💫5. Rész💫

173 15 0
                                    

Harry

Megitta az utolsó csepp teát is a bögréjéből,majd a füzetére nézet. Mély lélegzetett vett, majd visszaolvasta az irományt. Néhol kiradírozott egy mondatot, néhol pedig egy új gondolatot fűzött hozzá. Megrázta fejét,majd becsukta a füzetet. Mostanában a füzetbe nem csak a saját gondolatait,vagy a történeteit írja le,hanem a verseit is.

Még egyszer kinyitja a füzetét, és elolvassa az elejétől. Aztán pontosan arra a napra lapozott,ahol Louis-al az első találkozások volt. Elmosolyodott a gondolaton. Vajon, ha megtudja,hogy ő biszex...vajon elítélné? Lehunyja szemét szorosan,majd becsukja a füzetet. Felhúzza a térdeit, és a fiúkra néz.

- Nincs kedvetek elmenni bulizni? - dobja fel az ötletet Zayn. - Úgy sincs semmi dolgunk. Nekem semmi kedvem focit nézni. Ki tart velem?

- Nekem van kedvem! Valahogy le kell mozognom a vacsorát. - pattan fel Niall. Liam kikapcsolja a TV-t,majd feláll.

-Na, ez a beszéd! Harry? Te velünk tartasz? - kérdezi Niall.

- Hát...Én...

- Ezt egy igennek veszem! Nyomás öltözni! - tapsol kettőt Liam, majd a szobájába megy.

- É-És mi van Louissal? Ő vele mi lesz? - Harry az izzadt tenyerét a gatyájába törölve a fiúk tekintetét keresi.
Niall Harryre,majd Zaynre néz felváltva.

- Jó, úgylátom senki sem akar megmozdulni, szóval feláldozom magam. Addig készülődjetek vagy várjatok meg. -sóhajt egyet a szőke fiú, és a fürdőhöz veszi az irányt.

- Szia Louis! Én csak...Úristen, bocsánat haver...csak annyit akartam, hogyha szeretnél jönni bulizni, akkor siess! - köhint egyet Niall, majd a szeme elé teszi a kezét.

- Öhm...rendben, sietek! Becsuknád az ajtót...légyszi?- kérdezi Louis eltakarva magát.

- Ez nem kérdés...- mondja Niall,majd a kilincset lenyomva, bezárja az ajtót.
Niall csak szótlanul bámul a két nappaliban szobrozó fiúra, majd elkezdi dörzsölni a szemeit.

- Erre nem voltam még felkészülve lelkileg. Hozzátok légyszi a szentelt vizet,mert ez beleégett a retinámba.

- Miért, mi történt?- kérdezi Harry feszengve.

- Nem akarod te azt tudni...megálltam a fejlődésbe.

***

Vakító, színes fények cikáznak mindenhol, részeg emberek táncolnak és nevetnek egymáson. Alkohol szag terjeng az egész szórakozóban, amitől Harry már egy kicsit kába lett. Mellette Louis sétálgatott, előtte pedig a csapat többi tagja. Mivel ő még 16, Louis kéri ki neki az italt. Teljesen a fiúra bízza magát.

- Mit szeretnél? - kiabálja Louis a bámészkodó Harrynek.

- Vizet...szeretnék,ha lehetséges!- mondja Harry halkan.

- Vizet? Te most szórakozol velem? - megforgatja a szemeit,majd a pultoshoz fordul. - Két vodka lesz nekem, meg annak a fiúnak!

- Máris hozom!

- Harry, nem mondod komolyan,hogy vizet kértél volna! Itt azért vagyunk,hogy szórakozzunk, hogy élvezzük az alkohol hatását...meg,hogy csajozzunk, de ez most nem lényeg. - boxol bele Harry vállába Louis.

- Én csak...félek ezektől a party drogoktól. Semmi kedvem nincsen ahhoz,hogy a világ másik végén keljek fel.

- Nyugi, Hazza! Amíg itt vagyok melleted,nem lesz semmi bajod, vigyázok rád! - kacsint a fiú, majd átveszi a két italt. - Ezt pedig idd meg...húzóra!

- Azthiszem nem vagyok felkészülve!

- Ne parázz már! Gyerünk, a kedvemért! Nem lesz semmi bajod!- bíztatja Louis, majd a vállára teszi a kezét, biztatás képpen.

Harry abban a pillanatban nem érdekelte semmi. Sem a drogok, sem a tömeg, sem a zene, sem a fények. Csak Louis. Fogta a kis poharat és az ajkaihoz emelte. Gyorsan lehúzta,hogy túl legyen rajta, és,hogy Louis ne nézze őt nyuszinak. Az alkohol végig marta a nyelőcsövét, amitől elkezdett köhögni.

- Ez első mindig a legrosszabb, nem igaz? Az ötödik ilyen után már nem is érzed. Bízz bennem. Most pedig gyere táncolni velem! - megfogta a kezét,majd behúzta a tánctér közepére.

- Nem tudok táncolni! - pirul el Harry.

- Dehogynem tudsz! Mindenki tud táncolni. Add a kezed, és megmutatom.

Az alkohol a fejébe szált, és kezdte magát egyre boldogabbnak érezni. Úgy érezte,hogy most szabad. Csak Louist tudta nézni, és az ő csípőjét ahogy a zenére keringőzik. Teljesen elvarázsolta a fiút egy szempillantás alatt. Már a harmadik kör vodka után, nem voltak gátlások. Louis is már egyre boldogabbnak tünt, Harry pedig...mivel ez volt az első alkalom,hogy alkohol jutott a szervezetébe, sokkal gyorsabban és erősebben reagált az immunrendszere. A következő emlékfoszlánya az,hogy Louis derekát fogja és nevetve táncolnak.

Aztán minden kitisztul egy pillanatra. Az alkohol miatti szabadság eluralkodott rajtuk. Harry abban a pillanatban józan volt, Louis pedig atom részeg, és fogalma sem arról,hogy mit csinál.

Louis megcsókolta.

𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )Where stories live. Discover now