Louis
- Ilyen finomat még életemben nem ettem! -mondta Niall, és egy hatalmasat nyújtózkodott.
- Nekem is ízlett! Csinálhatnál még több ilyet! - néz a fiúra biztatóan Liam. Zayn csak némán bólogatott, és egy mosolyt villantott neki.
- Khm...nekem is ízlett! -szólal meg Harry. Louis felhúzta szája sarkát,és fiú szemébe nézett, amivel a fiút rendesen zavarba hoztam.
- Egészségetekre! - mondta Louis, majd a tányérokat fogva a mosogatógéphez sétált.
A tányérokat a mosogatóba téve, elindította a mosogatógépet. Már éppen készült menni a szobájába, és felidézni,hogy az elmúlt néhány órában mi is történt, amikor egy mellkasba ütközött.
- Oops...bocsi! Csak teát szeretnék! -mondta a Harry, majd elpirult.
- Hi...Semmi baj! - kuncogott Louis,majd megveregette Harry vállát. - Remélem ezt is bele fogod írni a naplódba... - suttogta Louis
- Tessék? - Louis megtorpant. A lélegzete is elakadt egy pillanatra.
- Se-Semmi! Nem mondtam semmit! - megköszörülte a torkát,majd sietős léptekkel a szobájába viharzott.
***
Mosolyogva fogadta a hívást Louis. Már nagyon várta,hogy beszéljen a családjával. Honvágya van.
- Louiiiis! -ugrott a képbe Daisy hatalmas mosollyal az arcán. A háttérben Phoebe, Lottie és Félicité fejecskéje is felbukkant a kislány mögött.
- Sziasztok! -mosolygott, majd egy puszit nyomott a kamerába. - Nagyon nagyon hiányoztok!
- Te is nekünk nagyon nagyoon! -bukkan elő Phoebe arca.
- Hadd beszéljek a bátyjátokkal, utána a tiétek! - szólalt meg Louis anyukája. Kellemes érzés töltötte el. Arcát pír lepte el.
- Szia Louis! Jaj, de jó látni téged! mondta mosolyogva Johanna.
-Szia anya! Téged is nagyon jó látni. - integetett Louis.
- Eszel rendesen? Ugye minden rendben van? Milyenek a fiúk? Valakivel már jól kijössz? Mesélj el mindent! - kíváncsiskodott az asszony.
- Igen anya eszek rendesen, és minden rendben van! A fiúkkal még kicsit közömbös a kapcsolatom, de kezdem megkedvelni őket. - a torkában hatalmas gombóc nőtt. Még mindig Harryn jár az esze, és azon a hülye füzetén. - Ma voltunk album borító fotózáson, majd megkaptuk a dalszövegeket is. Holnap pedig felvesszük őket. - ránézett a kamerája képére, és kínosan konstatálta,hogy megint egy paradicsom lett.
- MI LESZ AZ ALBUM NEVEEE? -kiabált hátulról Félicité.
- Ha jól tudom Up all night lesz!
***
A kanapén ülve csendben nézte Liamet, aki éppen Fifázott a TV-n. Mellette Niall foglalt helyet. Nagyot sóhajtva felhúzta a térdeit.
- Te nem akarsz játszani? - kérdezi Liam. Louis megvonja a vállát,majd elveszi a kontrollert.
- Remélem Liam nyer! - mondja a Niall chipset majszolva. Louis lassan a fiú felé fordul, és halálos pillantást vet rá.
- Hopp, Liam-nak van 1 pontja! Már is győzelemre áll. Na látod, ezért figyelj.
-Niall...szeretnél az erkélyen aludni? - Niall összehúzta magát, Liam pedig felnevetett a poénon,majd tovább játszottak.
Az eredmény 4/3 lett, Liam nyert. Niall már a hasát fogta a nevetéstől, Louis pedig gyilkos pillantásokat vetett a fiúra.
Harry és Zayn is csatlakozott a társasághoz, bár Harry csak a bögrét hozta ki, és az asztalnál írt a füzetébe. A füzet...Louis beharapta ajkait a gondolatra. Alig várja,hogy olvasson abból a varázslatos dologból, bár tudja nagyon jól,hogy nem szabadna...Tiltott gyümölcs a legédesebb.
Zayn felhúzott szemöldökkel a fiú felé nézett. A francba, lebukott. Megrázta a fejét, majd a többiek felé nézett.
- Most jól esne egy zuhany. -gondolja.
Feláll a kanapéról és a szobájába megy.Felkapja a törülközőjét és a fürdőszobába sétált. Letette a törülközőt a fogasra,majd tusfürdő kutakodott.
Talált egy flakont és a kezébe fogva beállt a zuhany kabinba. Beállította melegre a vizet, majd magára engedte. A meleg víz csak úgy végig áramlott a testén. Nagyot sóhajtva behunyta a szemét és csak élvezte a vizet. Harry alakja jelent meg előtte. Az arca idomai, a szeme, az ajkai, a nyaka, a felsőteste...beharapta ajkait, majd lenézett. A falnak támasztotta a fejét. Muszáj valamit csinálnia,mert alsó tagja egyre jobban lüktet. Megszívta az ajkát,majd magához nyúlt.- Lehet biszexuális vagyok...
YOU ARE READING
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Romance𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...