az utcára! - köszörülte meg torkát Louis, majd elvette a fejét Harry válláról.

Harry legszívesebben visszarakta volna a fejét, hogy még élvezze Louis közelségét. Már el is játszott pár gondolat menetet, de tudta,hogy amiket gondol az nem helyes és inkább jobb,ha titokba tartja.

- Harry, te mit szeretnél?- kérdezte Zayn.

- É-Én szívesen hozok kaját! Úgy sincs semmi dolgom! -mondta,majd az ölébe tett egy párnát...azok a fránya gondolatok.

- Én is megyek! -mondta Niall. Zayn is bólogatott,hogy velük tart. Liam inkább itthon maradt Louissal.

Harry próbált úgy felállni,hogy a többi fiú ne lássa,hogy ő éppen...eléggé más vizeken evez. Inkább gyorsan berohant a szobájába készülődni. Ahogy beért a szobájába nagy levegőt vett, és átgondolta,hogy mi történt ebben a pár percben. Érezte,hogy ez nem helyes, és ,hogy nem szabadna ez csinálni. Rendbe tette magát, nyújtózkodott egyet , majd kilépet az ajtón. A nappaliban csak Liam és Louis ült. Niall és Zayn sehol.

- Hol vannak a többiek? - kérdezte Harry félénken.

- Már várnak lent rád, Göndörke! - szólalt meg Louis. Harry egy pillanatra elfelejtette,hogy hogy kell levegőt venni. Megrázta fejét, felvette a cipőjét és pulcsiját, majd kiment az ajtón.

Lement Niall és Zayn elé,majd elindultak. Harry nem akart bele szólni a beszélgetésbe,ezért ő csöndbe hallgatta azt, amit ketten csevegnek.

- Nagyon halk vagy! - húzta meg Zayn Harry pulcsiját és átkarolta a vállát.

- Mindig is halk voltam! -mondta Harry visszafogottan.

- Ne mááár! Gyere, csatlakozz te is! Úgy is ki kell bírnod a fejünket jó sokáig!- nevetett Niall.

Az út további részét egymás megismerésével telt el. Nem volt különösebb fő téma, csak random dolgokról beszélgettek, amiknek semmi értelme, de nagyon közel kerültek egymáshoz.

***

- Megjöttüüünk! - kiabált Niall a bejárati ajtóból. Lerakták a kaját a konyha pultra,majd kezet mostak.

- Nagyon éhes vagyok! - mondta Louis és felállt a kanapéról, majd a konyhába szaladt. - Mit hoztatok?

- A legközelebbi étterem csak egy kínai volt...szóval kínai kaját hoztunk! - szólalt meg Zayn, és elővett a szekrényből tányérokat, a fiókból pedig evőeszközöket.

Liam kivette Zayn kezéből a tányérokat, majd letette őket az asztalra. Harry leült a helyére, de szerencséjére Louis pont vele szembe akart ülni. A fiú a lábait a szék alá húzta. Most nem akart nagyon közel lenni hozzá,mert félt az érzéseitől...meg mindentől ami hozzákapcsolódik.

***

Harry az ebédelés után, kidőlve az ágyában kicsit lehunyta a szemét és álomra döntötte a fejét. Hirtelen valaki betört a szobába, felcsapta a lámpát és bezárta az ajtót.

- Bocsi, öhm...nem tudtam,hogy alszol! Zavarok? - szólalt meg a hang az ajtóból.

Harry megdörzsölte a szemét,és az ajtóban álló hangos betörőre szegezte tekintetét. Nem árulunk zsákba macskát, Louis volt az. Az az ember, akit most Harry legkevésbé sem akart látni.

- Nem zavarsz, gyere be nyugodtan!- mondta Harry, és felült az ágyon. - Mit szeretnél?

- Csak...unatkozom és nem nagyon ismerjük egymást...és gondoltam bejövök! De ha nem akarsz most beszélgetni, akkor elmegyek! - szólt halkan, kicsit félénken Louis. Harry szíve felgyorsult. Érezte,hogy a elvörösödik.

- Dehogy, gyere nyugodtan! - paskolta meg mellette az ágyat Harry.

Louis csendben leült és végignézett a szobán. Nem volt nagy durranás...egy ágy, tükrös szekrény, író asztal és pár polc amin lemezek vagy CD-k sorakoztak.

- Ugye te vagy Louis, nem? -köszörülte meg a torkát Harry.

- Igen, te pedig Harold! - mosolygott a fiú.

- Csak simán Harry! Nem szeretem,ha Haroldnak hívnak. - mondta Harry kicsit feszengve.

- Bocsánat nem tudtam, de észben tartom! - szólalt meg csillogó szemekkel Louis, és az ölébe ejtette kezeit.

- Mit szeretnél csinálni? -vakarta meg tarkóját Harry és Louis tenger kék szemébe nézett. Teljesen rabul ejtette...nem tudta a szemét levenni róla.

- Filmezünk? - vetette fel az ötletet Louis, majd kuncogott egyet.

- Ne- Nekem tökéletes! Mit szeretnél nézni?

- A kedvenc filmemet, benne vagy? -mosolygott az óceán kék szemű angyal.

- Amit csak szeretnél! -mosolygott vissza Harry.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Where stories live. Discover now