💫6. Rész💫

166 14 1
                                    

Harry

Elállt a lélegzete. Louis puha ajkai Harryét keresték. A fiú az arcára simította a kezét,majd visszacsókolt. Mélyen magában tudta,hogy nem szabadna,mert mindenki láthatja, de nem érdekelte. Úgy érezte magát,mintha Louissal a víz alatt lenének. Csak ők és a mély csöndesség.

Louis eltolta magától Harryt és elkezdett nevezni. A fiú újra a részeg ködbe burkolózott. A csókból csak foszlányok maradtak. Louis pedig tovább táncolt a zenére,mintha mi sem történt volna.

Minden maradt ugyan olyan,mint amilyen a csók előtt volt. Rideg, és kábult. Haza akart menni. Csak aludni szeretne végre. Vagy abba az átkozott füzetébe írni. Le akarja írni az érzést. Louis ajkait,hogy ne vesszen el.

***

Reggel Harry az ágya melegében ébredt. Ahogy kinyitotta szemeit, mintha ezer tűvel szurkálták volna a fejét. Másnaposság. Ezt tegnap Louis nem említette. Tegnap. Louis ajkai. Vakú emlékként villant be a jelenet,ahogy Louis az ajkaira tapad.

Felpattant az ágyából, és egyből az íróasztala mögé ült. Fellapozta az utolsó bejegyzést,majd lapozott még egyet. Tiszta lap, új szavak és egy történet. Ami inkább egy vaku emlék.

2010. 09. 24

Este. Louis. Én...minden egybe. Louis megcsókolt. Vagyis csak úgy emlékszem. Lehet meg sem történt. De megtörtént. Ezer százalék,hogy megtörtént. Abban a pillanatban kijózanodtam. Sajnos csak az ajkaira emlékszem. Másra nem.

Ennyi...más nem jutott eszébe. Próbált még gondolkodni,hogy mi történhetett,de semmi. Azt sem tudja,hogy került haza. Becsukta a füzetet,majd felhúzta a rolót. A nap sugarai melegen karcolgatták bőrét. Semmi kedve nem volt mai naphoz. Majd hirtelen eszébe jutott valami. Ma lesz a stúdiózás. Annyira másnapos,hogy még a nevét sem tudja. Felvette papucsát,és a nappaliba sétált. Ahogy a kómás és álmos fejeket elnézve, senkinek sincs kedve a mai naphoz.

- Nekem annyira...fáj a fejem! - dönti hátra a fejét Niall.

- Nem vagy egyedül! - szólal meg Louis a konyhából.

Zayn csak csöndben Harry szemébe nézett. Nem mondott semmit, csak figyelte. Talán látta volna? Vagy csak éppen a haját nézi. Furcsa a fiú viselkedése.

- Én annyira nem basztam be,mint ti szóval én egész jól vagyok! -mosolyog Liam, aki a konyhában ácsorog, és csak nézi,hogy Louis mit csinál.

Harry leült az asztalhoz, és próbált beszállni Louis és Liam beszélgetésében. Lehet Louis emlékszik rá. Eldöntötte,hogy nem fog elhúzódni tőle. Többet szeretne Louistól,mint szimpla barátság.

- Szia Hazza! Hogy aludtál? - kacsint Louis az asztalra könyökölve.

- Azt sem tudom,hogy kerültem ide, de jól! Jól aludtam, és te? - bátorodott fel Harry. Nem lesz többé félénk és csöndes Harry. Lehet az alkohol még dolgozik a szervezetébe, és ettől ilyen, de még maga sem tudja. De tetszik neki,mert ez jobban hasonlít az igazi énjére. Ideje kimutatni a foga fehérjét.

- Hát...eléggé mozgalmas éjszakánk volt, de ahogy vissza gondolok én is jól aludtam! Milyen volt az első berugásod?

- Őszinte legyek? Nagyon szar! Nem mondtad,hogy ilyen lesz a mellékhatása.

- Az első mindig a legrosszabb, drágám

***

- Ott lesz a stúdió. Valószínűleg a menedzseretek nagyon fog haragudni rátok! Sőt...biztos! Hogy jutott abba a csöpnyi agyatokba,hogy este el kell menni bulizni? Senkinek nem jutott eszébe,hogy holnap énekelni fogtok? Ilyen nincs...ez már nevetséges! - vetette oda nekik a menedzser asszisztense.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ