💫12. Rész💫

149 12 0
                                    

Harry

Az üres elviteles szatyrokat a  kukába dobták,majd megköszönték a sofőrnek,hogy végig csinálta velük ezt a tortúrát. Louis felvette a földről még mindig csurom vizes cipőjét, és Harrybe kapaszkodva, szökdécselt hazáig.

- Louis...szeretnék kérdezni valamit! Nem baj,ha nem szeretnél rá válaszolni, vagy még túl kényes neked a téma...

- Mond csak nyugodtan, csupa fül vagyok! - mosolygott Louis,majd vizes hajtincseit hátra simította. Harry beharapta ajkait.

- Akkor...mi most együtt vagyunk? Ha még úgy gondolod,hogy...

- Szeretnéd,hogy együtt legyünk? - mosolygott Louis. Harry elpirulva bólogatott.

- Igen...én nagyon szeretném, Louis! - villantotta meg gödröcskéit a fiú.

- Akkor igen, együtt vagyunk! - mondta a fiú, majd befordultak a kapun. Niall elővette a kulcsot,majd kinyitotta a lépcsőház ajtaját.

Louis lehúzta a másik cipőjét is,és feltipegett a lépcsőn. Mögötte Harry sétált fel. Beharapta az ajkait, majd egy pillanatra behunyta szemét. Le se tudta venni a szemét Louis félgömbjeiről, amik a feszülős farmer nadrágban csak jobban kidomborodik.

Harry ágyékánál valami megmozdult. Nagyon szeretné látni,hogy Louis mit rejteget a textilek alatt. Felakarta fedezni bőre minden egyes  négyzetcentiméterét. Megakarta érinteni az ujjaival Louis forró bőrét, vagy ajkaival végig csókolni a...

- Harry, itt vagy? - kérdezi Zayn,majd meglökte a vállát. Megrázta a fejét, majd megindult újra. Elpirulva ballagott tovább fel a lépcsőn.

- P-Persze! Itt vagyok! - köhintett Harry,majd óvatosan eltakarta a pulcsijával a kidudorodó erekcióját.

Niall megint elővette a kulcsokat. Nézegette a kulcscsomót,majd bedugta az egyik kulcsot, de az ajtó nem nyilt ki

- Basszus Niall, mit csinálsz? - toporzékolt Liam.

- Bocsi, csak van itt 15 kulcs, és fogalmam sincs,hogy melyik tartozik a zárba! - sóhajtott a fiú,majd bedugott még egy kulcsot.

- Hadd nézzem én! - szólalt meg Zayn, majd kikerülve Harry-t, előre ment.

Harry kicsit a fal felé fordult. Imádkozott,hogy Louis nem veszi észre,de nem mosolygott rá a szerencse. Louis mosolyogva megfordult,majd ahogy meglátta Harry-t a falhoz fordulva, és pulcsiját az ágyékához tartva, egyből perverz mosolyra húzta ajkait.
Louis lelépett egy lépcsőfokot,majd a csuklójára csúsztatta a kezét.

- Harry, mit csinálsz? -suttogta Louis. Harry visszatartotta a levegőjét. Már éppen szólásra akart nyitni ajkait, amikor is elejtette véletlenül a pulcsiját. Louis meglepődött arccal nézett a fiú ágyékára.

- Megvaaan! - mondta Liam,majd belökte az ajtót. Harry nagyot sóhajtott. Felvette a pulcsiját a földről,majd gyorsan besurrant az ajtón,mintha mi se történt volna. Ledobta a pulcsiját a székre, elvett egy mappát,majd a szobájába sietett.

Muszáj most egyedül lennie. Nem vágyik társaságra. Letette a mappát az asztalra, kinyitotta egy tetszőleges oldalon, majd elkezdte tanulmányozni.

Nem tudott rá koncentrálni. Mindig máson kattogott az agya. Legfőképpen Louison és kettejük lévő szikra között. Valljuk be, nem indult fényesen a kapcsolatuk,de ő hitt benne,hogy minden jobb lesz egy idővel...talán a nyilvánosságra hozhatnák a kapcsolatukat, de ahhoz Simon engedélye is kell.

A kedélyek ott lent csak nem akartak csillapodni, pedig már tíz perce ül egy helybe. Nagyott sóhajtott, majd lehúzta a cipzárját,hogy könnyítsen magán, amikor is...

- Bejöhetek, luv? Nem zavarok? - Harry mosolygott egyett. Louis mindig a legjobb pillanatban tör be a szobájába.

- Bejöhetsz nyugodtan! — fordult oda kedveséhez Harry — Sajnos nincs másik székem amire leülhetnél.

- Semmi baj, akkor leülök az ágyra! Nincs kedved összebújni? Tudod úgy olyan szorosan,mint este. — mosolygott Louis. Harry megállt egy pillanatra, és lenézett a gatyájára — Úristen Harry, még mindig áll a farkad? Gyorsan intézd el magad, addig kimegyek! - kuncogott, majd a kilincsre fogott.

- Ne, ne menj ki, Louis! Nem kell elmenned! Vagyis...nem fogok most előtted... — sóhajtott egyett,majd a térdére csapott — Mindegy, összebújhatunk! - betolta a székét, és az ágyra ugrott.

Louis levette a kezét a kilincsről, majd a fiúra feküdt. Harry előre húzta a kezét, majd az ujjhegyeit kezdte el puszilgatni. Louis beletúrt fürtjeibe, és összeborzolta. Felhúzta a takarót a fejükre, majd tele puszilgatta a fiú tarkóját.

- Jézusom! Egy napja vagytok együtt, erre már benne járkálsz? - kérdezte Niall lefagyva. Harry nyögött egyett a színjáték kedvéért, Louis pedig ritmikusan elkezdte mozgatni a csípőjét.

- Nem bírtunk magunkal,Niall! Uhhh...kimennél légyszi? Azt hiszem most fogok...- nyögött szintén Louis.

- JÉZ...- és Niall becsapta az ajtót. Louis nevetve lefordult Harry-ről. Harry a könyökére támaszkodva figyelte a nevető fiút. Ráfeküdt a mellkasára, majd a nyakát kezdte el puszilgatni.

- Louis...kérdezhetek valamit? - suttogta. Louis befejezte a nevetést,és a fiúra nézett.

- Nyugodtan kérdezhetsz, Harry! Nem kell mindig megkérdezned...akkor kérdezel amikor szeretnél!

- Mi lenne a közös nevünk? Ha így összevonjuk?

- Fogalmam sincs, szívem! - mondta, majd elkezdte cirógatni Harry vállát.

Louis behunyta a szemét. Harry sokáig csodálta a pihenő fiút. Felkönyökölt,majd megpuszilta az ajkait.

- Larry

- Tessék?

- Larry, ez lesz a közös nevünk!

***

- Úristen, lehetek én az első Larry shipper? - kérdezte Niall a pulton ülve. Harry mosolyogva Louis felé nézett.

- Igen, Niall, te lehetsz a legelső! - kuncogott Harry. Éppen Louis-al közösen főzőcskéztek, amikor Niall is csatlakozni akart. Hát...így került ide a szőke herceg.

- Ti tényleg...izéltetek a szobába? - mondta egy fokkal halkabban Niall.

- Nem, nem szexeltünk,ha arra gondolsz! Ruhában elég nehéz is lenne! - mondta Louis kuncogva. Harry elpirult, ahogy Louis nyiltan kimondta azt a szavacskát. Belerakta az apróra vágott hagymát a lábosba, majd a kést a mosogatóba tette.

Louis megsimogatta a hátát, majd egy puszit nyomott a halántékára. Harry megölelte a fiút. Niall a telefonját böngészve ült tovább az asztalon.

- Ne...ne ne ne -mondta Niall, majd lepattant a pultról.

- Mi a baj Nialler? - kérdezte Louis, kezében még mindig Harryt ringatva.

- Kirúgták David-et!

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora