💫3. Rész 💫

233 16 1
                                    

Louis

Az ajkát csipkedte és harapdálta idegességében. A hasában ezernyi pillangó jelent meg...torkában a gombóc egyre nagyobbra nőtt. Harry felállt, és a redőnyökhöz sétált majd lehúzta azokat. Louis megfogta telefonját, és bepötyögte a film címét a Google-be. Gyerekkora óta nagyon szereti ezt a filmet. Érezte a fiú tekintetét az arcán, majd a testét is maga mellett. Csak remélni merte,hogy éppen nem látszódik,hogy most paradicsomot játszik.

-Hozzak valamit? Szomjas vagy? -kérdezi Harry suttogva. Louis csak bólogatni tud. Egy szót sem tud kierőszakolni a szájából.

Louis a készüléket Harry felé fordítja, majd kényelembe helyezi magát.

-Mehet? -kérdezi Louis.

- Igen! -suttogja Harry.

***

Louis a mellette lévő fiúra néz, aki elbóbiskolt. Felhúzta a szája szélét, majd feláll mellőle. Körbenézett a szobán. A szeme az asztalon lévő füzetre tévedt. Tudta nagyon jól,hogy ez privát dolog, és ,hogy nem szabadna elolvasnia, de sajnos lábai az asztalhoz húzzák őt. Fekete, keményborítós füzet. Louis kezébe veszi az említett tárgyat majd még visszapillant az alvó fiúra. Kinyította egy szimpatikus oldalon. Ahogy lapozgatott Harry ismert édeskés illata csapja meg orrát, amitől mosolyogni támadt kedve hirtelen.

2010. 03. 22

Tegnap volt az X-faktor válogatása. Már hetekkel ezelött kezdtem készülni erre a nagy napra. Anya azt mondta,hogy mindenkit le fogok énekelni a színpadról, bár tudom ,hogy ez nem igaz. Van nálam sokkal jobb énekesek is. Isn't she lovely-t adtam elő. Voltak benne hibák, bevallom, de aznap találkoztam valakivel. Tudom, nem a legszebb találkozás, de mindenképp eléggé emlékezetes volt. Éppen a mosdóban végeztem a dolgomat, amikor egy fiú mellém állt. Egy magasak vagyunk, neki kék szeme van és világos barna haja. A fiú lenézett, majd megszólalt:
- Oops!
-Hi!
Csak ennyit mondtunk egymásnak,majd nevettünk egy sort...aztán nem láttuk egymást.

Louis felkuncogott ezen a fejezeten, majd hirtelen a szájára tapasztotta kezét. Letette a füzetet vissza a helyére, elnyomott halkan egy baszki-t és kirohant a szobából. A falnak dőlve szitkozódott, és az összes angyalnak könyörgött,hogy Harry ne vegye észre amit csinált.

Vett egy mély levegőt, majd a nappaliba sétált. Szerencséjére nem talált ott most senkit. Gyorsan leugrott a kanapéra, és a párnák közé vetette a fejét. Megfogta a távirányítót, majd bekapcsolta a TV-t. Végig böngészett a csatornákon,de egyik sem volt olyan érdek feszítő.

- Vajon Harry-nek mi tetszett meg először rajtam? - gondolta magába. Megrázta a fejét erre gondolatra. Nem szabad ilyenekre gondolnia. Legszívesebben most kimenne levegőzni,mert neki ez egy kicsit sok volt. Felvette pulcsiját, cipőjét és megindult.

A hűvös tavaszi szellő csípte a bőrét. Kellemes érzés töltötte el őt. Mélyet szippantott a levegőből. Érezte az emberek tekintetét magán,hogy felismerik. Útközben elképzelte,hogy vajon milyen módon beszélhetnek róla. Lewis...az a srác abból a műsorból...vagy Louis, bánom is én! Gondolta a fiú. Zsebre tette kezeit, akik pedig felismerték vagy ujjal mutattak rá csak, biccentett és mosolygott rájuk.

***
18:45

Louis sikeresen visszatért hosszú sétájáról. Pár szükséges dolgot hozott még a boltból, amiből finom vacsorát készíthet a fiúknak. A szatyrokat az asztalra tette, és levetkőzött majd elvégezte a szükségleteit.

A konyhába érve felkapcsolta a lámpákat, majd a vacsorához látott.
Bacon, Mozzarella , Csirkemell, Krumpli. A nyál is összefutott a szájában, ahogy ezekre az ételekre nézett. A csirkemellet befűszerezte, majd felvágta azokat és mozzarellát töltött beléjük. Körbe tekerte baconnel és a sütőbe tette fél órára 180° fokon. A krumplit meghámozta, majd felkockázta őket. Egy nagy lábosba tette őket, és puhára főzte.

- Úristen, te mit csinálsz? Nagyon finom illata van! - szólalt meg mögötte Zayn.

- Csak gyorsan csinálok egy vacsit...semmi komoly! -mondta,majd a hűtőből elővette a vajat és a tejet.

- Mond el légyszii! - néz rá boci szemekkel a fiú.

- Csirkemell mozzarellával töltve, körbe tekerve baconnel...oh, de te nem ehetsz bacont! Basszus csinálok másik kaját neked! - pánikol Louis.

- Hagyd csak...lekaparom róla! - kuncog Zayn Louis pánikolásán.

- Rendben...szóval körbetekerve baconnel, és házi krumpli püré. Ez lesz a vacsi. - mosolyog elismerően Louis.

- Az igen! Nem gondoltam volna,hogy te ilyen szakácsnő vagy! -neveti el magát Zayn.

Louis visszafordul a krumplihoz, ami már eléggé puha ahhoz,hogy lehessen törni. Megfog egy szűrőt, majd leszűri a krumplit. Hozzáadja a vajat és elkezdi törni a krumplit, majd a meleg tejet folyamatosan adagolja hozzá. Amikor a kívánt állagot megkapta, tesz bele sót, borsot és összekeveri.

- Jó reggeelt! - lép be a konyhába Niall is. - Mi jót csinálsz?

- Vacsorát csinálok, és szerintem teríthetünk is! - tapsol egyet Louis és kiveszi kesztyűvel a husit a sütőből. A meleg gőz egyből arcon csapja és sikerül megégetni magát. A tepsit csak az asztalra dobja, a sütőajtót berúgja majd hideg víz alá rakja az ujját.

- Hogy az a...pfuuuu! - mérgelődik Louis. Közben Liam és Harry is csatlakozik a konyhai bulihoz. Louis az ujja köré csavar egy papír törlőkendőt, majd a krumplipüréhez lép és bele rak egy kanalat. Zayn elveszi tőle a lábost és az asztalra teszi, Liam a husiban segít, Niall és Harry terítenek. Louis az asztalhoz lép, és mindenki leültet.

- Amit láttok az asztalon az: csirkemell mozzarellával töltve, betekerve baconnel és házi krumplipürével! Jó étvágyat! -mosolyog és leül a helyére.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang