Harry
- El sem hiszem, hogy képes vagy ilyenekre! - kuncog Zayn hasára fordulva, miközben Harryvel éppen kitárgyalják a pár órával ezelőtti történteket. Harry még mindig a hatása alatt áll, teljes extázisban van. Pedig már elmúlt 7 óra.
Egészen reggelig beszélgettek. Néha értelmetlen dolgokról, aztán visszakanyarodtak az eredeti témára. Zayn az utóbbi időben sokkal többet mosolyog, amit Harry mindig megjegyez magában. Harry nem igazán szeretné felhozni az evés témáját, de eléggé korog már a hasa, és hogy véletlenül se emlékeztesse Zaynt az evészavaráról, inkább hallgat. Pedig szex után hatalmas kajálásokat csinál Louissal.
- Izgulsz a turné miatt? - kérdezi Harry, miközben az ölében lévő kezét piszkálgatja. Zayn szemében nem volt kiolvasható semmilyen aggodalom, vagy izgatottság. Inkább nyugalom. Ami valljuk be, ilyenkor meglepő.
- Nem izgulok. Álltam már ki nagyobb dolgok elé is, ehhez képes a turné semmi nekem. De ilyenkor természetes, hogy izgulsz. Több ezer ember előtt fogsz énekelni, táncolni és hitetni az emberekkel, hogy minden szuper. Ez esetben én is izgulnék, hogy nehogy valami kicsusszanjon a számon. De szerencsére engem ezzel megkíméltek. - válaszolja Zayn, és a hátára fordul. Kezét széttárja az ágyon, ezzel elfoglalva minden helyet.
Csend telepedik a szobára. Senki nem tudja, hogy hogyan folytassák a beszélgetést, ezért inkább a néma hallgatást választották. Harryn különös borzongás futott végig gerincénél. Karkötőjét hanyagul az éjjeliszekrényére dobta, és csak bámult maga elé. Hiányzik az, amikor a lakásuk erkélyén beszélgetnek Zaynnel. Most is megtehetnék, de a sok rajongókra való tekintettel, bezárták az összes erkélyajtót. Mintha kalitkába lennének. Vagy inkább állatkerben.
-Ki lesznek ránk szabva a ruhák. - Harry értetlenkedve néz Zayn felé. Nem érti, hogy ez most miért mondja. Hiszen tudja, hogy mindenki más ruhát hord.
- Ezt hogy érted?
- Te nem vehetsz fel olyan ruhákat például, mint én. Louisnak csíkos stílusú lesz, neked öltönyös, Liamnek kockás inges, Niallnek nem olyan érdekes, ezt úgy értem, hogy átlagos ruhái lesznek, de félreértés ne essék, nekem tetszik... Nekem meg a tipikus amerikai rosszfiús stílust dobta a gép. Egy rakás bohócnak fogunk kinézni, Harry. Ez nem is a mi stílusunk!
- Nem akarok öltönyben lenni! - morogja Harry.
- Sokkal jobb, mint a rosszfiú szerep! Egy életen át így leszek ábrázolva. Nem vagyok rosszfiú, és nem is szeretném, hogy annak ábrázoljanak. Kb a hajunk is ugyan olyan. Mind az ötünknek. Én szeretném befesteni a hajam.
- Várj, te ilyenekről honnan tudsz? - kérdezi Harry összeráncolt szemöldökökkel. Zayn felül az ágyon, és Harryre néz a válla felet.
- Ne csak nézz, láss is, Harry! Látok olyan dolgokat, amit ti nem. Én apró részleteket látok, ti csak a felszínt... Még. Figyeld a dolgokat magad körül. Itt a legapróbb részletek számítanak. - Harry még mindig nem értette, hogy Zayn miért mondta ezt. Mindenre figyel. A legapróbb részre is, de akkor ő mit lát, amit ő nem?
- Menjünk reggelizni! - vált témát Zayn. Harry összevont szemöldökökkel figyeli a fiút. Már-már kémleli szemével. Felvesz egy másik pulcsit, telefonját a zsebébe teszi, és követi Zaynt.
- Mit tudsz még?
- Azt, hogy éhes vagy! És sóvárgok egy cigi után.
- Azon kívül? - mászik bele majdnem Zayn arcába.
- Azt, hogy 17-e van.
- Zayn, ha nem mondod el, én... - Harry vállán egy kéz jelent meg, mire Harry egyből elhallgatott. Harry pánikolva Zaynre nézett, aki kuncogva tekintett rá.
YOU ARE READING
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...